Stil Zdravlje

Lista 'krivaca'

Jedete zdravo, a osjećate se loše i napuhano? Ovo povrće moglo bi biti razlog, no uz male trikove u pripremi problema nema

Lista 'krivaca'

Čak i ako pretežito jedete zdrave namirnice, izbjegavate 'fast food', a na vašem se tanjuru nikada neće naći pomfrit, ne morate nužno biti imuni na neugodan problem napuhnutosti.

Dapače, neke od najzdravijih namirnica na svijetu napuhuju više od svih čipseva i čokoladica, no to ne znači da ih morate kompletno eliminirati iz prehrane. O važnosti konzumacije povrća mnogo se pisalo, znate da obiluje prijeko potrebnim nutrijentima, ali, kao i kod ostalih stvari u životu - ne možete imati sve.

Neke vrste lisnatih povrtnjača sadrže šećer rafinozu, trisaharid koji ljudsko tijelo jako teško probavlja. Zbog toga se nakuplja u probavnome sustavu dokle god ga naša želučane bakterije ne fermentiraju, što se u međuvremenu manifestira upravo kao napuhnutost, prenosi Popsugar.

Pa tako na primjer nakon obilne porcije kupusa vjerojatno nećete imati najravniji stomak u kvartu. Kako biste izbjegli trudnički trbuščič na plaži, nutricionisti predlažu nekoliko trikova.

Najvažniji od njih ionako vrijedi za sve namirnice koje konzumirate: pozorno i dugo žvačite. Osim toga, pijte i dosta vode kako biste neutralizirali ono što ste pojeli. Isto tako, ako ste naglo uveli neke od namirnica koje ćemo nabrojati dolje, pokušajte to činiti postepeno, kako bi vam se tijelo lakše priviknulo na njih.

A o kojem je povrću riječ? Lista je poduža, no ove vrste su glavni 'krivci':

1. Cvjetača

2. Kupus

3. Kelj

4. Rukola

5. Prokulice

6. Radič

7. Repa

8. Raštika

9. Brokula
 

 

Naslovnica Zdravlje