StoryEditorOCM
Promo arhivNajslađi bombončić na cesti

Vozile smo novu Fiestu u koju smo se zaljubile na prvu vožnju

Piše M.G.
15. rujna 2017. - 12:45
1Ford-Fiesta-Event-2017_group-ONE-54

Nova linija Ford Fieste upravo se lansira na europsko tržište, a mi smo je među prvima imale priliku testirati na turi po pitoresknoj Slovenijii. S obzirom na to da je u viziji Fordova menadžmenta Fiesta primarno usmjerena prema vozačicama, inženjeri iz Kölna su pred sobom imali popriličan izazov. Pored tehničke strane morali su se ponešto pozabaviti i ženskom psihologijom i svim onim sitnicama koje nama život znače. Ipak, moramo priznati - uspješno su savladali izazov i ispunili naša očekivanja.

Tako se nova Fiesta, osim o osnovnoj Trend varijanti nudi u još tri poboljšane verzije. ST-line je model namijenjen zaljubljenima u sportsku vožnju, Vignale je premium verzija s dodatnim paketima opreme i usluga, a kod Titaniuma je u prvi plan iskočio dizajn i fancy detalji.

Naravno, sve izvana izgledaju čarobno, ali provozate li sve modele, zamijetit ćete finese koje čine razliku i običnu vožnju pretvaraju u pravu uživanciju.

Na prvi pogled nas je osvojio Titanium model - naravno bojom! U predivnoj novoj nijansi između boje marelice i roza, jednostavno blista u odnosu na sve ostale. U ovoj Fiesti ćete svakako biti zapažene na cesti, a iz aviona je svima jasno da ovakav auto vozi prava trendseterica.

Da nije samo vanjština bitna, Titanium dokazuje čim otvorite vrata i sjednete za volan jer je cijela unutrašnjost baš cakumpakum. Još kad doznate da je upravo u Fiesti ugrađen besprijekorni Bang &Olufsen audiosustav za uživanje u savršenom zvuku omiljene glazbe pri vožnji, odmah ćete početi planirati svoje sljedeće putovanje s frendicama.

Otvorena cesta, savršena glazba, kava nadohvat ruke... da, vožnja zna biti super relaksirajuća u takvim uvjetima.

Ipak, nakon takve zen vožnje, kad-tad dođe vrijeme i za mrsko parkiranje za koje nam uvijek nekako fali još mrvicu više prostora. Upravo tada, u pomoć priskače pregledna kamera na displayu uz dodatne zvučne senzore na sve 4 strane. Parkiranje (koje nikako da zavolimo) s ovom praktičnom novom tehnologijom postaje prava igrarija. Dodatna sitnica koja oduševljava je gumeni „buffer“ na vratima koji će zasigurno oduševiti sve one nešto neopreznije u koje, moram priznati, spadam i ja. Naime, rubne površine (odbojnici, vrata, blatobrani...) mog limenog ljubimca nose tragove brojnih bliskih susreta. Za meni slične slučajeve, promućurni inženjeri nove Fieste dosjetili su se ugraditi gumeni odbojnik na vratima koji će sačuvati besprijekoran izgled ove metalne ljepotice nazvane Titanium.

Vozile smo i Vignale - premium liniju koja se osim svih navedenih karakteristika može pohvaliti elegantnim kožnim sjedalima, dvobojnim kokpitom koji se božanstveno presijava u tamnoljubičastoj nijansi te panoramski krov izrađen iz dva dijela čime i putnici na stražnjoj klupi autonomno upravljaju „svojim“ dijelom krova.

O sportskoj varijanti ST-line, zasigurno bi puno više znali ispričati pripadnici jačeg spola koji bi se raspisali o snazi i volumenu motora, brzini okretaja, ubrzanjima u sekundi, preciznom mjenjaču, stabilnosti u zavojima i sl. Mi ćemo se na ovome zaustaviti i uputiti vas na ovlaštene Ford distributere od kojih ćete doznati sve o tehnikalijama.

Ukratko, nas je osvojila Fiesta Titanium koja na cesti izgleda kao prava slatkica, a njezina unutrašnjost je ugodna, pouzdana, elegantna i praktična - baš kao najbolja frendica.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 06:40