stdClass Object ( [id] => 567004 [title] => Lagani facelifting karoserije i unutrašnjosti gotovo je zanemariv u odnosu na potpuno novi dizelski 1.8-litreni agregat [alias] => lagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Mazda je u Španjolskoj predstavila redizajniranu verziju jednog od svojih najatraktivnijih i najmodernijih automobila, crossovera CX-3.  Unatoč činjenici da se radi o trendovskom automobilu koji je predstavljen ne tako daleke 2015., Mazda je ipak odlučila obaviti facelifting u smislu detalja koji pojačavaju opći dojam, kao i onih ispod haube.

Što se tiče dizajna, tu se ništa značajnije nije mijenjalo. A i čemu kad je CX-3 i dalje jedan od najprivlačnijih u klasi. Unutrašnjost je dobila neke od novih materijala, posebno se pazilo na armaturnu ploču, a i u niže se pakete opreme ulagalo neke od elemenata koje smo prije nalazili u sredini ponude.

Ono što je ipak najvažnije, novi je dizelski agregat. I prije je CX-3 imao jedan takav u ponudi, ali sada je riječ o znatno ozbiljnijem motoru. I dok drugi štede i smanjuju kubikažu, Mazda je svoj 1,5-litreni dizelaš zamijenila novim 1,8-litrenim. Pritom je snaga ostala gotovo ista, 115 KS, što znači da je motor sada raskošniji, s naglašenijim okretnim momentom i velikom elastičnošću. A to smo odmah imali prigodu isprobati, i to na ekstremno zavojitim dijelovima planinskoga kraja u zaleđu Malage.

Na jednom od pravaca koji vodi do Ronde, skrivene u planinama na visinama iznad tisuću metara. Usponi su s lakoćom svladavani, snage je bilo u izobilju, a i potrošnja je, unatoč vrlo naglašenoj, agresivnoj vožnji prometnicom načičkanom zavojima, bila u granicama prihvatljivosti. Tvornički podatak kaže kako u idealnim uvjetima ovaj motor troši prosječno samo 4,4 l/100 km.

Uvjeti u kojima smo ga mi testirali bili su sve samo ne idealni. Prosječna potrošnja također. Isti smo motor isprobali i na autocesti koja povezuje gradove na samom jugu Andaluzije, sve tamo od Algecirasa, luke blizu Gibraltara iz koje trajekti prebacuju vozila u Maroko, pa do Malage. Tu je pak pokazao jako dobru elastičnost, što znači da se na takvim prometnicama i ručni mjenjač može koristiti gotovo kao da je automatski. Stavi ga se u šestu i bezbrižno se brodi brzinama koje autocesta dopušta.

Kod benzinaca raskoš. I dalje će sasvim sigurno tražen biti onaj sa 120 konja, no mi smo odlučili isprobati izazove koje nudi onaj snage 150 KS. I to u maksimalističkom izdanju, s integralnim pogonom, automatskim mjenjačem koji je imao opciju poluautomatskog mijenjanja stupnjeva prijenosa s polugama ispod upravljača.

Uspon je bio naglašen, konstantan, skoro s morske razine pa sve do prijevoja na oko 800 metara. Zahvaljujući dodatnom traku namijenjenom vozilima na usponu, uistinu smo uživali jer motor je vrlo potentan, brzo se i moćno odaziva pritisku na gas.

Istina, potrošnja mu je u takvim situacijama naglašenija, oko devet litara, no veliko zadovoljstvo vožnjom to će već nekako oprostiti. Na testnim se vožnjama jako lijepo osjetila i dorada podvozja. Kako je poznato, taj automobil dužine 4275 milimetara nalazi se na podvozju kakvo koristi Mazda2, ne njezina kompaktna sestra oznake 3, što je mišljenje mnogih.

To se moglo osjetiti u nekim trenucima, na prijelazu uzastopnih neravnina ili u oštrijoj vožnji. Sad su takve “mušice” eliminirane, a to se posebno vidjelo kod CX-3 nabrijanog na 150 konja.

Ono što je također ostalo isto, a ide u red problema koje imaju ovakvi crossoveri je – funkcionalnost. Slabija je na stražnjim sjedalima, kao i u prtljažniku volumena 350 litara. No, to je problem koji će se ipak rjeđe uočavati jer malo kada nas u automobilu ima četvero, i to s punom prtljagom.

Kad se u izvornoj verziji pojavila 2015. godine, dala je impuls čitavom nizu proizvođača, posebno onima s Dalekog istoka, da krenu u istom vizualno-funkcionalnom smjeru. Postati svojevrsnim liderom klase veliko je priznanje. Slično su mišljenje CX-3 u ovom periodu, pa tako i u Hrvatskoj, dali kupci. Novo brušenje ponude donijelo je još niz prednosti.

 

Početna cijena 136.060 kuna

Startni paket modela CX-3 je G121 u paketu opreme Emotion, a riječ je o benzincu snage 121 KS čija je cijena 136.060 kuna. 

Mazda Hrvatska očekuje da će najprodavaniji CX-3 biti u paketu Tacumi, skupljem od osnovnog u prosjeku 5000 kuna, ali uz znatno izdašniju opremu u smislu izgleda, kao i sigurnosno-funkcionalnih sadržaja.

Od dizelaša, startni je model s CD115 Chalange, 115 konja i stoji 165.110 kuna. Vrh ponude otišao je uistinu visoko, gotovo je dva puta skuplji od ulaznog modela. 

Novi 1.8-litreni dizelaš, automatski mjenjač, integralni pogon, a u doplatnu sferu idu još i bijela koža i boja soul red crystal.  Cijena je 257.750 kuna, čime se još jednom potvrđuje želja i spremnost Mazde za ulazak u premium segment.

 

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => MAZDA CX-3 (REDIZAJN) [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2018-09-25 11:09:29 [created_by] => 3231 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2018-09-27 07:44:28 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2018-09-27 07:12:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 3306 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/Images/2018/09/27/SD Portal/10306602.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "1424x960" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38515298 Threads: 4 Questions: 7105529271 Slow queries: 3302861 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 608545508 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 49 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/lagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat-567004 [printLink] => /mozaik/zivot/lagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat-567004?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 419885 [name] => auto-moto [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => auto-moto [link] => /tag/auto-moto ) [1] => stdClass Object ( [id] => 381108 [name] => Mazda CX-3 [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => mazda-cx-3 [link] => /tag/mazda-cx-3 ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => MAZDA CX-3 (REDIZAJN) [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Lagani facelifting karoserije i unutrašnjosti gotovo je zanemariv u odnosu na potpuno novi dizelski 1.8-litreni agregat [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3231 [name] => Zdravko Juričko [username] => zdravko-juri-ko [email] => zdravko-juri-ko@sd.hr [password] => $2y$10$3MSPsNGO8ltots48kqbe2.FwzW7b1js7M1r/8s.nUTTSs2kSnHPxu [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/zdravko-juricko-3231 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1749 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/33a10ba883a053e58de979010155c54c?s=100&default=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/09/27/SD Portal/10306602.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/09/27/SD Portal/10306602.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Mazda je u Španjolskoj predstavila redizajniranu verziju jednog od svojih najatraktivnijih i najmodernijih automobila, crossovera CX-3.  Unatoč činjenici da se radi o trendovskom automobilu koji je predstavljen ne tako daleke 2015., Mazda je ipak odlučila obaviti facelifting u smislu detalja koji pojačavaju opći dojam, kao i onih ispod haube.

Što se tiče dizajna, tu se ništa značajnije nije mijenjalo. A i čemu kad je CX-3 i dalje jedan od najprivlačnijih u klasi. Unutrašnjost je dobila neke od novih materijala, posebno se pazilo na armaturnu ploču, a i u niže se pakete opreme ulagalo neke od elemenata koje smo prije nalazili u sredini ponude.

Ono što je ipak najvažnije, novi je dizelski agregat. I prije je CX-3 imao jedan takav u ponudi, ali sada je riječ o znatno ozbiljnijem motoru. I dok drugi štede i smanjuju kubikažu, Mazda je svoj 1,5-litreni dizelaš zamijenila novim 1,8-litrenim. Pritom je snaga ostala gotovo ista, 115 KS, što znači da je motor sada raskošniji, s naglašenijim okretnim momentom i velikom elastičnošću. A to smo odmah imali prigodu isprobati, i to na ekstremno zavojitim dijelovima planinskoga kraja u zaleđu Malage.

Na jednom od pravaca koji vodi do Ronde, skrivene u planinama na visinama iznad tisuću metara. Usponi su s lakoćom svladavani, snage je bilo u izobilju, a i potrošnja je, unatoč vrlo naglašenoj, agresivnoj vožnji prometnicom načičkanom zavojima, bila u granicama prihvatljivosti. Tvornički podatak kaže kako u idealnim uvjetima ovaj motor troši prosječno samo 4,4 l/100 km.

Uvjeti u kojima smo ga mi testirali bili su sve samo ne idealni. Prosječna potrošnja također. Isti smo motor isprobali i na autocesti koja povezuje gradove na samom jugu Andaluzije, sve tamo od Algecirasa, luke blizu Gibraltara iz koje trajekti prebacuju vozila u Maroko, pa do Malage. Tu je pak pokazao jako dobru elastičnost, što znači da se na takvim prometnicama i ručni mjenjač može koristiti gotovo kao da je automatski. Stavi ga se u šestu i bezbrižno se brodi brzinama koje autocesta dopušta.

Kod benzinaca raskoš. I dalje će sasvim sigurno tražen biti onaj sa 120 konja, no mi smo odlučili isprobati izazove koje nudi onaj snage 150 KS. I to u maksimalističkom izdanju, s integralnim pogonom, automatskim mjenjačem koji je imao opciju poluautomatskog mijenjanja stupnjeva prijenosa s polugama ispod upravljača.

Uspon je bio naglašen, konstantan, skoro s morske razine pa sve do prijevoja na oko 800 metara. Zahvaljujući dodatnom traku namijenjenom vozilima na usponu, uistinu smo uživali jer motor je vrlo potentan, brzo se i moćno odaziva pritisku na gas.

Istina, potrošnja mu je u takvim situacijama naglašenija, oko devet litara, no veliko zadovoljstvo vožnjom to će već nekako oprostiti. Na testnim se vožnjama jako lijepo osjetila i dorada podvozja. Kako je poznato, taj automobil dužine 4275 milimetara nalazi se na podvozju kakvo koristi Mazda2, ne njezina kompaktna sestra oznake 3, što je mišljenje mnogih.

To se moglo osjetiti u nekim trenucima, na prijelazu uzastopnih neravnina ili u oštrijoj vožnji. Sad su takve “mušice” eliminirane, a to se posebno vidjelo kod CX-3 nabrijanog na 150 konja.

Ono što je također ostalo isto, a ide u red problema koje imaju ovakvi crossoveri je – funkcionalnost. Slabija je na stražnjim sjedalima, kao i u prtljažniku volumena 350 litara. No, to je problem koji će se ipak rjeđe uočavati jer malo kada nas u automobilu ima četvero, i to s punom prtljagom.

Kad se u izvornoj verziji pojavila 2015. godine, dala je impuls čitavom nizu proizvođača, posebno onima s Dalekog istoka, da krenu u istom vizualno-funkcionalnom smjeru. Postati svojevrsnim liderom klase veliko je priznanje. Slično su mišljenje CX-3 u ovom periodu, pa tako i u Hrvatskoj, dali kupci. Novo brušenje ponude donijelo je još niz prednosti.

 

Početna cijena 136.060 kuna

Startni paket modela CX-3 je G121 u paketu opreme Emotion, a riječ je o benzincu snage 121 KS čija je cijena 136.060 kuna. 

Mazda Hrvatska očekuje da će najprodavaniji CX-3 biti u paketu Tacumi, skupljem od osnovnog u prosjeku 5000 kuna, ali uz znatno izdašniju opremu u smislu izgleda, kao i sigurnosno-funkcionalnih sadržaja.

Od dizelaša, startni je model s CD115 Chalange, 115 konja i stoji 165.110 kuna. Vrh ponude otišao je uistinu visoko, gotovo je dva puta skuplji od ulaznog modela. 

Novi 1.8-litreni dizelaš, automatski mjenjač, integralni pogon, a u doplatnu sferu idu još i bijela koža i boja soul red crystal.  Cijena je 257.750 kuna, čime se još jednom potvrđuje želja i spremnost Mazde za ulazak u premium segment.

 

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/lagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat-567004 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=4be57d84bbec202e18b0afefd58be4db2bc2f617 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Lagani+facelifting+karoserije+i+unutra%C5%A1njosti+gotovo+je+zanemariv+u+odnosu+na+potpuno+novi+dizelski+1.8-litreni+agregat&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Flagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat-567004 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Flagani-facelifting-karoserije-i-unutrasnjosti-gotovo-je-zanemariv-u-odnosu-na-potpuno-novi-dizelski-1-8-litreni-agregat-567004 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => MAZDA CX-3 (REDIZAJN) [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotMAZDA CX-3 (REDIZAJN)

Lagani facelifting karoserije i unutrašnjosti gotovo je zanemariv u odnosu na potpuno novi dizelski 1.8-litreni agregat

27. rujna 2018. - 09:12

Mazda je u Španjolskoj predstavila redizajniranu verziju jednog od svojih najatraktivnijih i najmodernijih automobila, crossovera CX-3.  Unatoč činjenici da se radi o trendovskom automobilu koji je predstavljen ne tako daleke 2015., Mazda je ipak odlučila obaviti facelifting u smislu detalja koji pojačavaju opći dojam, kao i onih ispod haube.

Što se tiče dizajna, tu se ništa značajnije nije mijenjalo. A i čemu kad je CX-3 i dalje jedan od najprivlačnijih u klasi. Unutrašnjost je dobila neke od novih materijala, posebno se pazilo na armaturnu ploču, a i u niže se pakete opreme ulagalo neke od elemenata koje smo prije nalazili u sredini ponude.

Ono što je ipak najvažnije, novi je dizelski agregat. I prije je CX-3 imao jedan takav u ponudi, ali sada je riječ o znatno ozbiljnij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. svibanj 2024 08:13