Stil Moda

Trend na pomolu

'Jesu oni ozbiljni? Zar misle da smo toliko očajne?': poznata modna marka lansirala nove traperice, korisnice se ražestile

Trend na pomolu

Svake sezone pojavi se neki novi modni trend za koji barem jedna od vaših prijateljica kaže da je "Bože sačuvaj" i da "ne bi ona to nikad". Nosila, kupila, imala u ormaru, ma ništa od navedenog, već ga se kloni... Sve dok - ne poklekne.

Jer ako ćemo biti iskreni, koliko puta ste sami sebi skočili u usta i pogazili odluku da se ne priklonite slijepo trendovima koje vam nameću vodeće modne kompanije u svijetu. Što je i normalno, prvi je ljudski poriv na novosti najčešće upravo pružanje otpora, ovisi samo hoće li vam percepciju uspjeti preoblikovati vješti marketing, oduševljena poznanica ili najobičnija reklama.

A upravo su otporom reagirale ljubiteljice jedne od poznatijih marki odjeće, naročito kada je u pitanju online ponuda, Boohoo fashion. Brend je predstavio svoju verziju ženskih traperica, a korisnice, najblaže rečeno, nisu zadovoljne.

Što je moglo poći krivo s trapericama, pitate se? Pa bar je to klasičan odjevni predmet, "levisice" se nose od 1873., u bivšoj državi jurilo se u Trst samo zbog njih... Nosite ih na posao, izlazite u njima, kad malo bolje promislite, većinu svojeg vremena provodite upravo noseći jeans.

Pa kako ga je to ovaj brend "oskvrnuo"?

Jednostavno, okrenuli su ih naopako. "Inside out" zove se njihov najnoviji model, predstavljen kao novi trend koji će zavladati ulicama, no mnogi su vijest dočekali na nož.

"Jesu li oni ozbiljni? Misle li zaista da smo toliko očajni za novim trendovima da nam moraju hlače okretati naopako?", ispalila je jedna korisnica, a ostale su je podržale sarkastičnim komentarima. "Imam i ja takve, samo se moram obući u mraku" i slični komentari preplavili su društvene mreže.

Je li riječ uistinu o teškome "flopu" ili je pak novi modni trend u začetku u pitanju, vrijeme će pokazati.

Naslovnica Moda