StoryEditorOCM
Splitblamaža

Norvežaninu ostao sat u splitskom apartmanu, ono što je uslijedilo ne bi mu se dogodilo u domovini: ‘Umirem od srama...‘

Piše Lucija Vujnović
14. rujna 2023. - 10:59

Hrvatska pošta kao da je zapela u vremenu i prostoru, pa tako kasne pošiljke, ako uopće dođu, a na upite odgovaraju nakon više od dva mjeseca. 

Čitatelj V. Š., potaknut nedavno objavljenim člankom, odlučio ispričati svoje iskustvo i javno ih prozvati.   

- Vidija sam članak i to mi je izazvalo dišpet da posaljem ovaj mail. ‘Ko zna po koji se put piše protiv Hrvatske pošte, sramota da se u Slobodnoj i drugim novinama stalno piše o pošti, a oni i dalje ništa ne poduzimaju - kaže te se ljutito pita je l‘ ih sram. 

image
Nikola Vilić/Ilustracija/Cropix

-  Naime, 14. kolovoza sam poslao Garmin sat jednom gostu koji je posjetio našu obalu i uživao u našim ljepotama ljeta, pa je od silnog oduševljenja zaboravio svoj pametni sat.

Ja, kao normalna osoba, čovjeka kontaktiram, javim da je ostavio sat i da ću mu ga poslati u Norvešku. Šaljem sat 14. kolovoza u Norvešku iz pošte u City Centru One Split i umirem od sramote.

image

V

Darko Tomaš/Cropix

Sat je od 17. kolovoza u Zagrebu i stoji tamo. Ej, ljudi, bilo me sram pitati čovjeka je li dobio sat, mislija sam da je praćenje pošiljke pogrešno. Naravno da čovjek još nije dobio sat. 

image
Screenshot Čitatelj

A iznenađen je i Norvežanin kojem je nejasno kako naša država (ne)funkcionira. 

- Norvežanin ne može vjerovati da se to događa u današnje doba. On živi u uređenoj državi u kojoj bi direktor pošte odmah dobija otkaz da se ovo dogodi - kaže.

image
Screenshot Čitatelj

- Država je nesposobna maknut uhljeba u pošti koji ju je unazadio i prima plaću za to. Pa, ljudi moji, je li to sramota? Jel‘ sramota da ljudima kasne pisma, pokloni, božićne čestitke, božični pokloni...

Evo, još čekam paket koji je došao 2. kolovoza u Split. Naručija sam Uno-Flip karte s Aliexpressa i došle su tamo i nema dostave. Stoje tamo u pošti, nemam pojma zašto. Karte sam, usput rečeno, naručija da igram s dicom, ‘ko izgubi pere suđe itd. 

image
Marko Misčević/Ilustracija/Cropix

Možda su zaposlenici pošte vidili paket karata, oduševili se pa došli na ideju da i oni zaigraju koju partiju. 

- Ovo nije pošta novog doba, a i da je pošta starog doba, kad se dostavljalo konjima i kočijama, pisma i paketi bi stigli prije nego danas. Dođe čovjeku da zatraži bojkot pošte, da nitko ne šalje ništa preko nje, ali njima to ne bi ništa poremetilo. Samo šta kruh nisu počeli prodavat... Onaj posao koji bi trebali raditi kako treba, e to ne znaju i ne mogu! Sve je otišlo naopako - kaže naš čitatelj.

O sličnim slučajevima pisali smo više puta. Odgovarali su nam kako pri predaji vrijednosne pošiljke korisnik dobiva potvrdu o primitku pošiljke i broj za praćenje putem stranice Hrvatska Pošta - Tracking, te da o naknadi štete u slučaju gubitka, potpunog ili djelomičnog oštećenja ili umanjenja sadržaja, prekoračenja roka za prijenos i uručenje pošiljke i neobavljanje usluge može pročitati na njihovim internetskim stranicama.

Uputili su svoje klijente i da im se u slučaju potrebe mogu obratiti pozivom na broj 072 303 304 ili putem online obrasca na njihovoj službenoj stranici.

Prema informacijama iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, klijenti koji su nezadovoljni poštanskom uslugom moraju podnijeti prigovor u propisanom roku, najprije davatelju poštanske usluge, a ne upali li onda HAKOM-u. 

Što se tiče visine naknade koju im davatelj usluge mora isplatiti ona ovisi o vrsti ugovorene poštanske usluge.

Za gubitak, potpuno oštećenje ili umanjenje sadržaja preporučene pošiljke maksimalni iznos koji im pružatelj usluge mora isplatiti jest u visini peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge, a u slučaju da je bila riječ o pošiljci s označenom vrijednosti – u visini iznosa označene vrijednosti.

- Korisnici su dužni prilikom ugovaranja voditi računa da vrsta ugovorene poštanske usluge odgovara sadržaju, stvarnoj vrijednosti sadržaja poštanske pošiljke i značenju poštanske pošiljke za korisnika poštanskih usluga - ističu u HAKOM-u.

Reagiranje Hrvatske pošte: 

Hrvatska pošta: Norvežani nam nisu dali elektroničke podatke o pošiljci i oni nisu ni mogli biti vidljivi

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 06:50