Sport Hajduk

co-branding

Bašić: Vjerujemo da ćemo kroz ove proizvode Hajduku osigurati značajne prihode

co-branding

Hajduk je predstavio 33. po redu projekt iz domene "co-brandinga", s tvrtkom "Apfel d.o.o.". Dvije strane u veljači ove godine potpisale su sponzorski uogvor na godinu dana, a danas su predstavile nastavak suradnje kroz zajednički asortiman proizvoda za ugostiteljstvo.

- Riječ je o šest novih proizvoda, različitim staklenim čašama. To je ujedno i uslišenje želja naših navijača jer smo često imali upite zašto nemamo Hajdukove čaše s laserski ugraviranim grbom. Zahvaljujući Apfelu, danas smo to dobili. Vjerujemo da ćemo kroz ove proizvode Hajduku osigurati značajne prihode - kazao je direktor prodaje i marketinga Hajduka Aljoša Bašić.

U ime Apfela govorio je Mijo Pašalić, vlasnik i direktor:

- Već se 20 godina bavimo prodajom čaša, između ostalog, te opremanjem hotela, restorana i kafića. Odavno je postojala ideja od strane Hajduka, konkretno gospodina Bašića, ali trebalo je dosta muke da se dogovorimo s pravim partnerima. Htjeli smo taj Rastal iz Njemačke jer je to vrh europske proizvodnje.

Dakle, u asortimanu su dvije krigle za pivo (0,3 l i 0,5 l), čaše za bijelo i crno vino, čaša za rakiju (bićerin) i čaša za sok. One se mogu kupiti već danas u Fan Shopu na poljudskom stadionu te putem web-shopa, ali samo za područje Hrvatske.

- U pregovorima smo s Tommyjem, Ribolom i Studencem, nadam se da je pitanje dana kada ćemo se dogovoriti. Vjerujem da će čaše ubrzo biti u prodaji u svim većim lancima.

Hajduku pripada 15 posto od naknade na maloprodajnu cijenu, a one iznose za kriglu 0,3 l 20,60 kn, kriglu 0,5 l 23,60 kn, čašu za crno vino 24,90 kn, čašu za bijelo vino 23,10, čašu za sok i vodu 10,80 kn te bićerin za rakiju 9,90 kn. Sve se čaše mogu kupiti u setu, ali i pojedinačno.

 

Naslovnica Hajduk