Mozaik Showbizz

estradni rok trajanja

Misle na starost: Bulić ulaže u nekretnine, Maja u mikrofone, Škoro pravi vino, Massimo dizajnira odijela, evo čime još zvijezde 'podebljavaju' mirovinu

estradni rok trajanja

Svi govore o Majushki, novopečenom brendu popularne pjevačice Maje Šuput, kojim je osigurala siguran posao i za zaručnika Nenada Tatarinova. Iza Majinih blještavih mikrofona, šilterica i ostalih stvarčica stoji nešto o čemu se manje govori: činjenica da je vrckava pjevačica vrlo mudro uočila kako sve ima svoj vijek trajanja, a pogotovo estradni biznis.

I zato je na vrijeme počela pomno razmišljati o načinima osiguranja u vremenima koja će neizbježno doći sa završetkom glazbene karijere.

Jer, ne zaboravimo, sa svakom novom generacijom stižu sve mlađe, svježije, prirodno zategnutije glazbene nade. Sa svakom akademskom godinom nova glumačka lica koja pune, slikovito rečeno, malu baru s puno krokodila.

Hotel u Međugorju u fokusu pažnje

Dodatni je biznis estradnjacima prava stvar, a u igru ulazi sve, od kupnje apartmana i stanova za iznajmljivanje, kuća za odmor, ulaganja u ugostiteljske objekte, proizvodnju, svega što može osigurati kontinuirani priljev novih sredstava. Neki će o tome i javno govoriti.

– Mudar čovjek o starosti misli u mladosti. Kako bih svojoj obitelji i sebi osigurao mirnu budućnost u vremenima kada završim s glazbom, kupio sam nekoliko nekretnina i zemljišta. Imam s partnerima građevinska zemljišta na području Makarske rivijere, a uložio sam i u stan. No ono što će mi osigurati mirovinu jest moj hotel u Međugorju.

Kada dođe vrijeme, on će biti moj fokus poslovne pažnje – kaže Mate Bulić, koji je davno rekao kako je ulaganje u nekretnine najsigurnija i najisplativija vrsta ulaganja.

Dražen Zečić Zeko također spada u kategoriju ljudi s estrade koji su na vrijeme počeli razmišljati o modelima ulaganja za vrijeme od starosti. Kaže kako je čovjeku lako kad je sam, no kad ima obitelj, a uz njih i ljude koji su s njim godinama, tada u sebi uvijek nosiš i brigu o njihovim životima.

Moraš se početi pripremati

– Nisam Pale sam na svijetu. I već godinama se brinem i o mojim zaposlenicima. Isto tako u ovom poslu dobro znaš kako se na vrijeme moraš početi pripremati za neke daleke dane koji te čekaju. Tako i ja, priznajem, već razmišljam, radim na tome. Istina je kako bi najbolje bilo uvijek se baviti onim što ti u životu najbolje ide, što ti je najdraže. Ali, budimo realni, vrijeme čini svoje.

Zato se pametan čovjek na vrijeme misli i o drugim načinima zarade. Ja pomalo počinjem otvarati neke nove poslovne pravce – kaže Zeko.

Martina Tomčić i Ivana Husar Mlinac u Zagrebu već nekoliko godina s velikim uspjehom vode školu pjevanja. Brojne glumice su, osim škola glume, otvorile i svoja privatna mala kazališta, s intrigantnim programima i velikom fleksibilnošću kretanja po području regije.

Neki su pjevači iz ljubavi prema finoj kapljici, kao, na primjer, Miroslav Škoro koji se oporavlja od zdravstvenih problema, napravili vrlo hvaljena vina. Škorina je graševina već dobila šampionska priznanja, a samim tim otvorila put i za jedan novi biznis.

U pravcu kužine je krenula nekadašnja estradna zvijezda Ivana Banfić, koja je jednom pjevala o šumici, a na kraju i odlučila živjeti u blizini šume. Osim radionica na kojima je kod polaznika radila na poboljšanju glasa, tijela, duha i općenito kompletnog vrednovanja, Ivana je posve promijenila stil života.

I u tom novom valu energije sa suprugom i sinom otišla živjeti na muževu djedovinu pokraj Siska. Kako je najavila, u budućnosti se vidi na istoj toj obiteljskoj zemlji s puno životinja i u poslu proizvodnje domaće hrane.

Zrinkine masline

Tu je i Massimo, jedan od najbolje odjevenih Hrvata, koji je nedavno otkrio da postaje dizajner muških i ženskih odijela u vrlo elegantnom, profinjenom Gatsby stilu. Ljubav prema odjeći je potaknula i popularnu glumicu Katarinu Baban na pokretanje modnog brenda Lilith.

Iza brenda nalazi se hvaljena kolekcija koja je Katarini donijela i izvor prihoda, što puni novčanik kada izostanu nove glumačke ponude. Među splitskim perjanicama ističe se i pjevač Giuliano Đanić koji u obitelji, pod vodstvom supruge Kristine, ima popularni ljetni bar nedaleko od Splita.

A tu je i Zrinka Cvitešić koja, kad god može, svrati na Brač, kako bi prošetala svojim maslinikom sa 150 stabala. U njemu se ona i umori, a rezultat je ulje koje je već dobilo nagrade na nekim od otočnim manifestacija.

– To je moja velika ljubav, ali i veliki odmor, i kada god mogu svratim na Brač. Puno toga odradim sama, ali mi u održavanju pomažu i susjedi – rekla je Zrinka.

 

Čokolade, parfemi, namještaj...

Glumac Enis Bešlagić u sebi ima i poduzetničke krvi, a vidi se to po njegovu dodatnom poslu vezanom uz uvoz i proizvodnju čokolada i pralina, vrlo popularnih u BiH i regiji.

Pjevač Luka Nižetić, inače i vrsni kuhar, u Komiži na Visu ima hvaljeni restoran. Halid Bešlić se rado dičio svojim parfemom, a imale su ga i Danijela Martinović, te Tony Cetinski.

Tonyjev brat Mateo, nakon niza pokušaja na estradnom nebu, krenuo je u potpuno drugi biznis, proizvodnju namještaja.

 

Naslovnica Showbizz