Prilozi Auto moto

AUDI A1 CITYCARVER

Najmanja crossoverska inačica imat će isključivo prednji pogon, dok će joj podnica biti podignuta više nego kod konkurencije

AUDI A1 CITYCARVER

Sve je veći broj malih i povišenih gradskih automobila čiji je trend krenuo s Volkswagenom CrossPolom, a u zadnje vrijeme na tržištu su se pojavili Hyundai i20 Active, Ford Fiesta Active, Fabia Scout... 

A sada stiže još jedan šminkerski crossover koji će podići ljestvicu još više i radi se o Audiju A1 Citycarver. Bit će to crossoverska izvedba još svježe druge generacije najmanjeg Audija, čija će podnica biti udaljena od tla dodatna četiri centimetra što u konačnici doseže 16 centimetara.

Od toga 3,5 centimetra donosi povišena karoserija same podnice, a preostalih pola centimetra veliki kotač između 16 i 18 cola. To omogućava lakši ulazak u vozilo i bolju preglednost u vožnji. Usporedbe radi konkurencija je povišena za najviše dva centimetra u odnosu na svoje standardne izvedbe.

Najnapredniji model nove linije proizvoda A1 snalazit će se u bilo kojem okruženju kao kod kuće, bilo da je riječ o gradu, seoskim cestama i autocestama, pa čak i na manje neravnim terenima izvan asfalta. S obzirom na tehnologiju i dizajn Audi A1 Citycarver dužine 4,04 metra zasnovan je na osnovi modela A1 Sportback. Vanjski izgled ima robustan, terenski imidž. Velika, osmerokutna singleframe maska podsjeća na Audijeve Q modele.

Snažno isklesan umetak saća obojen je u mat crnu boju. Dva karakteristična utora iznad rešetke razlikuju ga od A1 Sportback. Zaštita podvozja obojena nehrđajućim čelikom nagovještavaju sposobnost vožnje Audi A1 Citycarver u off-road uvjetima. Lukovi kotača i redizajnirani bočni pragovi sportskih dodataka u kontrastnoj su boji. Redizajnirani stražnji branik samo potvrđuje ukupan robustan izgled.

U unutrašnjosti se promjene u odnosu na klasični Sportback svode na dizajnerske elemente, a ako se odabere skuplja opcija, dojam luksuza u malom bit će još veći. Izostanak 4x4 pogona i oslanjanje na samo prednji pogon govori da je CityCarver samo izgledom nadahnut velikim Allroad modelima, ali da visoko odignuta podnica omogućava i malo ozbiljnije izlete izvan asfalta.

Moći će se izabrati dvobojno lakirana karoserija, sportski paketi S-Line i Dynamic i slične opcije, svojstvene Audijevu programu doplata. U serijskoj opremi bit će LED svjetla, što pridonosi boljoj vidljivosti i sigurnosti vožnje, ali i oštrijem izgledu.

Audi A1 Citycarver ogledalo je A1 Sportback s izdašnom unutrašnjošću i prtljažnikom zapremine 335 litara. Isto se odnosi i na standardnu ​​i dodatnu opremu, uključujući potpuno LED svjetla s dinamičkim stražnjim pokazivačima smjera. Uz A1 Citycarver, kupci dobivaju i krovni spojler S linije i standardne veće kotače, počevši od 16 inča.

Pomoćni sigurnosni sustavi, koji uključuju prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju preuzeti su iz puno više klase. Kao standard serijski dolaze Audijev sustav za pomoć pri kočenju u nuždi uz prepoznavanje pješaka i biciklista, kao i upozorenje o napuštanju voznog traka.

Što se tiče motora za Citycarver po svoj prilici ponuda se neće razlikovati od one u standardnom Sportbacku, što znači mala paleta agregata i mjenjača. Vođeni nekom logikom cijene malog crossovera bit će 10.000 do 15.000 kuna više u odnosu na standardni Sportback. Pri tom bi osnovna verzija trebala biti 25 TFSI (motor 1,0-litreni turbo sa 95 KS), a mogla bi koštati oko 170.000 kuna, a snažnija da 115 KS oko 180.000 kuna.

Naslovnica Auto moto