stdClass Object ( [id] => 639105 [title] => Gledateljima je nova reklama Tele2 iritantna: 'Mislila sam da čujem glasove u glavi!'; Operater joj odgovara: Nemoj razbiti TV, opusti se; Sudski vještak objašnjava je li prekršen Zakon [alias] => gledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

- Kad krene ta reklama na televiziji, mali se ukipi i ne mrda dok reklama ne završi, kao da je hipnotiziran – kaže kolega nekidan, dok smo raspravljali o 'čudnovatoj' reklami Tele2 radnog naziva 'Poklon i mir.

Zašto smo uopće raspravljali o njoj - zato što je većini ljudi koji su je komentirali na društvenim mrežama iritantna, kažu još i nepodnošljiva.

Ova vaša nova reklama je toliko iritirajuća da mi dođe da bacim daljinski u televiziju, užas, goru niste imali. Ta reklama me isprepadala, igram igrice kad najedanput šaputanje, mislila sam da nešto nije u redu sa mnom, da čujem glasove u glavi, okrenem se , a ona šaputa… umalo da ga razbijem. Privukla ti je pažnju što je i zadatak svake reklame, što znači uspješno obavljen posao. Bravo Tele2, uspjeli ste ponovo!

Gore ne može

Goru reklamu nisam vidila, toliko je iritirajuća, da momentalno čim krene, prebacujem program ili stišavam ton, nadam se radi svih ljudi i mene i mog zdravlja da ćete je maknuti jer stvarno je nepodnošljiva.... Moja obitelj i šira familija bila bi vam izuzetno zahvalna kada biste ovu reklamu prestali emitirati .Užasna je!

 

Curka u reklami je predivna, samo bilo bi bolje da viče 'YOOOLLLLOOOOO' nego glupi pssssss i tada šuš. I nešto mrmolji.

Ono mljackanje što se čuje iznad slova T i D…

Reklama je jaaaako iritantna, odvratna , ako ikako možete maknite je sa ekrana.

Morao sam doći na vasu službenu Facebook stranicu uvjeriti se da nisam lud. Vidim da su svi krajnje iziritirani sa reklamom.

Tele 2 se ne uzrujava

A što je još najzanimljivije od svega, Tele2 je pokušao odgovoriti na svaki komentar, prigodno zahvalivši na istom, bez previše uzrujavanja:

Snježana, nemoj razbiti tv, opusti se.

Hvala što si svoje mišljenje podijelila s nama. Sve kritike cijenimo.

Hvala na kritici. Žao nam je što ti se reklama ne sviđa. Nadamo se da ti se sviđa naša ponuda u kojoj uz jedan od promotivnih mobitela biraš i uređaj na poklon.

Tele2, naime u svojoj najnovijoj reklami koristio se metodom nazvanom ASMR, što bi bila skraćenica odod autonomnog senzornog meridijalnog refleksa.

Zvuči komplicirano, no jednostavnije se može opisati kao osjećaj ugode koji prolazi tijelom niz kralježnicu prilikom masiranja, češljanja kose, određenih vibracija i zvukova i slično. Trend koji je brzo privukao pažnju izazvao je brojne polemike. Sada ga je prenio i Tele2.

- ASMR je žanr, tehnika i pristup u oblikovanju nekog, najčešće vizualnog sadržaja (sadržaji mogu biti dodirne, mirisne, akustične ili druge pojavnosti), kojim se kod primatelja poruke izaziva (pokreće) neobičan osjećaj ugode, smirenosti i zadovoljstva na koje počinju određene fiziološke reakcije dijelova tijela kao što su trnci, ugoda, treperenje i sl.

Novo vrijeme

Iako su ovi fiziološki fenomeni kod ljudi poznati od pamtivijeka (izazivanje ugode i reakcije organizma na specifične izvanjske podražaje kao što su šaputanje, češkanje, mljackanje, dodirivanje itd.) ova tehnika se ciljano primjenjuje tek u novije vrijeme i kod mnogih izaziva različite ocjene i kontroverze – pojašnjava Kamilo Antolović,  stalni sudski vještak za oglašavanje i marketing.

 

- ASMR, odnosno ova tehnika u oblikovanju nekog sadržaja, osobito onog koji je marketinške naravi, utječe tako da se posebnim pristupom kod promatrača želi izazvati posebna fiziološka reakcija koja pokreće ugodne osjećaje i fiziološke reakcije organizma pa time oglasna poruka postaje učinkovitija.

'Potpuno su pogodili'

Pokretanje ovakve reakcije organizma može biti različitim tehnikama; primjerice smirujućim ambijentom, ugodnim i senzibilnim zvukovima, nježnim šaputanjem, posebnom glazbom, usporenim kadrovima itd – dodaje Antolović.

Ukupno ocjenjujući, samo ovaj video uradak (kako kažu reklamu) i ne poznavajući pozadinu (ciljeve oglašivača, taktiku, raspoložive resurse, ponudu proizvoda, kanale emitiranja, mix aktivnosti itd.) nedvojbeno je ova poruka (TV spot) svojom ambijentalnošću i idiličnošću potpuno pogodio blagdansko razdoblje, a korištenjem visoko estetiziranih kadrova dao umjetničku dimenziju poruci.

Posebnost ove poruke uključuje i korištenje poznatog lica, lidera javnog mišljenja, čime se dodatno osnažuje uvjerljivost poruke.

Dodavajući različite efekte (iznimnu ljepotu lica, idličnost zimskog prizora, tehničke efekte i scenografiju, umirujuću glazbu itd.) te naglašavajući verbalnu dimenziju kroz komunikacijsku antitezu šaputanja, želi dodatno izazvati reakciju promatrača (ASMR-dakle pokrenuti fiziološke reakcije ugode) te time skrenuti pozornost na oglašavani proizvod i poduzeće-dakle ukupno osnažiti učinak ove poruke - veli sudski vještak.

'Svatko ima pravo'

- Promatrajući ovu poruku u konteksu možebitnog narušavanja (ograničenja i zabrana oglašavanja) normi zakona u RH (ovdje Zakona o elektroničkim medijima koji uređuje oglašavanje na televiziji i portalima) ili Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja ne vidim sadržaje koji bi bili u suprotnosti s odredbama Zakona ili Kodeksa.

Pravo je svakog kreatora poruke da oblikuje poruku na način za kojeg smatra da će poruka biti učinkovita i u konačnici stimulirati potražnju i dati doprinos gradnji percepcije poduzeća; dakako nikada se poruka ne može svidjeti svakom gledatelju, ali to ne znači da je poruka izvan zakona ili etičkog standard.

Pravo i sloboda kreatora poruke je da koristi sve dopuštene sadržaje i tehnike (primjerice erotika, motiv seksualnosti, motiv ljubavi itd. uključivo i ASMR) u kreaciji svoje poruke, TV spota ili kampanje- detaljno objašnjava Anzolović.

Načelno možemo reći da je ovo,  kaže, posebno u nekim dijelovima kao što su ambijent, lider mišljenja, efekti itd. TV spot koji nadilazi prosjek kreativnosti pa samim tim kandidira da u potencijalnoj valorizaciji bude dobro ocjenjen pa i nagrađen.

Hoće li to, priča nam dalje, doista na kraju biti višestruku dobro ocjenjen i nagrađen uradak ovisi o puno čimbenika (način ocjenjivanja, kreativnost drugih, kriteriji ocjenjivanja...) pa je teško i preuranjeno donijeti sud o istome.

Za široke mase

Izvjesno je korištenje tehnike šaputanja i drugih u ovoj poruci (što je komunikacijska antiteza kojom se želi stvoriti dodatna reakcija primatelja poruke) nešto što je u mnogočemu njena posebnost koja skreće pozornost i povećava njen komunikacijski učinak, kazuje.

 

- Iz samog sadržaja poruke-TV spota ne može se doći do jasnog zaključka da li je ova poruka namijenjena nekoj posebnoj skupini (primjerice poslovne žene, mlađa dob, teenagers itd); po strukturi i sadržaju poruke, ponudi proizvoda, mediju emitiranja, razdoblju kampanje, imidž sadržajima ... više bi se dalo zaključiti da je oglašavanje usmjereno najširoj populaciji te da uključuje i sadržaje koji su prilagođeni blagdanskim razdobljima - zaključuje Antolović.
 
U jedno smo sigurni, reklama nije promaknula velikom dijelu građana.

Seksualno uzbuđenje

Nagađa se i da je ASMR prisutan u brojnim „primitivnim“ situacijama – zagrljaj majke i novorođenčeta, ležanje s partnerom u krevetu ili jednostavno češkanje po kosi/leđima.

Šaputanje, tapkanje, trljanje dlanovima, pisanje najobičnijom olovkom, nježno grebanje…. Do ove pojave ne dolazi kod svih ljudi. Međutim, oni na koje djeluju proživljavaju osjećaj ugode, opuštenosti, uspavanosti, a kod nekih je zabilježeno i seksualno uzbuđenje.

Kraljica ASMR-a

Kraljica YouTube-a, kada je u pitanju ASMR, Ruskinja je Maria Viktorovna, koja je svoj prvi uradak nazvala jednostavno: 'Šaputanje'. Pogledajte, pardon, poslušajte...

 

 

 

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => 'Masaža mozga' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2019-12-18 20:19:38 [created_by] => 3161 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2019-12-19 09:36:48 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2019-12-18 21:49:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 31089 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Portals/0/Images/2019/12/18/saptanje.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "saptanje" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "1260x840" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 7732226 Threads: 11 Questions: 1562043012 Slow queries: 4763801 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 111529737 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 58 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front03 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/gledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon-639105 [printLink] => /mozaik/zivot/gledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon-639105?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 336850 [name] => reklama [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => reklama [link] => /tag/reklama ) [1] => stdClass Object ( [id] => 385586 [name] => tele 2 [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => tele-2 [link] => /tag/tele-2 ) [2] => stdClass Object ( [id] => 526397 [name] => ASMR [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => asmr [link] => /tag/asmr ) [3] => stdClass Object ( [id] => 526398 [name] => Maria Viktorovna [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => maria-viktorovna [link] => /tag/maria-viktorovna ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => 'Masaža mozga' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Gledateljima je nova reklama Tele2 iritantna: 'Mislila sam da čujem glasove u glavi!'; Operater joj odgovara: Nemoj razbiti TV, opusti se; Sudski vještak objašnjava je li prekršen Zakon [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3161 [name] => Magdalena Družijanić [username] => magdalena-dru-ijani [email] => magdalena-dru-ijani@sd.hr [password] => $2y$10$JXIxDssJUgxoZbkFysfuaeueqvq8U32hKOxBpdj2OqoQQuJR1ce2i [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/magdalena-druzijanic-3161 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1679 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/ab8dc25f8b26e838c52515eb517d1917?s=100&default=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/Images/2019/12/18/saptanje.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => saptanje [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/Images/2019/12/18/saptanje.jpg [title] => saptanje ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

- Kad krene ta reklama na televiziji, mali se ukipi i ne mrda dok reklama ne završi, kao da je hipnotiziran – kaže kolega nekidan, dok smo raspravljali o 'čudnovatoj' reklami Tele2 radnog naziva 'Poklon i mir.

Zašto smo uopće raspravljali o njoj - zato što je većini ljudi koji su je komentirali na društvenim mrežama iritantna, kažu još i nepodnošljiva.

Ova vaša nova reklama je toliko iritirajuća da mi dođe da bacim daljinski u televiziju, užas, goru niste imali. Ta reklama me isprepadala, igram igrice kad najedanput šaputanje, mislila sam da nešto nije u redu sa mnom, da čujem glasove u glavi, okrenem se , a ona šaputa… umalo da ga razbijem. Privukla ti je pažnju što je i zadatak svake reklame, što znači uspješno obavljen posao. Bravo Tele2, uspjeli ste ponovo!

Gore ne može

Goru reklamu nisam vidila, toliko je iritirajuća, da momentalno čim krene, prebacujem program ili stišavam ton, nadam se radi svih ljudi i mene i mog zdravlja da ćete je maknuti jer stvarno je nepodnošljiva.... Moja obitelj i šira familija bila bi vam izuzetno zahvalna kada biste ovu reklamu prestali emitirati .Užasna je!

 

Curka u reklami je predivna, samo bilo bi bolje da viče 'YOOOLLLLOOOOO' nego glupi pssssss i tada šuš. I nešto mrmolji.

Ono mljackanje što se čuje iznad slova T i D…

Reklama je jaaaako iritantna, odvratna , ako ikako možete maknite je sa ekrana.

Morao sam doći na vasu službenu Facebook stranicu uvjeriti se da nisam lud. Vidim da su svi krajnje iziritirani sa reklamom.

Tele 2 se ne uzrujava

A što je još najzanimljivije od svega, Tele2 je pokušao odgovoriti na svaki komentar, prigodno zahvalivši na istom, bez previše uzrujavanja:

Snježana, nemoj razbiti tv, opusti se.

Hvala što si svoje mišljenje podijelila s nama. Sve kritike cijenimo.

Hvala na kritici. Žao nam je što ti se reklama ne sviđa. Nadamo se da ti se sviđa naša ponuda u kojoj uz jedan od promotivnih mobitela biraš i uređaj na poklon.

Tele2, naime u svojoj najnovijoj reklami koristio se metodom nazvanom ASMR, što bi bila skraćenica odod autonomnog senzornog meridijalnog refleksa.

Zvuči komplicirano, no jednostavnije se može opisati kao osjećaj ugode koji prolazi tijelom niz kralježnicu prilikom masiranja, češljanja kose, određenih vibracija i zvukova i slično. Trend koji je brzo privukao pažnju izazvao je brojne polemike. Sada ga je prenio i Tele2.

- ASMR je žanr, tehnika i pristup u oblikovanju nekog, najčešće vizualnog sadržaja (sadržaji mogu biti dodirne, mirisne, akustične ili druge pojavnosti), kojim se kod primatelja poruke izaziva (pokreće) neobičan osjećaj ugode, smirenosti i zadovoljstva na koje počinju određene fiziološke reakcije dijelova tijela kao što su trnci, ugoda, treperenje i sl.

Novo vrijeme

Iako su ovi fiziološki fenomeni kod ljudi poznati od pamtivijeka (izazivanje ugode i reakcije organizma na specifične izvanjske podražaje kao što su šaputanje, češkanje, mljackanje, dodirivanje itd.) ova tehnika se ciljano primjenjuje tek u novije vrijeme i kod mnogih izaziva različite ocjene i kontroverze – pojašnjava Kamilo Antolović,  stalni sudski vještak za oglašavanje i marketing.

 

- ASMR, odnosno ova tehnika u oblikovanju nekog sadržaja, osobito onog koji je marketinške naravi, utječe tako da se posebnim pristupom kod promatrača želi izazvati posebna fiziološka reakcija koja pokreće ugodne osjećaje i fiziološke reakcije organizma pa time oglasna poruka postaje učinkovitija.

'Potpuno su pogodili'

Pokretanje ovakve reakcije organizma može biti različitim tehnikama; primjerice smirujućim ambijentom, ugodnim i senzibilnim zvukovima, nježnim šaputanjem, posebnom glazbom, usporenim kadrovima itd – dodaje Antolović.

Ukupno ocjenjujući, samo ovaj video uradak (kako kažu reklamu) i ne poznavajući pozadinu (ciljeve oglašivača, taktiku, raspoložive resurse, ponudu proizvoda, kanale emitiranja, mix aktivnosti itd.) nedvojbeno je ova poruka (TV spot) svojom ambijentalnošću i idiličnošću potpuno pogodio blagdansko razdoblje, a korištenjem visoko estetiziranih kadrova dao umjetničku dimenziju poruci.

Posebnost ove poruke uključuje i korištenje poznatog lica, lidera javnog mišljenja, čime se dodatno osnažuje uvjerljivost poruke.

Dodavajući različite efekte (iznimnu ljepotu lica, idličnost zimskog prizora, tehničke efekte i scenografiju, umirujuću glazbu itd.) te naglašavajući verbalnu dimenziju kroz komunikacijsku antitezu šaputanja, želi dodatno izazvati reakciju promatrača (ASMR-dakle pokrenuti fiziološke reakcije ugode) te time skrenuti pozornost na oglašavani proizvod i poduzeće-dakle ukupno osnažiti učinak ove poruke - veli sudski vještak.

'Svatko ima pravo'

- Promatrajući ovu poruku u konteksu možebitnog narušavanja (ograničenja i zabrana oglašavanja) normi zakona u RH (ovdje Zakona o elektroničkim medijima koji uređuje oglašavanje na televiziji i portalima) ili Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja ne vidim sadržaje koji bi bili u suprotnosti s odredbama Zakona ili Kodeksa.

Pravo je svakog kreatora poruke da oblikuje poruku na način za kojeg smatra da će poruka biti učinkovita i u konačnici stimulirati potražnju i dati doprinos gradnji percepcije poduzeća; dakako nikada se poruka ne može svidjeti svakom gledatelju, ali to ne znači da je poruka izvan zakona ili etičkog standard.

Pravo i sloboda kreatora poruke je da koristi sve dopuštene sadržaje i tehnike (primjerice erotika, motiv seksualnosti, motiv ljubavi itd. uključivo i ASMR) u kreaciji svoje poruke, TV spota ili kampanje- detaljno objašnjava Anzolović.

Načelno možemo reći da je ovo,  kaže, posebno u nekim dijelovima kao što su ambijent, lider mišljenja, efekti itd. TV spot koji nadilazi prosjek kreativnosti pa samim tim kandidira da u potencijalnoj valorizaciji bude dobro ocjenjen pa i nagrađen.

Hoće li to, priča nam dalje, doista na kraju biti višestruku dobro ocjenjen i nagrađen uradak ovisi o puno čimbenika (način ocjenjivanja, kreativnost drugih, kriteriji ocjenjivanja...) pa je teško i preuranjeno donijeti sud o istome.

Za široke mase

Izvjesno je korištenje tehnike šaputanja i drugih u ovoj poruci (što je komunikacijska antiteza kojom se želi stvoriti dodatna reakcija primatelja poruke) nešto što je u mnogočemu njena posebnost koja skreće pozornost i povećava njen komunikacijski učinak, kazuje.

 

- Iz samog sadržaja poruke-TV spota ne može se doći do jasnog zaključka da li je ova poruka namijenjena nekoj posebnoj skupini (primjerice poslovne žene, mlađa dob, teenagers itd); po strukturi i sadržaju poruke, ponudi proizvoda, mediju emitiranja, razdoblju kampanje, imidž sadržajima ... više bi se dalo zaključiti da je oglašavanje usmjereno najširoj populaciji te da uključuje i sadržaje koji su prilagođeni blagdanskim razdobljima - zaključuje Antolović.
 
U jedno smo sigurni, reklama nije promaknula velikom dijelu građana.

Seksualno uzbuđenje

Nagađa se i da je ASMR prisutan u brojnim „primitivnim“ situacijama – zagrljaj majke i novorođenčeta, ležanje s partnerom u krevetu ili jednostavno češkanje po kosi/leđima.

Šaputanje, tapkanje, trljanje dlanovima, pisanje najobičnijom olovkom, nježno grebanje…. Do ove pojave ne dolazi kod svih ljudi. Međutim, oni na koje djeluju proživljavaju osjećaj ugode, opuštenosti, uspavanosti, a kod nekih je zabilježeno i seksualno uzbuđenje.

Kraljica ASMR-a

Kraljica YouTube-a, kada je u pitanju ASMR, Ruskinja je Maria Viktorovna, koja je svoj prvi uradak nazvala jednostavno: 'Šaputanje'. Pogledajte, pardon, poslušajte...

 

 

 

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
saptanje
[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/gledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon-639105 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=55d4d97bbd710a25bb35e7ff17070835c46bb4e4 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Gledateljima+je+nova+reklama+Tele2+iritantna%3A+%26%23039%3BMislila+sam+da+%C4%8Dujem+glasove+u+glavi%21%26%23039%3B%3B+Operater+joj+odgovara%3A+Nemoj+razbiti+TV%2C+opusti+se%3B+Sudski+vje%C5%A1tak+obja%C5%A1njava+je+li+prekr%C5%A1en+Zakon&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fgledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon-639105 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fgledateljima-je-nova-reklama-tele2-iritantna-mislila-sam-da-cujem-glasove-u-glavi-operater-joj-odgovara-nemoj-razbiti-tv-opusti-se-sudski-vjestak-objasnjava-je-li-prekrsen-zakon-639105 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => 'Masaža mozga' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
Život'Masaža mozga'

Gledateljima je nova reklama Tele2 iritantna: 'Mislila sam da čujem glasove u glavi!'; Operater joj odgovara: Nemoj razbiti TV, opusti se; Sudski vještak objašnjava je li prekršen Zakon

18. prosinca 2019. - 22:49
saptanje

- Kad krene ta reklama na televiziji, mali se ukipi i ne mrda dok reklama ne završi, kao da je hipnotiziran – kaže kolega nekidan, dok smo raspravljali o 'čudnovatoj' reklami Tele2 radnog naziva 'Poklon i mir.

Zašto smo uopće raspravljali o njoj - zato što je većini ljudi koji su je komentirali na društvenim mrežama iritantna, kažu još i nepodnošljiva.

Ova vaša nova reklama je toliko iritirajuća da mi dođe da bacim daljinski u televiziju, užas, goru niste imali. Ta reklama me isprepadala, igram igrice kad najedanput šaputanje, mislila sam da nešto nije u redu sa mnom, da čujem glasove u glavi, okrenem se , a ona šaputa… umalo da ga razbijem. Privukla ti je pažnju što je i zadatak svake reklame, što znači uspješno obavljen posao. Bravo Tele2, uspjeli ste ponovo!

Gor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. svibanj 2024 21:06