StoryEditorOCM
Biznis‘hrvatska 365’

Počela velika reklamna kampanja: oglasi za 4 milijuna kuna pune posezonu

Piše PSD.
22. rujna 2014. - 01:41
Hrvatska je turistička zemlja za sva godišnja doba – radni je moto kampanje koju Hrvatska turistička zajednica pokreće u sklopu projekta “Hrvatska 365”, kojom se promoviraju ponuda i zanimljivosti na 22 lokacije u Hrvatskoj u posezoni.

Od ovog tjedna pa do 30. rujna traje web-oglašavanje HTZ-a na francuskom, talijanskom, njemačkom, slovenskom, norveškom, švedskom i britanskom tržišt, dok će na tržištima Njemačke i Slovenije oglašavanje trajati do 31. listopada.Vrijednost oglašavanja je oko 1,3 milijuna kuna.

U toj kampanji HTZ će oglašavati ponudu u posezoni na vrlo poznatim i “prometnim” portalima, među kojima su herold.at, fr.lastiminute.com, ffrandonnee.fr, lastminute.com, libero.it, web.de, dnevnik.si, lonelyplanet.com, guardian.co.uk i drugi.

Oglašivačka...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. svibanj 2024 00:53