Mozaik Gastro

NIJE SVE U BRENDU

'Duboko sam potresen, preko 1300 zaposlenika mojih restorana ide na ulicu!': kulinarska tv zvijezda strmoglavila se u financijski bezdan, gore je nego što se mislilo

NIJE SVE U BRENDU

Karizmatični TV chef Jamie Oliver kazao je za javnost kako je "duboko potresen i tužan” nakon što je objavljeno da je 23 njegovih restorana (Jamie's Italian, Fifteen i Barbecoa) pred financijskim kolapsom, te da će čak 1300 ljudi izgubiti svoja radna mjesta.

Naime, kako njegova tvrtka već duži period nije u mogućnosti podmiriti obveze plaćanja u rokovima njihova dospijeća, stavljena je pod upravljanje licenciranih stručnjaka za insolventnost, konkretno, poznate revizorske i konzultantske kuće KPMG.


Kako doznaje Sky News, konačan nalaz KPMG-a bi trebao biti objavljen sljedećeg utorka, kada će se doznati koliko se točno restorana zatvara. Prema pisanju stranih portala, KPMG će vjerojatno tražiti novog vlasnika. 

- Pokrenuli smo Jamie's Italian 2008. godine s namjerom da promijenimo i poboljšamo obroke srednje klase u Velikoj Britaniji, s mnogo kvalitetnijim sastojcima i nevjerojatnom ekipom koja je dijelila moju strast za izvrsnom hranom i uslugom.

Želio bih zahvaliti svima koji su nas podržali u posljednjem desetljeću, bilo je pravo zadovoljstvo služiti vam - rekao je Jamie.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jamie Oliver (@jamieoliver) on


Ovo nije prvi puta da se piše o financijskim problemima i mogućoj potpunoj propasti Jamievih restorana. On je prošle godine otkrio da je u posljednji tren uložio 13 milijuna funti u posao kada je bio blizu stečaja. Ukupni dugovi u tom trenutku iznosili su preko 70 milijuna funti.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jamie Oliver (@jamieoliver) on


Kasnije je ovaj celebrity chef zatvorio 12 restorana i otpustio 600 ljudi, za restorane koji ostaju otvoreni odlučio je tražiti povoljnije cijene najma da bi mogli nastaviti raditi, ali očigledno nije uspio spasiti posao.

Najčešće spominjani razlozi neuspjeha restorana tumače se  kroz to da Jamie Oliver nije shvatio koliko je tržište evoluiralo, da je njegova ponuda ostala mediokritetska te da se i dalje prvenstveno oslanjala se na spretno brendiranje, a ne na kvalitetu i osluškivanje želja gostiju. 

Naslovnica Gastro