Mozaik Zdravlje

Trajni rezultati

Odlučila se na posebnu dijetu, ali svejedno je jela pizzu svakoga petka: pogledajte rezultate transformacije 'teške' 60 kila

Trajni rezultati

Nikki Wellein jedna je od mnogih koji su se na društvenim mrežama odlučili pohvaliti svojim mršavljenjem, ali njena je priča ipak posebna, utoliko što se nešto iz nje može i izvući.

Nije, kao mnoge, zatrpala svoj facebook profil novim, stanjenim izdanjem i beskrajnim pozama pred ogledalom, već je svoju priču prenijela preko - savijeta. Ostavila sav ponos i potrebu za hvalisavošću sa strane i opisala kako je izgledao njen 'put' gubljenja kilograma, a njenu je priču prenio portal Popsugar.

Nikki je odlučila da je vrijeme za mršavljenje kada je na vagi ugledala broj 120, što za mladu ženu njene visine (oko 165 cm) ni u kojem smislu nije prihvatljivo. Pretila i nezadovoljna, prestala je trpati u sebe ogromne količine hrane i počela vježbati. 





Ali, da je samo to poruka ove priče, sigurno ne bi obišla društvene mreže. Radi se u stvari o dijeti za koju se Nikki odlučila: jela je pizzu svakoga petka i svejedno uspjela izgubiti preko 60 kilograma. Zvuči predobro da bi bilo istinito? 

Riječ je o takozvanoj keto dijeti, za koju ste sigurno već čuli. Bila je popularna kada se 'pojavila', ali od hita ubrzo postala omražena. Ipak, čini se da kod nekih pali. Ali, kako bi rezultati bili trajni, važno je uzeti i dovoljno vremena.

Nikki je trebalo čak šest godina da izgubi početnih 20 kilograma uvodeći lagano prve promjene. Nakon toga prebacila se na keto dijetu.

"Zadnjih 40 kilograma izgubila sam u samo 10 mjeseci nakon što sam prešla na keto dijetu", 'prijavila' je.

Njena dijeta bila je bogata zdravim mastima, umjerenoj količini proteina i jako niskim udjelom ugljikohidrata. Pazila je da je dnevni unos ugljikohidrata manji od 25 grama, što je, ako ćete početi hranu stavljati na vagu, prilično malo. 



I još jedan važan dodatak: u potpunosti je eliminirala šećer iz prehrane.

"Ne treba vam kruh, tjestenina, ni šećer kako biste preživjeli", kaže Nikki, "Mnogi imaju problem odustati upravo od tih namirnica, ali kada počnete vidjeti rezultate, predomislit ćete se".

"Svima bih preporučila ovu dijetu, ali kako bi vam uspjelo, ne trebate promijeniti samo način prehrane, već i način na koji razmišljate. Ako počnete varati, trebat će vam puno duže da kilogrami krenu dolje".

Kako bi se lakše držala keto načina ishrane, Nikki se pobrinula da ni u jednom trenutku nije pretjerano gladna. Bazu njene dijete činila su jaja i avokado. "Jela sam pizzu svakoga petka. Natrpala bih ju raznim povrćem, a koricu bih napravila od bademovog brašna", savjetuje Nikki.

Priznala je i da je prilično lijena kada je u pitanju fizička aktivnost, ali uživa u šetnjama i plesu. No, ako vam se njena priča još uvijek čini poput svake druge, ima i važnu poruku. U promjenu se najprije treba 'uživiti' i krenuti u proučavanje novih načina. Kada krenete kuhati sami svoje obroke i krenete u proučavanje namirnica, svidjet će vam se, ako je vjerovati iskusnijima. I ustrajati, naravno.

 

Naslovnica Zdravlje