stdClass Object ( [id] => 118293 [title] => Marija Škaričić: 'Majka asfalta' je kritika prazne forme [alias] => marija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme [catid] => 256 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Glumačke nagrade Marija Škaričić (“Ta divna splitska noć“, “Što je muškarac bez brkova“, “Gospođica“, “Žuti mjesec“, “Shahada“) osvaja u sve većem broju. Gdje ih drži, pitamo se.

- Da vam pravo kažem, nisu baš na nekom vidljivom mjestu - odgovara. Iz njezine se izjave može pročitati koliko je darovita Splićanka sa zagrebačkom adresom zapravo povučena i skromna. Teško ćete Mariju vidjeti na “eventima“, događajima bez pokrića. Škaričićka već godinama marljivo radi na ulogama daleko od očiju javnosti.

Trud joj se isplatio. Konačno je dobila i prvu glavnu ulogu u hrvatskom filmu, Matanićevoj “Majci asfalta“. Uloga je to koja otapa snijeg. Ako je dosad i bilo sporno, nakon “Majke asfalta“ jasno je kao dan: Marija Škaričić je trenutno jedna od najboljih hrvatskih glumica.

Odmak od svog pravog 'ja'

Napokon pr(a)va glavna uloga u hrvatskom filmu. Komentar?

Dobrodošla! U našoj maloj zemlji, s malom produkcijom, zadovoljna sam dosadašnjim prilikama koje sam na filmu dobila.

Kako gledate na to da ste prije dobili glavnu ulogu u stranim (ko)produkcijama (“Gospođica“, “Shahada“) nego u domaćem filmu?

U “Shahadi“ nemam glavnu ulogu, u glavnom sam postavu, tako da bih u tom smislu samo “Gospođicu“ mogla izdvojiti. Nemam neki naročiti stav prema tome, tako je kako je i bilo je puno dobrih projekata na kojima sam radila. Glavna uloga u domaćem filmu dosta se rijetko događa, ima nas puno, a filmova se ne snima dovoljno da bismo mogli računati na sigurnu filmsku karijeru sa stalnim prilivom ponuda za uloge, bilo kakve pa tako i glavne.

I Zrinka Cvitešić nam se požalila kako je “ženskih uloga malo, dobrih filmova i dobrih ženskih uloga još manje“.

Slažem se, muški spol je bio i još je uvijek više zastupljen. Tako je u klasičnim dramskim tekstovima, u proznoj literaturi pa i u filmskoj umjetnosti. Zapravo, tako je posvuda. Tko jači, kvači... valjda (smijeh). Moja kolegica Lana Barić napisala je scenarij za jedan potpuno ženski film. Nadam se da će se u skoroj budućnosti i snimiti. Fali toga, ženskih filmova. Da oplemenimo malo ovaj tvrdi i surovi svijet (smijeh).

Pa opet, “Majka asfalta“ je dobar film sa dobrom ženskom ulogom. Odlično ste odglumili "majku hrabrost", mladu ženu koja zbog lošeg braka ostavlja supruga i sa sinčićem odlazi na ulicu, cestu, asfalt. Biste li se vi, u hipotetski sličnoj situaciji, također upustili u tu “avanturu“?

Teško mi je na to odgovoriti, ali imam osjećaj da u svom životu ipak ne bih dopustila da stvari odu toliko daleko da takav postupak ostaje jedini izbor.

Stječe se dojam da ste se zbližili s filmskim sinčićem kojeg igra 8-godišnji Noa Nikolić. Jesu li vam se probudili majčinski osjećaji? Jeste li spremni za najtežu ulogu života, onu majke, ili je za to još rano?

Noa je prekrasan dječak i uživala sam biti s njim. Što se majčinskih osjećaja tiče, za razliku od ranije kada se nisu javljali, sad već pomalo dođu.. pa odu (smijeh). Recimo tako da se zasad još ne zadržavaju dovoljno dugo...

Vaši likovi, najprije u “Žutom mjesecu“, sada i u “Majci asfalta“, zovu se isto kao i vi (Marija, Mare). Je li vam se lakše uživjeti u ulogu na taj način? Koliko onda “odmaka“ imate od pravog “ja“?

Nije lakše, zapravo sam imala mali problem s tim u početku, imala sam osjećaj da mi je “preblizu“. Ali, kasnije je to postao izazov i bilo je stvarno zanimljivo svoriti Mariju i Maru koje sa mnom nemaju puno veze.

Kad smo kod “Žutog mjeseca“, smatrate li da se “Majka asfalta“ može dijelom shvatiti kao njegov svojevrsni nastavak? Tamo ste se doselili sa suprugom u novi stan, uspostavili prijateljstvo sa susjedom Lanom Barić koja je sva u problemima...? Kao da su njezini problemi postali vaši?

Ovo je zgodna primjedba! Uopće mi to nije palo napamet. Ipak, ne bih rekla da je tako, ta su dva filma dva potpuno različita svijeta i iskustva.

Imate li vi svoj "šatorić" u koji se sklanjate od svijeta osvijetljeni "žutim mjesecom" kao Lana Barić u istoimenu filmu?

Joj, taj “šatorić“ u filmu mi je nešto tako lijepo i drago. Uopće, obožavam “Žuti mjesec“. Imam i ja svoje šatoriće, da, često se u svom krevetu volim pokriti po glavi i praviti se da me nema.

Emotivna i 'stvarna' golotinja

U "Majci asfalta" najviše ste pokazali svoju nježniju, ranjivu stranu i emotivno se maksimalno razgolitili.

Radeći na ovoj ulozi, stalno sam imala osjećaj da hodam po rubu, tanka je granica između patetike i pretjeranog emotivnog angažmana i nečeg što je prirodno i prepoznatljivo. A uloga majke koja s djetetom odlazi na ulicu može biti velika zamka, lako je otići u ulogu jadne žrtve i izgubiti se u velikoj drami. To ne podnosim i nastojala sam to izbjeći, tražiti rješenja kojima ću stvoriti jednu ženu koja je u vrlo teškoj situaciji. To je značilo angažirati cijeli “emotivni aparat“ ali se u njemu kao glumica nastojati ne izgubiti.

Je li vas strah takve vrste "golotinje" više od one prave?

Zapravo, ne. Volim propuštati uloge kroz sebe i onda se s njima kad završi snimanje pozdraviti. No, uvijek ovisi o tome što i s kim radim. Kad radim s ljudima čiji mi se projekt sviđa i u koji vjerujem, nema straha ni srama. Kad radim bedastoće, kojih je na sreću bilo malo, ali ih je ipak bilo, neugodno mi je i kad sam zakopčana do grla u nekom totalu i pritom nikakvu naročitu emociju ne moram izraziti. Kad mi je projekt besmislen i nemam uporište u ulozi, jer je i uloga loša, to meni donosi i strah i nelagodu i... naprosto, loš osjećaj.

"Majka asfalta" govori o raspadu hrvatske obitelji pa i društva općenito. Dojmljiva je scena u crkvi, kad tijekom mise, usred svećenikove priče o “svetoj obitelji“, slozi, zajedništvu i ljubavi, filmskom suprugu Janku Popoviću Volariću govorite da ga napuštate.

Ta mi se scena dopala kad sam prvi put pročitala scenarij. Toliko se toga danas radi i živi samo da bi se zadovoljila puka forma pa mi je bilo drago da nešto od toga možemo prikazati. Svećenik blebeće prazne riječi, ekipa tipka poruke na mobitel, nekome se spava, netko bulji u prazno, a Mare i Janko, kojima je odnos u raspadu, nađu se u crkvi jer, eto, red je. Takve se scene svaki dan mogu vidjeti gdje god se okreneš. Mi ljudi meni sve više sličimo na navijene lutke koje se stalno nekamo kreću, a ne znaju baš ni kamo ni zašto. Mari iz filma to je bio otponac da nešto napravi.

Zagreb je u filmu prikazan iznimno hladno, otuđeno. Jeste li se ikad istinski naviknuli na taj grad kao Splićanka?

Otuđenost i hladnoća jest jedna od karakteristika Zagreba, ali i ne samo Zagreba. Cijeli se svijet kreće u tom smjeru. To, međutim, nije cijela istina o Zagrebu. Ja sam u njemu pronašla i puno topline i bliskih ljudi i zavoljela sam ga.

Matanić je izjavio kako filmom kritizira potrošačko društvo i blagdansko licemjerje. Međutim, film ide u kina uoči Božića. Je li to svejedno po vama božićni film?

To je božićni film utoliko što mu se radnja zbiva u blagdansko vrijeme i sigurna sam da se, dok većina nas jede bakalar i tuku, negdje u blizini zbiva neka tužna i strašna priča. E sad, ja ne mislim da ne treba jesti finu hranu i odustati od toga da nekome nešto lijepo pokloniš. Ali, zavisi ima li u tome gušta i bliskosti ili nas samo goni kalendar. Za mene je ovo kritika onog što sam već spomenula, prazne forme i opsjednutosti da se ona zadovolji bez da se pogled digne malo više.

Za Božić su, čujemo i u filmu, "čuda moguća". Mislite li da se može dogoditi “čudo“ pa da "Majka asfalta" povrati publiku u kina na hrvatski film u velikom broju?

Nadam se interesu publike svakako. Ne baš čudu, ali poštenom odazivu, to bi me razveselilo.

Dobra gledanost filma bila bi vam idealan božićni poklon?

Bila bi baš dobar poklon!

PIŠE MARKO NJEGIĆ
SNIMILA MARE MILIN

Dijete u meni

Posuđujete svoj glas crtićima ("Arthur"). Kako vam je to iskustvo? Je li na taj način "produžujete dijete u sebi"?

- Uživam u tome, to zna biti stvarno zabavno. I da, dijete u meni se jako razveseli (smijeh).

Nisam ja za sapunice

U "Čovjeku ispod stola" pitali ste se "Pa kaj je ovo, sapunica?". Sapunicama baš i nemate namjeru primirisati?

- Nije to za mene. Ne sviđa mi se brzina kojom se radi, deviza što više za što manje vremena i novaca. Mogla bih vjerojatno odraditi koji dan, ali više mjeseci za mene bi bilo nezdravo.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA SA ZAGREBAČKOM ADRESOM OSTVARILA JE ULOGU KARIJERE U MATANIĆEVOJ DRAMI KOJA 9. PROSINCA KREĆE U KINA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2010-11-30 16:53:13 [created_by] => 38 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2010-12-01 14:38:22 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2010-11-30 23:01:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 7764 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 256 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link nav__link--kultura [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz kulture. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, film, tv, književnosti, glazba, kazalište, slikarstvo, arhitektura [secure] => 0 [page_title] => Kultura [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Small [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2010/11/30/Kultura/majkaasfalta00.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "350x267" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 256 [name] => Kultura [alias] => kultura [description] => [parent] => 240 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 19 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"1","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"1","itemRelatedLimit":"2","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"1","itemRelatedImageSize":"Small","itemRelatedIntrotext":"0","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"1","itemRelatedImageGallery":"1","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 4694371 Threads: 5 Questions: 158680775 Slow queries: 68662 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 4695435 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 46 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front04 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /kultura ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /kultura/marija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme-118293 [printLink] => /kultura/marija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme-118293?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 112870 [name] => marijaškaričić [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => marijaskaricic [link] => /tag/marijaskaricic ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA SA ZAGREBAČKOM ADRESOM OSTVARILA JE ULOGU KARIJERE U MATANIĆEVOJ DRAMI KOJA 9. PROSINCA KREĆE U KINA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Marija Škaričić: 'Majka asfalta' je kritika prazne forme [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-18-10-27-34-38 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2010/11/30/Kultura/majkaasfalta00.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2010/11/30/Kultura/majkaasfalta00.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Glumačke nagrade Marija Škaričić (“Ta divna splitska noć“, “Što je muškarac bez brkova“, “Gospođica“, “Žuti mjesec“, “Shahada“) osvaja u sve većem broju. Gdje ih drži, pitamo se.

- Da vam pravo kažem, nisu baš na nekom vidljivom mjestu - odgovara. Iz njezine se izjave može pročitati koliko je darovita Splićanka sa zagrebačkom adresom zapravo povučena i skromna. Teško ćete Mariju vidjeti na “eventima“, događajima bez pokrića. Škaričićka već godinama marljivo radi na ulogama daleko od očiju javnosti.

Trud joj se isplatio. Konačno je dobila i prvu glavnu ulogu u hrvatskom filmu, Matanićevoj “Majci asfalta“. Uloga je to koja otapa snijeg. Ako je dosad i bilo sporno, nakon “Majke asfalta“ jasno je kao dan: Marija Škaričić je trenutno jedna od najboljih hrvatskih glumica.

Odmak od svog pravog 'ja'

Napokon pr(a)va glavna uloga u hrvatskom filmu. Komentar?

Dobrodošla! U našoj maloj zemlji, s malom produkcijom, zadovoljna sam dosadašnjim prilikama koje sam na filmu dobila.

Kako gledate na to da ste prije dobili glavnu ulogu u stranim (ko)produkcijama (“Gospođica“, “Shahada“) nego u domaćem filmu?

U “Shahadi“ nemam glavnu ulogu, u glavnom sam postavu, tako da bih u tom smislu samo “Gospođicu“ mogla izdvojiti. Nemam neki naročiti stav prema tome, tako je kako je i bilo je puno dobrih projekata na kojima sam radila. Glavna uloga u domaćem filmu dosta se rijetko događa, ima nas puno, a filmova se ne snima dovoljno da bismo mogli računati na sigurnu filmsku karijeru sa stalnim prilivom ponuda za uloge, bilo kakve pa tako i glavne.

I Zrinka Cvitešić nam se požalila kako je “ženskih uloga malo, dobrih filmova i dobrih ženskih uloga još manje“.

Slažem se, muški spol je bio i još je uvijek više zastupljen. Tako je u klasičnim dramskim tekstovima, u proznoj literaturi pa i u filmskoj umjetnosti. Zapravo, tako je posvuda. Tko jači, kvači... valjda (smijeh). Moja kolegica Lana Barić napisala je scenarij za jedan potpuno ženski film. Nadam se da će se u skoroj budućnosti i snimiti. Fali toga, ženskih filmova. Da oplemenimo malo ovaj tvrdi i surovi svijet (smijeh).

Pa opet, “Majka asfalta“ je dobar film sa dobrom ženskom ulogom. Odlično ste odglumili "majku hrabrost", mladu ženu koja zbog lošeg braka ostavlja supruga i sa sinčićem odlazi na ulicu, cestu, asfalt. Biste li se vi, u hipotetski sličnoj situaciji, također upustili u tu “avanturu“?

Teško mi je na to odgovoriti, ali imam osjećaj da u svom životu ipak ne bih dopustila da stvari odu toliko daleko da takav postupak ostaje jedini izbor.

Stječe se dojam da ste se zbližili s filmskim sinčićem kojeg igra 8-godišnji Noa Nikolić. Jesu li vam se probudili majčinski osjećaji? Jeste li spremni za najtežu ulogu života, onu majke, ili je za to još rano?

Noa je prekrasan dječak i uživala sam biti s njim. Što se majčinskih osjećaja tiče, za razliku od ranije kada se nisu javljali, sad već pomalo dođu.. pa odu (smijeh). Recimo tako da se zasad još ne zadržavaju dovoljno dugo...

Vaši likovi, najprije u “Žutom mjesecu“, sada i u “Majci asfalta“, zovu se isto kao i vi (Marija, Mare). Je li vam se lakše uživjeti u ulogu na taj način? Koliko onda “odmaka“ imate od pravog “ja“?

Nije lakše, zapravo sam imala mali problem s tim u početku, imala sam osjećaj da mi je “preblizu“. Ali, kasnije je to postao izazov i bilo je stvarno zanimljivo svoriti Mariju i Maru koje sa mnom nemaju puno veze.

Kad smo kod “Žutog mjeseca“, smatrate li da se “Majka asfalta“ može dijelom shvatiti kao njegov svojevrsni nastavak? Tamo ste se doselili sa suprugom u novi stan, uspostavili prijateljstvo sa susjedom Lanom Barić koja je sva u problemima...? Kao da su njezini problemi postali vaši?

Ovo je zgodna primjedba! Uopće mi to nije palo napamet. Ipak, ne bih rekla da je tako, ta su dva filma dva potpuno različita svijeta i iskustva.

Imate li vi svoj "šatorić" u koji se sklanjate od svijeta osvijetljeni "žutim mjesecom" kao Lana Barić u istoimenu filmu?

Joj, taj “šatorić“ u filmu mi je nešto tako lijepo i drago. Uopće, obožavam “Žuti mjesec“. Imam i ja svoje šatoriće, da, često se u svom krevetu volim pokriti po glavi i praviti se da me nema.

Emotivna i 'stvarna' golotinja

U "Majci asfalta" najviše ste pokazali svoju nježniju, ranjivu stranu i emotivno se maksimalno razgolitili.

Radeći na ovoj ulozi, stalno sam imala osjećaj da hodam po rubu, tanka je granica između patetike i pretjeranog emotivnog angažmana i nečeg što je prirodno i prepoznatljivo. A uloga majke koja s djetetom odlazi na ulicu može biti velika zamka, lako je otići u ulogu jadne žrtve i izgubiti se u velikoj drami. To ne podnosim i nastojala sam to izbjeći, tražiti rješenja kojima ću stvoriti jednu ženu koja je u vrlo teškoj situaciji. To je značilo angažirati cijeli “emotivni aparat“ ali se u njemu kao glumica nastojati ne izgubiti.

Je li vas strah takve vrste "golotinje" više od one prave?

Zapravo, ne. Volim propuštati uloge kroz sebe i onda se s njima kad završi snimanje pozdraviti. No, uvijek ovisi o tome što i s kim radim. Kad radim s ljudima čiji mi se projekt sviđa i u koji vjerujem, nema straha ni srama. Kad radim bedastoće, kojih je na sreću bilo malo, ali ih je ipak bilo, neugodno mi je i kad sam zakopčana do grla u nekom totalu i pritom nikakvu naročitu emociju ne moram izraziti. Kad mi je projekt besmislen i nemam uporište u ulozi, jer je i uloga loša, to meni donosi i strah i nelagodu i... naprosto, loš osjećaj.

"Majka asfalta" govori o raspadu hrvatske obitelji pa i društva općenito. Dojmljiva je scena u crkvi, kad tijekom mise, usred svećenikove priče o “svetoj obitelji“, slozi, zajedništvu i ljubavi, filmskom suprugu Janku Popoviću Volariću govorite da ga napuštate.

Ta mi se scena dopala kad sam prvi put pročitala scenarij. Toliko se toga danas radi i živi samo da bi se zadovoljila puka forma pa mi je bilo drago da nešto od toga možemo prikazati. Svećenik blebeće prazne riječi, ekipa tipka poruke na mobitel, nekome se spava, netko bulji u prazno, a Mare i Janko, kojima je odnos u raspadu, nađu se u crkvi jer, eto, red je. Takve se scene svaki dan mogu vidjeti gdje god se okreneš. Mi ljudi meni sve više sličimo na navijene lutke koje se stalno nekamo kreću, a ne znaju baš ni kamo ni zašto. Mari iz filma to je bio otponac da nešto napravi.

Zagreb je u filmu prikazan iznimno hladno, otuđeno. Jeste li se ikad istinski naviknuli na taj grad kao Splićanka?

Otuđenost i hladnoća jest jedna od karakteristika Zagreba, ali i ne samo Zagreba. Cijeli se svijet kreće u tom smjeru. To, međutim, nije cijela istina o Zagrebu. Ja sam u njemu pronašla i puno topline i bliskih ljudi i zavoljela sam ga.

Matanić je izjavio kako filmom kritizira potrošačko društvo i blagdansko licemjerje. Međutim, film ide u kina uoči Božića. Je li to svejedno po vama božićni film?

To je božićni film utoliko što mu se radnja zbiva u blagdansko vrijeme i sigurna sam da se, dok većina nas jede bakalar i tuku, negdje u blizini zbiva neka tužna i strašna priča. E sad, ja ne mislim da ne treba jesti finu hranu i odustati od toga da nekome nešto lijepo pokloniš. Ali, zavisi ima li u tome gušta i bliskosti ili nas samo goni kalendar. Za mene je ovo kritika onog što sam već spomenula, prazne forme i opsjednutosti da se ona zadovolji bez da se pogled digne malo više.

Za Božić su, čujemo i u filmu, "čuda moguća". Mislite li da se može dogoditi “čudo“ pa da "Majka asfalta" povrati publiku u kina na hrvatski film u velikom broju?

Nadam se interesu publike svakako. Ne baš čudu, ali poštenom odazivu, to bi me razveselilo.

Dobra gledanost filma bila bi vam idealan božićni poklon?

Bila bi baš dobar poklon!

PIŠE MARKO NJEGIĆ
SNIMILA MARE MILIN

Dijete u meni

Posuđujete svoj glas crtićima ("Arthur"). Kako vam je to iskustvo? Je li na taj način "produžujete dijete u sebi"?

- Uživam u tome, to zna biti stvarno zabavno. I da, dijete u meni se jako razveseli (smijeh).

Nisam ja za sapunice

U "Čovjeku ispod stola" pitali ste se "Pa kaj je ovo, sapunica?". Sapunicama baš i nemate namjeru primirisati?

- Nije to za mene. Ne sviđa mi se brzina kojom se radi, deviza što više za što manje vremena i novaca. Mogla bih vjerojatno odraditi koji dan, ali više mjeseci za mene bi bilo nezdravo.

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/kultura/marija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme-118293 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=0271eb09fea76eb84f81e3a20a501aa61315e883 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Marija+%C5%A0kari%C4%8Di%C4%87%3A+%26%23039%3BMajka+asfalta%26%23039%3B+je+kritika+prazne+forme&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fmarija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme-118293 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fmarija-skaricic-majka-asfalta-je-kritika-prazne-forme-118293 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA SA ZAGREBAČKOM ADRESOM OSTVARILA JE ULOGU KARIJERE U MATANIĆEVOJ DRAMI KOJA 9. PROSINCA KREĆE U KINA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
KulturaSPLIĆANKA SA ZAGREBAČKOM ADRESOM OSTVARILA JE ULOGU KARIJERE U MATANIĆEVOJ DRAMI KOJA 9. PROSINCA KREĆE U KINA

Marija Škaričić: 'Majka asfalta' je kritika prazne forme

Piše PSD.
1. prosinca 2010. - 00:01

Glumačke nagrade Marija Škaričić (“Ta divna splitska noć“, “Što je muškarac bez brkova“, “Gospođica“, “Žuti mjesec“, “Shahada“) osvaja u sve većem broju. Gdje ih drži, pitamo se.

- Da vam pravo kažem, nisu baš na nekom vidljivom mjestu - odgovara. Iz njezine se izjave može pročitati koliko je darovita Splićanka sa zagrebačkom adresom zapravo povučena i skromna. Teško ćete Mariju vidjeti na “eventima“, događajima bez pokrića. Škaričićka već godinama marljivo radi na ulogama daleko od očiju javnosti.

Trud joj se isplatio. Konačno je dobila i prvu glavnu ulogu u hrvatskom filmu, Matanićevoj “Majci asfalta“. Uloga je to koja otapa snijeg. Ako je dosad i bilo sporno, nakon “Majke asfalta“ jasno je kao da...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. svibanj 2024 12:27