StoryEditorOCM

IVAN Majka post-tranzicije i dijete čovječanstva

3. svibnja 2018. - 17:07

Slovenskom režiseru Janezu Burgeru (“U leru“) mora se priznati da je u “Ivanu“ snimio možda najrealističkiji porod na filmu, čak i u komparaciji s “Djecom čovječanstva“ Alfonsa Cuarona. Kamera ne sklanja pogled ni u jednom trenutku, štoviše porod je ovjekovječen u krupnom planu. Napor, bol i agonija majke Mare (Maruša Majer). Dolazak malog Ivana na svijet. Krv. Suze. Jecaji. Plač… Montaža je toliko efikasna, a gluma dokumentaristički uvjerljiva da se čini kako je Maruša Majer zapravo rodila dijete pred kamerom. Nije, ali porod jest pravi.

Impresivno, brutalno, šokantno i životno, Burger je započeo film odmah u glavu, kako se kaže. Ciljano je htio prodrmati gledatelja i, kao i titularno dijete, pripremiti ga na svijet u koji dolazi, odnosno na njegov film. U uvodu su istovr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 14:44