StoryEditorOCM
SplitE SA‘Š VIDIT!

Gost i splitski ugostitelj zaratili zbog manistre. Odgovor na lošu recenziju je epohalan: ‘Konobar mi je sve reka...‘

Piše P. K.
25. travnja 2024. - 17:06

Splitski podforum na Redditu iznjedrio je pomalo šokantan odgovor jednog splitskog ugostitelja na negativnu recenziju. On je na komentar u kojem se gost požalio na lošu manistru s kozicama odgovorio blago rečeno nesvakidašnjim upitom - zanimalo ga je je li gost zaboravio popiti terapiju koju mu je propisao liječnik.

Nezadovoljni gost je u svojoj recenziji naveo da je pizza koju su naručili bila u redu, ali je manistra s kozicama, koja je taj dan bila navedena kao specijalitet restorana, na stol došla za samo desetak minuta. To jelo ih se ipak, čini se, nije dojmilo. Kažu da je manistra bila bezukusna, a kozice su na tanjuru trebali tražiti povećalom. Radi se o restoranu koji se nalazi u samom centru Splita, u blizini Peškarije.

Odgovor ugostitelja prenijet ćemo u cijelosti jer ovakav se stvarno rijetko viđa. 

- Jesi zaboravija popit terapiju koju ti je doktor propisa? Konobar je rekao da ste bili jako neugodni šta je Vaša djevojka objasnila da imate probleme psihičke naravi, da ste nervozni.

Manistre su kod nas uvijek iste i dobre i to nije manistra sa škampima već s kozicama koje su male i naravno da ih niste vidili jer one su male i drugačijeg okusa od škampi. Ovo lito smo prodali tisuće takvih istih manistra i dobivali smo samo riječi pohvale. Pozdrav od osoblja restorana - napisao je. 

image

Kozice

Joško Šupić/Cropix

Ovaj odgovor primjereniji je uličnom razgovoru nego komunikaciji na službenim stranicama jednog restorana u centru Splita. Iako ne vrijedi nužno ona "gost je uvijek u pravu" jer i gostiju, kao i ugostitelja, ima svakakvih, ovo stvarno nema ni najmanje veze s primjerenom poslovnom komunikacijom.

Komentari na Redditu cijeloj su priči dodali još malo šuga. Jedan od komentatora napisao je da odmah ide napisati recenziju, samo da vidi kako će (i hoće li uopće) vlasnik na nju odgovoriti. Na to mu je korisnik koji je objavio cijeli slučaj poručio da, ako to stvarno planira napraviti, svakako sakrije svoj identitet jer ga je vlasnik restorana tražio na Facebooku i slao loše recenzije mjestima za koje je mislio da su mu poslodavci.

image

Razmjena poruka gosta i splitskog ugostitelja

Screenshot/Reddit
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 08:00