stdClass Object ( [id] => 136032 [title] => Bruna Bajić: Dovela bih u Split Costnera ili Kilmera [alias] => bruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera [catid] => 297 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Iskustvo na filmu Bruna Bajić (r. 1983.) počela je stjecati kroz pisanje, koje joj je uvijek bilo utočište i svojevrsni pratitelj u životu. Nakon što je upisala Umjetničku akademiju u Splitu, smjer film i video, Bruna je, kaže, počela intenzivnije razmišljati o filmu kao moćnome mediju koji uistinu otvara nove horizonte, a ne isključuje pisanje. Štoviše, daje mu novu dimenziju. Od tada je snimila više od 15 kratkih igranih filmova i u svakom sljedećem uživa sve više – doznaje neke nove tajne i stvaralačke vještine, ali i otkriva dijelove vlastite osobnosti i interese.

− Ukus za filmove i redatelje uistinu mi je šarolik. Svaki put kad vidim nešto što mi se posebno svidi, kažem u sebi: “Ovo ću sad zapamtiti, ovo mi je uzor“ (smijeh). Ali, mislim da to mozak ipak reciklira na nekoj manje svjesnoj razini, barem u mojem slučaju.

Kad ste točno odlučili postati redateljica?

− Zanimljiv element mojega školovanja i ono čime sam zapravo potpuno blagoslovljena jest nevjerojatna stvaralačka sloboda, ali i raznolikost metoda i interesa koja sam morala razvijati na Akademiji.

Mislim da je najveća prednost upravo činjenica što sam došla u doticaj s kamerom, rasvjetom, crtežom, scenarijem, animacijom, postprodukcijom, montažom, fotografijom, i kroz sve te kreativne stvaralačke faze zapravo sam najveću strast osjećala pri režiranju, formiranju kreativnog tima, odabiru glumaca i ekranizaciji vlastitih priča. Ne bih rekla da mi je to jedini interes u području filma, ali svakako je kompleksan i savršen na jedan neopisiv način.

Zašto primarno preferirate stajati iza kamere, a ne ispred nje? Iako, u filmiću “Bajka” brčkali ste se kao mala sirena...

− Ha-ha, “Bajka” je drugi rad koji sam snimila. Priča koja u sebi ima svjetlo i tamu, damu i čudovište, sirenu i kita (smijeh). No, to je prije svega jedna velika alegorija o nama i svemu oko nas.

Što se tiče stajanja ispred kamere, mislim da prilikom svakog snimanja najviše vremena posvećujem castingu. Ne onom pravom, velikom, ali onom malom privatnom, u mojoj glavi. Ako osjetim da je neka uloga u mojem filmu samo moja, ne dam je nikome, ali ako osjetim da je tuđa, odmah dobijem “otkaz”.

U “Identitetu”, vašem najzrelijem filmu dosad, prikazanom na FMFS-u, vidi se da ste blago naklonjeni mračnom psihološkom trileru. Koje biste žanrove htjeli snimati? Ili biste željeli eksperimentirati?

− “Identitet“ je pomalo atipičan u odnosu na ostale filmove do njegova nastanka. Relativno je jednostavan, ali zbog psihološkog je aspekta trebalo puno vremena da se donesu konačne odluke − što radnja trpi, a što ne, što ostaviti, a što izbaciti, te kako radnju učiniti jasnom, a preokret važnim i smislenim.

“Identitet“ je bio veliko iskustvo i za mene mala prekretnica u smjeru igrane forme. Što se tiče žanra, kod kratkih je filmova dobro to što nisu tako zapečaćeni žanrovskim očekivanjima poput dugometražnog filma, tako da se da dosta eksperimentirati.

Jedna druga naša redateljica, Irena Škorić, rekla je: “Kad bi hrvatski redatelji u svoje filmove ubacili više erotike i lijepih glumica, možda bi se više prodavali.” Biste li voljeli snimiti nešto tog tipa?

− Hm... Moram priznati da nisam do sada razmišljala na takav način. Mislim da to jako ovisi o tome koji je krajnji cilj filma. Osobno nikada ne bih posegnula za lijepom ženom, muškarcem ili erotikom kao senzacijom koja nosi film. Ipak, ako mi film takvo što traži, onda bih učinila sve da to bude erotski i lijepo do bola.

Jer, poljubac dviju glumica, tipa Nataše Janjić i Jadranke Đokić, kao u filmu Sare Hribar, vrlo je poželjan za medijski proboj...

− Zanimljivo je da smo vječno ljuti na senzacije, ali i vječno svjesni potrebe za njima. Hrvatska je poprilično tradicionalna zemlja, barem uzimajući u obzir društvene principe koji se nastoje održati pod svaku cijenu, i mislim da će u tom smislu svaki kadar bilo kojeg atraktivnijeg filma biti seciran do iznemoglosti. Onaj tko to uspije okrenuti u svoju korist kao marketinški trik, a pritom da film nosi takvu scenu, a ne scena film − kapa dolje.

Milena Dravić i Mustafa Nadarević, legende kinematografije s ovih prostora, glumili su u jednom Hribaričinu filmu. Koje biste vi poznatije lice rado vidjeli pred kamerama da možete?

− U posljednja dva filma radila sam s neafirmiranim glumcem koji je svaku moju redateljsku mušicu uhvatio objeručke. To je, recimo, za mene važnije od imena i prezimena, to duboko razumijevanje i božanstvena komunikacija koja se stvori između redatelja i glumca. Za to ipak mora postojati neka klica, neki nevidljivi faktor kojeg ili nema ili ima, da ne povjerujete.

Prvi put sam tada shvatila Almodovara i njegovu Penelope Cruz, Tarantina i njegovu Umu Thurman. To je stvarno vrhunski osjećaj, kad već govorimo o glumcima. Teško da bih sad žonglirala s imenima nekih hrvatskih glumaca, preferiram o tome razmišljati u kontekstu filma i uloge, izvan toga star-sustava koji se nekako sam po sebi nameće.

Imate li u pričuvi možda scenarij za dugometražni film?

− Idem korak po korak i s puno ljubavi i predanosti svakom malom prethodnom i velikom nadolazećem projektu. Što se tiče scenarija za dugometražni film − pa, možda se nešto krčka u mojoj maloj kuhinjici (smijeh).

Dotad, vaš scenarij naslovljen “24 sata” odabran je za realizaciju na scenarističkoj radionici organiziranoj u sklopu netom završena Festivala mediteranskog filma...

− Cijeli ovogodišnji Festival mediteranskog filma za mene je bio prekrasno iskustvo. Osim prikazanog filma, imala sam priliku selekcijom upasti u dvije radionice, scenarija i filmske kritike. Imala sam sreću da je žiri izabrao moj scenarij za ekranizaciju, tako da na jesen, pod paskom producenata i organizatora Alena Munitića, krećemo u realizaciju.

O čemu je riječ u “24 sata“?

− Film je duhovita priča o duhu trgovačkih centara u malim sredinama, s puno gega i latentne komedije. Volim taj scenarij i veselim se iskoraku u žanru, trajanju, ali i producentskom iskustvu.

Također, kao predstavnica Hrvatske uključeni ste u međunarodni projekt “Govorimo univerzalnim jezikom”...

− Projekt “Govorimo univerzalnim jezikom” osmislila je i započela Žana Bajić, moja mama (smijeh), slikarica koja dosad iza sebe ima brojne samostalne izložbe, te je u sklopu svoga slikarskog opusa i organizatorskog iskustva na Indijanskom festivalu Red Rock Arts & Crafts za Split odlučila započeti međunarodnu umjetničku suradnju kao program u kojemu se univerzalnim jezikom kulture nadilaze granice država, kontinenata i povijesnoga konteksta, te spajaju ljudi različitih kultura.

Ambicija nam je ukazati na jedinstvo ljudi, bez obzira na geografsku udaljenost, njihovih težnji i stvaralaštva, koje nas sve oblikuje, bili mi svjesni toga ili ne. Projekt crpi inspiraciju iz potrebe svijeta za svojevrsnom katarzom i redefiniranjem ljudskosti i novog pristupa jedinstvu u raznolikostima. Prvi put je održan ove godine, početkom lipnja, u Kulturnom centru Tivat, u Crnoj Gori, sa Žaninom izložbom “Pod krilom Wakan Tanke” i koncertom Gorana Karana i Melanie Stormm, s velikom medijskom i društvenom popraćenošću.

Iduće godine projekt se nada uključiti i neka producentska imena, a za temu je odabran film. Čujemo da kao američke predstavnike opet dovodite nezavisne redatelje Chrisa Eyrea i Neila Diamonda, možda čak i neku veliku hollywoodsku zvijezdu?

Chris Eyre i Neil Diamond su u sklopu Indijanskog festivala posjetili Split prije mjesec dana i bio je užitak provoditi vrijeme i razgovarati s njima. Pokazali su da prave zvijezde nisu nikada svjesne svoje veličine i sjaja i ne gube vrijeme na vlastitu nedostižnost. Što se tiče financiranja cijelog projekta, u pregovorima smo s velikim hrvatskim producentima, ljudima iz svijeta filma, ali i filmskog marketinga, tako da tu zasad moram biti tajanstvena zbog razumljivih razloga.

Ipak, imamo tu puno iznenađenja, a što se tiče hollywoodske zvijezde − svakako, na tome se već radi, u tijeku su pregovori i nadamo se pozitivnom ishodu. Nerado iznosim imena, ali nadamo se Kevinu Costneru ili Valu Kilmeru. Mislim da bi oni bili vrhunski odabir, s obzirom na to da nam je u planu organizirati tijekom sljedeće godine i razmjenu filmskih talenata, kao ogranak ovog projekta.

marko njegić
SNIMIO: JOŠKO ŠUPIĆ / CROPIX

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Oni bi bili  vrhunski odabir za projekt ‘Govorimo univerzalnim jezikom’, s obzirom na to da nam je tijekom sljedeće godine u planu organizirati i razmjenu filmskih talenata, kao ogranak ovoga kulturnog projekta kojemu je cilj nadilaziti granice dr [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Redateljici je na radionici Festivala mediteranskog filma odabran scenarij za realizaciju [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2011-06-24 15:16:34 [created_by] => 39 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2011-06-30 08:10:35 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2011-06-25 11:00:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 3479 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 297 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Specijalni prilog Slobodne Dalmacije s područja politike, društva i kulture. [menu-meta_keywords] => specijalni prilog, zanimljivosti, spektar, društvo, politika, kultura [secure] => 0 [page_title] => Spektar [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2011/06/25/spektar/baj0.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "350x250" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 297 [name] => Spektar [alias] => spektar [description] => [parent] => 260 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"260","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38360723 Threads: 4 Questions: 7095337455 Slow queries: 3299736 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 608279790 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 34 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /sd-plus/spektar ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 376 [name] => Arhiva [alias] => arhiva [parent] => 240 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /arhiva ) [1] => stdClass Object ( [id] => 296 [name] => Stil [alias] => stil [parent] => 260 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /sd-plus/stil ) ) [link] => /sd-plus/spektar/bruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera-136032 [printLink] => /sd-plus/spektar/bruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera-136032?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 124204 [name] => BrunaBajić [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => brunabajic [link] => /tag/brunabajic ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [Subtitle] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Oni bi bili  vrhunski odabir za projekt ‘Govorimo univerzalnim jezikom’, s obzirom na to da nam je tijekom sljedeće godine u planu organizirati i razmjenu filmskih talenata, kao ogranak ovoga kulturnog projekta kojemu je cilj nadilaziti granice dr [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Redateljici je na radionici Festivala mediteranskog filma odabran scenarij za realizaciju [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Bruna Bajić: Dovela bih u Split Costnera ili Kilmera [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-14-11-17-23-39 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/06/25/spektar/baj0.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/06/25/spektar/baj0.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Iskustvo na filmu Bruna Bajić (r. 1983.) počela je stjecati kroz pisanje, koje joj je uvijek bilo utočište i svojevrsni pratitelj u životu. Nakon što je upisala Umjetničku akademiju u Splitu, smjer film i video, Bruna je, kaže, počela intenzivnije razmišljati o filmu kao moćnome mediju koji uistinu otvara nove horizonte, a ne isključuje pisanje. Štoviše, daje mu novu dimenziju. Od tada je snimila više od 15 kratkih igranih filmova i u svakom sljedećem uživa sve više – doznaje neke nove tajne i stvaralačke vještine, ali i otkriva dijelove vlastite osobnosti i interese.

− Ukus za filmove i redatelje uistinu mi je šarolik. Svaki put kad vidim nešto što mi se posebno svidi, kažem u sebi: “Ovo ću sad zapamtiti, ovo mi je uzor“ (smijeh). Ali, mislim da to mozak ipak reciklira na nekoj manje svjesnoj razini, barem u mojem slučaju.

Kad ste točno odlučili postati redateljica?

− Zanimljiv element mojega školovanja i ono čime sam zapravo potpuno blagoslovljena jest nevjerojatna stvaralačka sloboda, ali i raznolikost metoda i interesa koja sam morala razvijati na Akademiji.

Mislim da je najveća prednost upravo činjenica što sam došla u doticaj s kamerom, rasvjetom, crtežom, scenarijem, animacijom, postprodukcijom, montažom, fotografijom, i kroz sve te kreativne stvaralačke faze zapravo sam najveću strast osjećala pri režiranju, formiranju kreativnog tima, odabiru glumaca i ekranizaciji vlastitih priča. Ne bih rekla da mi je to jedini interes u području filma, ali svakako je kompleksan i savršen na jedan neopisiv način.

Zašto primarno preferirate stajati iza kamere, a ne ispred nje? Iako, u filmiću “Bajka” brčkali ste se kao mala sirena...

− Ha-ha, “Bajka” je drugi rad koji sam snimila. Priča koja u sebi ima svjetlo i tamu, damu i čudovište, sirenu i kita (smijeh). No, to je prije svega jedna velika alegorija o nama i svemu oko nas.

Što se tiče stajanja ispred kamere, mislim da prilikom svakog snimanja najviše vremena posvećujem castingu. Ne onom pravom, velikom, ali onom malom privatnom, u mojoj glavi. Ako osjetim da je neka uloga u mojem filmu samo moja, ne dam je nikome, ali ako osjetim da je tuđa, odmah dobijem “otkaz”.

U “Identitetu”, vašem najzrelijem filmu dosad, prikazanom na FMFS-u, vidi se da ste blago naklonjeni mračnom psihološkom trileru. Koje biste žanrove htjeli snimati? Ili biste željeli eksperimentirati?

− “Identitet“ je pomalo atipičan u odnosu na ostale filmove do njegova nastanka. Relativno je jednostavan, ali zbog psihološkog je aspekta trebalo puno vremena da se donesu konačne odluke − što radnja trpi, a što ne, što ostaviti, a što izbaciti, te kako radnju učiniti jasnom, a preokret važnim i smislenim.

“Identitet“ je bio veliko iskustvo i za mene mala prekretnica u smjeru igrane forme. Što se tiče žanra, kod kratkih je filmova dobro to što nisu tako zapečaćeni žanrovskim očekivanjima poput dugometražnog filma, tako da se da dosta eksperimentirati.

Jedna druga naša redateljica, Irena Škorić, rekla je: “Kad bi hrvatski redatelji u svoje filmove ubacili više erotike i lijepih glumica, možda bi se više prodavali.” Biste li voljeli snimiti nešto tog tipa?

− Hm... Moram priznati da nisam do sada razmišljala na takav način. Mislim da to jako ovisi o tome koji je krajnji cilj filma. Osobno nikada ne bih posegnula za lijepom ženom, muškarcem ili erotikom kao senzacijom koja nosi film. Ipak, ako mi film takvo što traži, onda bih učinila sve da to bude erotski i lijepo do bola.

Jer, poljubac dviju glumica, tipa Nataše Janjić i Jadranke Đokić, kao u filmu Sare Hribar, vrlo je poželjan za medijski proboj...

− Zanimljivo je da smo vječno ljuti na senzacije, ali i vječno svjesni potrebe za njima. Hrvatska je poprilično tradicionalna zemlja, barem uzimajući u obzir društvene principe koji se nastoje održati pod svaku cijenu, i mislim da će u tom smislu svaki kadar bilo kojeg atraktivnijeg filma biti seciran do iznemoglosti. Onaj tko to uspije okrenuti u svoju korist kao marketinški trik, a pritom da film nosi takvu scenu, a ne scena film − kapa dolje.

Milena Dravić i Mustafa Nadarević, legende kinematografije s ovih prostora, glumili su u jednom Hribaričinu filmu. Koje biste vi poznatije lice rado vidjeli pred kamerama da možete?

− U posljednja dva filma radila sam s neafirmiranim glumcem koji je svaku moju redateljsku mušicu uhvatio objeručke. To je, recimo, za mene važnije od imena i prezimena, to duboko razumijevanje i božanstvena komunikacija koja se stvori između redatelja i glumca. Za to ipak mora postojati neka klica, neki nevidljivi faktor kojeg ili nema ili ima, da ne povjerujete.

Prvi put sam tada shvatila Almodovara i njegovu Penelope Cruz, Tarantina i njegovu Umu Thurman. To je stvarno vrhunski osjećaj, kad već govorimo o glumcima. Teško da bih sad žonglirala s imenima nekih hrvatskih glumaca, preferiram o tome razmišljati u kontekstu filma i uloge, izvan toga star-sustava koji se nekako sam po sebi nameće.

Imate li u pričuvi možda scenarij za dugometražni film?

− Idem korak po korak i s puno ljubavi i predanosti svakom malom prethodnom i velikom nadolazećem projektu. Što se tiče scenarija za dugometražni film − pa, možda se nešto krčka u mojoj maloj kuhinjici (smijeh).

Dotad, vaš scenarij naslovljen “24 sata” odabran je za realizaciju na scenarističkoj radionici organiziranoj u sklopu netom završena Festivala mediteranskog filma...

− Cijeli ovogodišnji Festival mediteranskog filma za mene je bio prekrasno iskustvo. Osim prikazanog filma, imala sam priliku selekcijom upasti u dvije radionice, scenarija i filmske kritike. Imala sam sreću da je žiri izabrao moj scenarij za ekranizaciju, tako da na jesen, pod paskom producenata i organizatora Alena Munitića, krećemo u realizaciju.

O čemu je riječ u “24 sata“?

− Film je duhovita priča o duhu trgovačkih centara u malim sredinama, s puno gega i latentne komedije. Volim taj scenarij i veselim se iskoraku u žanru, trajanju, ali i producentskom iskustvu.

Također, kao predstavnica Hrvatske uključeni ste u međunarodni projekt “Govorimo univerzalnim jezikom”...

− Projekt “Govorimo univerzalnim jezikom” osmislila je i započela Žana Bajić, moja mama (smijeh), slikarica koja dosad iza sebe ima brojne samostalne izložbe, te je u sklopu svoga slikarskog opusa i organizatorskog iskustva na Indijanskom festivalu Red Rock Arts & Crafts za Split odlučila započeti međunarodnu umjetničku suradnju kao program u kojemu se univerzalnim jezikom kulture nadilaze granice država, kontinenata i povijesnoga konteksta, te spajaju ljudi različitih kultura.

Ambicija nam je ukazati na jedinstvo ljudi, bez obzira na geografsku udaljenost, njihovih težnji i stvaralaštva, koje nas sve oblikuje, bili mi svjesni toga ili ne. Projekt crpi inspiraciju iz potrebe svijeta za svojevrsnom katarzom i redefiniranjem ljudskosti i novog pristupa jedinstvu u raznolikostima. Prvi put je održan ove godine, početkom lipnja, u Kulturnom centru Tivat, u Crnoj Gori, sa Žaninom izložbom “Pod krilom Wakan Tanke” i koncertom Gorana Karana i Melanie Stormm, s velikom medijskom i društvenom popraćenošću.

Iduće godine projekt se nada uključiti i neka producentska imena, a za temu je odabran film. Čujemo da kao američke predstavnike opet dovodite nezavisne redatelje Chrisa Eyrea i Neila Diamonda, možda čak i neku veliku hollywoodsku zvijezdu?

Chris Eyre i Neil Diamond su u sklopu Indijanskog festivala posjetili Split prije mjesec dana i bio je užitak provoditi vrijeme i razgovarati s njima. Pokazali su da prave zvijezde nisu nikada svjesne svoje veličine i sjaja i ne gube vrijeme na vlastitu nedostižnost. Što se tiče financiranja cijelog projekta, u pregovorima smo s velikim hrvatskim producentima, ljudima iz svijeta filma, ali i filmskog marketinga, tako da tu zasad moram biti tajanstvena zbog razumljivih razloga.

Ipak, imamo tu puno iznenađenja, a što se tiče hollywoodske zvijezde − svakako, na tome se već radi, u tijeku su pregovori i nadamo se pozitivnom ishodu. Nerado iznosim imena, ali nadamo se Kevinu Costneru ili Valu Kilmeru. Mislim da bi oni bili vrhunski odabir, s obzirom na to da nam je u planu organizirati tijekom sljedeće godine i razmjenu filmskih talenata, kao ogranak ovog projekta.

marko njegić
SNIMIO: JOŠKO ŠUPIĆ / CROPIX

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/sd-plus/spektar/bruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera-136032 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=62e5d37c5305f1a9e1e8009a0ba05e6ebbe9016c [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Bruna+Baji%C4%87%3A+Dovela+bih+u+Split+Costnera+ili+Kilmera&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsd-plus%2Fspektar%2Fbruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera-136032 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsd-plus%2Fspektar%2Fbruna-bajic-dovela-bih-u-split-costnera-ili-kilmera-136032 )
Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Oni bi bili  vrhunski odabir za projekt ‘Govorimo univerzalnim jezikom’, s obzirom na to da nam je tijekom sljedeće godine u planu organizirati i razmjenu filmskih talenata, kao ogranak ovoga kulturnog projekta kojemu je cilj nadilaziti granice dr [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Redateljici je na radionici Festivala mediteranskog filma odabran scenarij za realizaciju [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
SpektarRedateljici je na radionici Festivala mediteranskog filma odabran scenarij za realizaciju

Bruna Bajić: Dovela bih u Split Costnera ili Kilmera

Piše PSD.
25. lipnja 2011. - 13:00
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. svibanj 2024 13:17