StoryEditorOCM
Splitdivlji urbanizam

Naši reporteri u inspekciji elitnog kvarta sa siromašnom infrastrukturom: slijepe ulice teško je pobrojati, a terenci ne voze po pravilima, već na 'ljubaznost'

15. veljače 2018. - 08:33
Probijanjem Maslinske ulice napokon se više neće morati voziti preko Sirobuje do grada

Prije tri godine nabrojali smo sedam prometnih nebuloza, infrastrukturnih prepreka na području kotara Žnjan. Danas se tek, možda, jedna riješila, a budući da su se pojavile nove slijepe ulice, računamo da ih je, otprilike, 10 komada. Dok sa Sanijem Mardešićem, predsjednikom Gradskog kotara Žnjan, obilazimo kritične točke, razmišljamo da barem i ovaj papa koji put najavi posjet, pa se da se malo dotjera periferija.

Gradile se zgrade, stihijski, ali nije se mislilo na prometnice. Mardešić pokazuje kako je zato glavni problem spoj Biogradske s Primoštenskom ulicom. Tu gdje on zamišlja raskrižje, sada je maslinik među peterokatnicama.

– Vidite onu parcelu, sredstva su za nju osigurana odavno, ali, znate, imovinsko-pravni odnosi: zakon nije dopuštao izvlaštenje. Sad se u to k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 23:14