Scena Mozaik

VELIKA STVAR

Tvrtka koja organizira 'Ultru' s 500 zaposlenika svoje sjedište iz Zagreba konačno prebacuje u Split, centrala će im biti na Poljudu 

VELIKA STVAR
Zaposlenici tvrtke čija centrala više neće biti u Zagrebu
Zaposlenici tvrtke čija centrala više neće biti u Zagrebu
Djelatnici u Centrali

Tvrtka Joea Bašića, poznato je, svake godine organizira "Ultru", megafestival elektroničke glazbe. No, do sada su se svi konci za taj festival vukli iz Zagreba. Međutim, Bašić je poslovanje svoje tvrtke "MPG live" prebacio u Split.

Split je tako postao sjedište najveće producentske i event-tvrtke za organizaciju koncerata na području Hrvatske i regije, pa ne treba detaljno obrazlagati koliko je grad pod Marjanom dobio ovim Bašićevim potezom.

Osim "Ultre", Bašićeva tvrtka organizira "MTV Summerblast", međunarodne konferencije diljem bivše Jugoslavije, koncerte stranih zvijezda. Primjerice, iz Splita će se tako voditi organizacije koncerata poput onoga Justina Biebera u zagrebačkoj Areni ili dolazak. 

Zbog čega sjedište "MPG livea" nije više u Zagrebu? Koji su bili razlozi da dođete u dalmatinsku metropolu?

– "MPG Live" je nositelj licencije "Ultra Europe", koji je i naš najveći projekt, pa smo zaključili da je najbolje da naša tvrtka bude prijavljena u Splitu.

Koliko vam tvrtka ima zaposlenih i koliko će njih doći raditi u Split?

– MPG ima više od 200 stalno zaposlenih ljudi u Hrvatskoj i više od 300 u cijeloj regiji, dakle 500. Svi ćemo doći i raditi u Splitu po potrebi, ali je cilj zaposliti ljude u Splitu kako bismo razvijali kvalitetan kadar za budući razvoj i potrebe koje ćemo imati.

Dakle, Split postaje centar kvalitetne zabave?

– Nama je Split sad postao strateški važna destinacija i razvijat ćemo atraktivne projekte koji će privući nove investicije, a s time ćemo u tvrtki zapošljavati i sve više ambicioznih Dalmatinaca.

 

 


Planirate li konkretno već sada zapošljavati?

– Da. Za šest mjeseci do godinu dana sigurno ćemo zaposliti 10 do 20 ljudi u našem sjedištu u Splitu.

Gdje će vam biti sjedište?

– Na Poljudu.

Kada konkretno počinjete s radom u Splitu?

– Dio osoblja će prijeći uskoro, a sve će biti službeno objavljeno nekoliko dana prije "Ultre".

Možemo li sada očekivati više koncerata i zbivanja u Splitu?

– Radimo na tome. Prioritet je razvoj lokacije za koncerte i kvalitetna suradnja s Gradom, Hajdukom i ostalim partnerima. Sve će to omogućiti da u skoroj budućnosti u Splitu imamo više međunarodnih događanja.

Planirate li neke događaje organizirati u Spaladium Areni?

– Spaladium Arena je prekrasna dvorana koja zaslužuje međunarodna događanja svaki mjesec. Intenzivno razvijamo strategiju za 2019. godinu i svakako je i Spaladium Arena jedan od mjesta gdje želimo organizirati događanja u budućnosti.

 

 

Među pet najvećih u gradu
Ekonomski znalci nam navode da će Bašićeva tvrtka biti među pet najvećih tvrtki po broju zaposlenih koje imaju sjedište u Splitu. MPG je, kažu nam u toj kompaniji, vodeća agencija za marketing i prodaju u jugoistočnoj Europi. Nude svoje usluge u osam zemalja, a osim Hrvatske svoje urede imaju u Srbiji, Makedoniji i Sloveniji. A sve će te ubuduće koordinirati iz Splita.

Split kao centar zabave
Kako neslužbeno doznajemo, cilj Bašićeve tvrtke je da u budućnosti Split postane centar kvalitetne zabavne industrije, s ponajprije međunarodnim izvođačima. Bašić je sebi zadao cilj da ti koncerti, eventi imaju visoku produkciju i urbani štih. S takvom vizijom navodno se slaže i nova gradska uprava, kojoj je u interesu da grad ima različitu ponudu za strance, koje se sve manje može privući samo suncem i morem. Ipak, napominju nam turistički djelatnici, Split će postati tek prava i održiva turistička destinacija kada se saniraju sva prometna čvorišta i nesnosne gužve, kada se dovrši Zračna luka na Resniku, te se kompletno uredi Žnjan kao središnja gradska plaža.

Također, turistički stručnjaci nam govore da bi trebalo težiti kvaliteti, a ne kvantiteti jer se grad već polako guši u turistima. Naime, trebalo bi se držati održivog broja gostiju, razvijati sadržaje za turiste koji neće ometati normalan život grada. Primjerice, ni zimi nema dovoljno parkirališta za domaće, a kamoli ljeti kada se u grad sliju tisuće turista. Da o drugim, puno bitnijim stvarima, i ne govorimo.

 

Naslovnica Mozaik