Stil Promo

stalna dostupnost preko info centra

Heros plus nudi potpuno novi oblik upravljanja zgradama

stalna dostupnost preko info centra

Tvrtka Heros plus nudi potpuno novi aktivni model upravljanja zgradama, što znači da ne reagiramo samo pasivno na pozive stanara već aktivno sudjelujemo u upravljanju uvodeći nove sustave i načine upravljanja.

Prvi smo upravitelj koji je uveo Info centar u kojem svi stanari mogu dobiti sve potrebne informacije, provodimo redovne mjesečne obilaske i preglede nekretnina, organiziramo godišnje skupove stanara. Poslovanje smo prilagodili svim dobnim kategorijama.

Tako smo za starije stanare osigurali stalnu dostupnost preko Info centra i redovnim obilascima zgrada, a prema mlađoj populaciji smo otvorili komunikaciju putem društvenih mreža, WhatsAppa i Vibera, putem kojih na brz i jednostavan način možemo informirati stanare o svim pitanjima vezanim za zgradu – kazao nam je Goran Vuković, direktor tvrtke Heros plus koja je na tržište donijela efikasniji model upravljanja stambenim zgradama, poslovnim objektima, privatnim kućama i vilama, a istovremeno je jeftinija od konkurencije do 25 posto.

Fleksibilnost, prilagodljivost, mladost, energičnost i profesionalnost njihove su glavne značajke, a najveća vrijednost tvrtke Heros plus su njeni zaposlenici. Radi se o vrhunskim radnicima koji su prošli strogu selekciju i danas mogu odgovoriti izazovima koji se postave pred njih, napominje Vuković.

Prijave na EU fondove

Od njega doznajemo da Heros plus ima pet djelatnika, a njihova sestrinska firma Heros d.o.o. još osam. Radi se o mladim visoko obrazovanim zaposlenicima različitih struka: od inženjera građevine, arhitekata, pravnika do ekonomista, što ih čini jedinim timom u Hrvatskoj koji za svoje zgrade može bez podugovaranja usluga obavljati najsloženije zadatke, poput prijave zgrada za obnovu fasada na EU fondove, izradu troškovnika, izradu glavnih projekta, ishođenje građevinskih i uporabnih dozvola, nadzor nad izvođenjem svih radova, projektiranje, izradu energetskih certifikata, legalizaciju i etažiranje.

Nas je, pak, zanimalo što su danas najvažniji izazovi suvlasnika stanova u Splitu i Dalmaciji, na što je Vuković istaknuo da se oni odnose na tri područja: turizam, zatim demografske, a potom i klimatske promjene.

– Svjedoci smo da u Splitu gotovo nema zgrade u kojoj ne postoje apartmani, što uvelike mijenja način i stil života u takvim zgradama. Fluktuacija nepoznatih ljudi je puno veća pa se može očekivati sve veća ulaganja u videonadzor u ulazima, a sve to utječe i na veće iskorištavanje zajedničkih dijelova zgrade – kazao je Vuković.

Pozitivna strana turizma, osim povećanja prihoda naših sugrađana, je i činjenica da će većina iznajmljivača biti više zainteresirana za uređenje fasada, ulaza, stubišta i općenito bolje i kvalitetnije održavanje zgrada kako bi time podigli vrijednost svojih nekretnina što će svakako povećati kvalitetu življenja.

Upravljanje i stanovima

– Demografske promjene, koje se manifestiraju u sve većem iseljavanju mladih, odnosno općem starenju stanovništva, utjecat će na veću potrebu ugradnje liftova u zgrade, ali i potrebu novog načina upravljanja u kojem će upravitelji preuzimati ulogu pravih “property managera” koji ne upravljaju samo zgradom već i pojedinačnim stanovima stanara.

– Koncept kakav vani već odavno postoji, a kod nas ga primjenjuje samo tvrtka Heros plus – objasnio je Vuković kojeg smo upitali na koji način njihova tvrtka može pomoći suvlasnicima da povećaju kvalitetu života u svojim nekretninama.

– Dvadeset godina usluga upravljanja nije se nimalo promijenila. Građani s pravom doživljavaju upravitelje kao “nametnike” koji svaki mjesec nešto naplaćuju, a malo toga ili gotovo ništa ne rade. Prođe i po nekoliko godina da nitko iz upravitelja ne dođe na zgradu i upravo zato smo se mi pojavili kako bi potpuno okrenuli model upravljanja.

– Građani su, nažalost, sve ove godine ostali gotovo needucirani o samom konceptu pričuve i činjenici da se radi o njihovom novcu kojeg uplaćuju sami sebi na poseban račun u banci, a da upravitelj naplaćuje od toga samo mali iznos kao svoju naknadu. Tvrtka Heros plus shvaća kako je i edukacija stanara bitan faktor upravljanja, počevši od samih principa upravljanja – odgovornosti i solidarnosti te svijesti o zajedničkom, kako dijelova zgrade tako i kompletnog suživota – poručio je Vuković.

Model upravljanja su usavršili upravljanjem i iznajmljivanjem kuća i vila za strance.

– Radi se o maksimalno profesionalnoj usluzi gdje vam netko povjeri na upravljanje svoju nekretninu u koju je uložen cijeli njegov radni vijek, što zahtijeva iznimnu odgovornost, stručnost i profesionalnost. Upravo taj način upravljanja u kojem što odgovornije, što efikasnije i što kvalitetnije moramo reagirati na probleme koji se događaju na nekretninama primijenili smo i na zgrade – poručio je Goran Vuković.

Naslovnica Promo