Kontaktirali smo Davora Vidana, novog splitskog lučkogkapetana, koji je, za razliku od svog prethodnika Borisa Matošića,mekšeg stava prema hidroavionima. No, kapetan Vidan nije krio da ćehidroavioni teško “pasti” luci koja je poprilično zagušena brodovima uljetnim danima.
- Držim da će hidrozrakoplovi povećati gužvu u ionakoprepunoj luci ljeti, a što će zahtijevati povećanu pažnju od svih kojiuplovljavaju i isplovljavaju. Međutim, hidroavion kad plovi za nas je tosamo plovilo više. Slijetanje i uzlijetanje je uređeno propisimazrakoplovstva - kazao nam je kapetan Vidan.
Bivši lučki kapetan Boris Matošić, koji je krajem 2013.godine otišao u mirovinu, javno se protivio hidrozrakoplovima u luci.Umjesto Matejuške predlagao je bio druge loakcije za pristanakhidrozrakoplov...
- Držim da će hidrozrakoplovi povećati gužvu u ionakoprepunoj luci ljeti, a što će zahtijevati povećanu pažnju od svih kojiuplovljavaju i isplovljavaju. Međutim, hidroavion kad plovi za nas je tosamo plovilo više. Slijetanje i uzlijetanje je uređeno propisimazrakoplovstva - kazao nam je kapetan Vidan.
Bivši lučki kapetan Boris Matošić, koji je krajem 2013.godine otišao u mirovinu, javno se protivio hidrozrakoplovima u luci.Umjesto Matejuške predlagao je bio druge loakcije za pristanakhidrozrakoplov...