StoryEditorOCM
ArhivaRadionice Adrian 2012.

Hrvatska kao destinacija doživljaja

Piše PSD.
16. prosinca 2012. - 19:13
U organizaciji Slobodne Dalmacije na radionicama za vlasnike obiteljskih i malih hotela predstavljeno je novo inovativno IT rješenje koje istodobno promovira i prodaje odredište

Osim potrebe za produljenjem sezone, turističku ponudu Hrvatske treba proširiti i na kontinentalni dio te je marketinški prezentirati kao destinaciju doživljaja i neponovljivog iskustva u čemu obiteljski i mali hoteli imaju velik značaj - zaključak je četiriju radionica koje je u Vinkovcima, Karlovcu, Brtonigli i Splitu organizirala Slobodna Dalmacija u suradnji s Nacionalnom udrugom malih i obiteljskih hotela, a pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Radionice radnog naziva „Novi IT sustav i njegovo značenje za partnere" organizirane su u okvira "Adriana", akcije kojom se već sedmu godinu zaredom bira najbolji obiteljski i mali hotel u Hrvatskoj.

Kontinentalna Hrvatska strancima nepoznata

Na prvoj u nizu radionica, održanoj u vinkovačkom Hotelu "Vilia Lenije", ovogodišnjem pobjedniku 'Adriana", istaknuto je kako je područje Slavonije, Baranje i Srijema nepoznato stranim gostima te je nužna suradnja javnog i privatnog sektora kako bi se turistički potencijal marketinški upakirao i ponudio sve zahtjevnijem turističkom tržištu. Da jednako razmišljaju hotelijeri i turistički djelatnici na karlovačkom području pokazala je radionica održana u Hotelu "Korana Srakovčić".

Ovo je područje također velika tajna stranim gostima unatoč velikom turističkom potencijalu zahvaljujući prirodnom bogatstvu i četirima rijekama pa je pogodno za razvitak pustolovnog, lovnog, ribolovnog turizma uz bogatu enološku i gastronomsku ponudu. Na obje radionice u kontinentalnom dijelu Hrvatske predstavnici adriatica.net Grupe istaknuli su važnost suradnje s lokalnim zajednicama, državnim institucijama, lokalnim turističkim agencijama i ostalim partnerima u svrhu kreiranja atraktivnih turističkih proizvoda i njihovog plasianja na strana tržišta.

Produljenje sezone kroničan problem hotelijera

Iako je Istra najrazvijeniji turistički dio Hrvatske s najbogatijom ponudom i s najvećom koncentracijom vrhunskih restorana i vinara, jednako kao i u Dalmaciji, najveći problem predstavlja zimski dio godine kada destinacija praktički ne postoji - istaknuto je na radionici u 4,San Roccu" u Brtonigli. Iako je većina malih i obiteljskih hotela otvorena gotovo svih 365 dana u godini, ovisna je o destinaciji u kojoj se od jeseni do proljeća gotovo ništa ne događa.

Dok je takva situacija, hotelijeri su još uvijek prisiljeni sami osmišljavati ponudu i kreirati destinaciju, dok je njihov posao zapravo koncentracija na hotel i zadovoljstvo gosta. Zaključeno je kako je potrebna suradnja na svim razinama za razvoj destinacijskog menadžmenta te će se jedino tako moći produljiti sezona i omogućiti poslovanje onima koji su voljni raditi tijekom čitave godine.

Dalmatinski hotelijeri na radionici održanoj u splitskom boutique Hotelu "Luxe" pokazali su iznimno zanimanje za suvremeni IT sustav grupacije adriatica.net koji im, između ostalog omogućuje automatsko povezivanje na sve prodajne kanale adriatica.net Grupe, uz mogućnost kontrole cijena.

Alma RADOŠ

Predstavljeno novo IT rješenje adriatica.net grupacije

Na četiri radionice predstavnici Atlasa i Kompasa, dijelova adriatica.net Grupe, upoznali su članove Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, vlasnike smještajnih kapaciteta i predstavnike lokalnih turističkih zajednica s novim IT rješenjem koje bi ova turistička agencija trebala plasirati na tržište u siječnju sljedeće godine. Uz Hrvatsku, taj bi sustav pokrivao Crnu Goru, Sloveniju i Italiju te bi se s vremenom proširio na Centralnu i Istočnu Europu.

Osim na veliku bazu smještajnih kapaciteta, sustav je usmjeren na diferencijaciju proizvoda, prvenstveno baziranu na iskustvenim potrebama gostiju. To podrazumijeva i novi način prezentacije destinacije koja osim ponude kreveta ima sve potrebne informacije o sadržajima i atrakcijama, uz dodatne usluge u ponudi (izleti, transferi, rent a car, let, ture, osiguranje),...

U distribucijskom smislu proizvodi bi bili dostupni u svakom trenutku čitavom svijetu, vlasnici objekata sami bi upravljali cijenom i akcijama te bi imali povratnu informaciju koliko je njihov proizvod interesantan tržištu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 14:23