Stil Moda

SVE ZA NJU I NJEGA

Muškarcima je manja gnjavaža držati brdo spize pred blagajnom, nego isprobati komad odjeće; U ovoj trgovini, ipak, Splićanin je uživao u svlačenju

SVE ZA NJU I NJEGA

Šoping ili spiza? Muškarcima je isto. Manja je "bruka" doduše stajati ispred reda na blagajni s pelenama, toaletnim papirom, povrćem, smrznutim pilećim prsima, mesom za hamburgere, vrećicom bajama i kikirikija i paketom mlijeka, nego u redu za naplatu sve sile odjeće koju je njegova draga nabacila na njega. Jer, ako joj ne pomogne nositi, ubit će ga pogledi njezinih supatnica u redu.

Ovako, bar spašava što se od muškog obraza spasiti dade.

Šalu na stranu, šoping muškarcima nikada nije bio previše drag. Odjeću mijenjaju (najčešće) onda kada smo staru potrošili (doslovno), a novi komad kupujemo (najčešće) onda kada sam neophodno treba.

Žene su, pak, drukčije. One će otići po bijelu košulju jer im "kao treba za ured", a vratiti se s hlačama, suknjom, dvije majice, jaknom i naravno košuljom (koju će vjerojatno zadnju odabrati), sve pod parolom da su im sve te stvari nužne.

Jesu li? Naravno da jesu - ako se njih pita. Dugi redovi i gužve? Nema problema! Obilaženje trgovina koje traje satima? Nema problema (ako je s prijateljicom, još i bolje).

Njih šoping ne iscrpljuje, već im dođe kao duhovna hrana, a vole kazati kako se usput potroši i koja kalorija. A, zadovoljstvo dobrim komadom odjeće koji su našle, još ako je na popustu, nema kraja.

Kod muškaraca nema prevelike filozofije. Radije će izmusti sve opcije jednog dućana, nego nogom zakoračiti u još jednu butigu. Ako ta ista butiga nudi sve za njega, od casual odjeće, do formalnijih komada, zadovoljstvu nema kraja.

"Sve na jednom mjestu - yes!" pomislit će nakon što su u osam i pol sekundi skenirali police s kojih će potom skinuti sve - od kožnog remena i kravate do bermuda i šešira za ljeto.

'Dobra je' i to je sve

"Hajdemo to obaviti" uzdahnut će i krenuti u obračun s presvlačenjem. Vrlo često će samo navući majicu i ocijeniti "dobra je". Nema ono "preduga, preuska, pretijesna, stišće dolje, stišće gore, zateže, rasteže, oteže", samo "dobra" ili "ne valja".

Jednostavnost kupnje je šifra za muškarce, a užitak kupnje je mamac za žene. Prevelike filozofije tu nema.

Dućana koji to nude nema baš previše, a jedan od njih je i S Oliver.

Njihove butige u trgovačkim centrima City Center one i Joker u Splitu su, izgleda, "hakirale" muške i ženske mozgove. Za njega - nude sve. Na jednom mjestu se mogu odjenuti za ured, važan sastanak, piće u gradu, zabavu na plaži ili za boravak u prirodi.

Najveći napor je isprobati svu odjeću, ali je gušt to veći kada sve ode na jedan račun, a vrijeme koje se uštedjelo može se potrošiti na trening, gledanje utakmice, piće s prijateljima, šetnju, obilaženje dućana s alatom, pranje automobila...

Kod žena je priča drukčija, izbor je bitan, moderni krojevi su u fokusu, a boje prate najnovije trendove. I one mogu naći sve na jednom mjestu, iako im je to manje bitno od već spomenutih stvari. Važno je zadovoljstvo.

Spasonosno 'jedno mjesto'

E, da, važno je i ovo, a mnoge ne idu za tim dok nije "prekasno". Važno je, naime, da žene obave kupnju i za - svog supruga. Ako je ovaj, khm, khm indisponiran. Onda je kraljicama šopinga bitno da na jednom mjestu mogu naći sve za njega. U dobru i u zlu, stajalo je u zavjetima.

U tanjem i širem struku (što njezinu, što njegovu). Dobri krojevi za trbuščiće njihovih supruga tada zlata vrijede, kao i hlače koje na njihovim grubljim polovicama ne izgledaju kao tajice ili vreće za krumpire. A pronaći to sve u jednom dućanu - vrijedi zlata.

Naslovnica Moda