StoryEditorOCM
Domaći nogometrebranding

'Kockice' su opet u modi: kapetan Dalićeve momčadi je novi 'crobrend'

14. srpnja 2018. - 18:16
hrvatska_slavlje10-110718

Davor Šuker više nije najveći brand hrvatskog nogometa. Tu "titulu" preoteo mu je Luka Modrić. Definitivno je od ovog Svjetskog prvenstva Modrić globalno najprepoznatljiviji simbol hrvatskog nogometa. Više strancima na spomen hrvatskog nogometa i Hrvatske općenito nije prva asocijacija Šuker nego Modrić.

Razliku između Šukera i Modrića, zašto je prvi kako je sam sebe prozvao bio brand, a drugi "samo" vrhunski nogometaš, činila je '98. i uspjeh koji je Hrvatska tada postigla na SP-u. Na krilima Šukera koji je bio Zlatna kopačka, najbolji strijelac tog turnira sa šest postignutih pogodaka. I slijedom toga, na kraju godine i drugoplasirani u utrci za "Zlatnu loptu" u izboru "France Footballa". Iza Zinedinea Zidanea. A Modriću je svih ovih godina nedostajalo nešto slično....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. svibanj 2024 05:53