Mozaik Društvena mreža

Sve besplatno

Novinarka popljuvala prosidbu u 'fast foodu', pa izazvala lavinu: vodeće svjetske firme sad se 'tuku' koja od njih će zaljubljenom paru platiti raskošno vjenčanje, reagirali i budući mladenci 

Sve besplatno

U užurbanom svijetu tehnologije, fast fooda, kombiniranja dnevnih obaveza i pokušaja da što bolje "odradite" sve što vas dopadne tog dana, lako je ponekad zaboraviti na svoje bližnje, ljude koje volite i s kojima zapravo želite provoditi vrijeme. 

Možete se tako u želji da se odmorite od svega jednostavno udaljiti od njih. Ugasiti mobitel i povući se u osamu. A možete i shvatiti što je zapravo važno, pa sve "mane" modernog doba preokrenuti u svoju korist.

Upravo je tako nekako postupio protagonist priče koja je obišla svijet. Njegova prosidba u KFC-u, jednom od tri najpoznatija lanca brze hrane u svijetu, obišla je društvene mreže. 

Zaneseni muškarac nije možda ni shvatio da se oko njega i djevojke, sada već zaručnice, okupila poprilična masa onih koji su htjeli zabilježiti njihov poseban trenutak. Htio je i on to isto, pa je u jednom trenutku "odlijepio" pogled od svoje drage i prvom prolazniku dao fotoaparat, kako bi i sam imao uspomenu na ovaj važan dan.

No nije ovakav način početka uplovljavanja u zajednički život oduševio baš sve - dok ga je većina okarakterizirala "simpatičnim", "toplim" i "romantičnim", potez ovog Južnoafrikanca naišao je i na kritike , pa i porugu. Svjetski mediji prenijeli su jedan takav pokušaj novinarke koja je na Twitteru napisala sljedeće:

"Južnoafrički muškarci toliko nemaju para da prose djevojke u KFC-u! Očito nemaju nimalo stila, mislim, pa tko to radi u KFC-u?!", zgrožena je bila, kao i oni koji su pročitali njen komentar.

Dapače, toliko se neke dojmila ova bezobzirna kritika, da su odlučili poduzeti i određene mjere, prenosi danas Bored Panda.

Ne samo da su budući mladenci Hector i Nonhlanhla tako postali zvijezde lokalnih TV programa, već su im i neke od najvećih svjetskih tvrtki ponudile pomoć u organizaciji vjenčanja. McDonald's im je ponudio besplatan koncert svjetske zvijezde Toni Braxton, javili su se i Puma, Audi, Uber, Huawei, pa i Standar banka koja im nudi poveću svotu donacija za organizaciju vjenčanja.

"Ništa nas ne može dirnuti kao jedna ovako predivna, iskrena priča o ljubavi", poručuju ove svjetske kompanije koje se sada "tuku" u želji da zaljubljenom paru priušte vjenčanje iz snova. A iako su budući mladenci presretni što je njihova snimka izazvala upravo ovakve reakcije, priznali su kako je sve to ništa prema sreći koju osjećaju što će provesti ostatak života zajedno.

Živi dokaz da su najljepše stvari u žovotu ipak - besplatne.

Naslovnica Društvena mreža