Novosti Hrvatska

Rezultati pokazali

Kako dišu narodi pred veliko nogometno natjecanje: Hrvati bi zbog odlaska na EURO otkazali i medeni mjesec, jedna nacija posebno je nervozna - svaki treći navijač zbog svog tima osjeća nelagodu!

Rezultati pokazali

Više od polovice europskih nogometnih navijača planira putovati izvan i unutar države kako bi pogledali utakmicu svoje momčadi idućeg ljeta na Europskom prvenstvu u nogometu. Gotovo četvrtina (24 posto) nogometnih fanova u Europi između 18 i 34 godine starosti priznaje da bi otkazala čak i medeni mjesec kako bi prisustvovala pobjedi svoje momčadi na velikom međunarodnom turniru! Polovica domaćih nogometnih navijača, njih 45 posto, vjeruje da će Hrvatska nositi trofej kući na kraju turnira iduće godine...

Rezultati su ovo velikog istraživanja koje je proveo Booking.com, službeni partner europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2020™ za smještaj i atrakcije, i to na čak 7.500 fanova nogometa u sljedećim državama; Belgija, Hrvatska, Danska, Engleska, Francuska, Njemačka, Italija, Nizozemska, Rusija, Španjolska i Švedska. Ispitivanje je provedeno uoči samog izvlačenja za EURO 2020. koje se održava idući tjedan.

Uz rezultate, Booking.com je objavio i podatak da je pobjednik europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2008™ i dobitnik Zlatne kopačke David Villa novi ambasador branda, koji će ponuditi jedinstven uvid u ono što predanost navijača i beskrajan optimizam znače kad se natječete na velikoj sceni.

A da navijači diljem kontinenta pokazuju zadivljujujuću razinu optimizma, govori podatak prema kojem 35 posto nogometnih fanova vjeruje da njihova momčad može stići do samog kraja i podići trofej na budućem natjecanju.

Najoptimističnije navijače među svim sudionicima ispitanima uoči ždrijeba ima Hrvatska, pri čemu se više od dvije trećine (67 posto) osjeća ispunjeno nadom pred izvlačenje za veliki turnir, a čak 97 posto njih smatra da će hrvatska nogometna momčad pobijediti na nekom od međunarodnih natjecanja za vrijeme njihova života. S druge strane, sudeći po ovim rezultatima istraživanja, Nijemci su oni koji najmanje vjeruju u svoj tim - čak 24 posto smatra da njemački nogometaši neće osvojiti nikakav turnir, čak ni u sljedećih 10 godina.

Nakon serije bolnih ispadanja s turnira te posrtanja protiv Češke u kvalifikacijama za Europsko prvenstvo, engleski navijači najnervoznija su nacija općenito tijekom izvlačenja, pri čemu jedan od tri navijača (ukupno 35 posto) osjeća nelagodu razmišljajući o uspjehu svoje momčadi.

Status Francuske kao favorita uoči natjecanja odražava se u očekivanju njihove baze navijača jer više od pola navijača (51 posto) optimistično je uoči ždrijeba, a trećina (33 posto) vjeruje da Francuzi mogu otići korak dalje i podići trofej. Većina tima koji je završio na drugom mjestu na europskom prvenstvu UEFA EURO 2016™ još uvijek je tu, a uz brojna dinamična pojačanja, stručnjaci se, čini se, slažu da će ih ovoga puta biti iznimno teško pobijediti.

Španjolski navijači imaju visoka očekivanja od svoje momčadi. Više od trećine njih priznaje da osjeća nervozu uoči izvlačenja za natjecanje, ali se pritom ne boje podržati svoju momčad s 59 posto navijača – što je najveći postotak među svim ispitanim europskim navijačima koji vjeruju da njihova momčad može otići do kraja i osvojiti veliko natjecanje.

Istraživanja pokazuju da navijači u Nizozemskoj misle kako je Europsko prvenstvo UEFA EURO 2020™ možda previše za nizozemsku izabranu vrstu. Unatoč pozitivnoj kampanji na finalnom turniru UEFA-ine Lige nacija, na kojemu je momčad stigla do finala, samo 17 posto ispitanika smatra da njihova momčad može osvojiti neko od predstojećih natjecanja...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by UEFA EURO 2020 (@euro2020) on

S obzirom na to da se utakmice idućeg ljeta igraju u 12 zemalja, više od polovice ispitanih navijača, njih 56 posto, potvrđuje da planira putovati kako izvan, tako i unutar zemlje kako bi gledali utakmice svoje momčadi. Isto tvrdi 63 posto navijača iz Hrvatske.

Zanimljivo je kako više od četvrtine ispitanika (26 posto) kaže kako bi sa zadovoljstvom potrošilo puno više novca na sportsko događanje nego na putovanje za medeni mjesec. Isto vrijedi za 21 posto navijača iz Hrvatske.

Nevjerojatnih 27 posto nogometnih navijača čak je priznalo kako ne bi imalo ništa protiv toga da izgubi posao ako bi to značilo da mogu biti na stadionu i gledati nastup svoje momčadi u povijesnom finalu. Na jednak način razmišlja i 16 posto navijača iz Hrvatske.

Naslovnica Hrvatska