StoryEditorOCM
ShowbizTATA TERRANEA ZA ‘SLOBODNU’

Škugor: Dogodine spremamo najveće iznenađenje

Piše PSD.
17. kolovoza 2012. - 22:40
Nakon završenog drugog izdanja petodnevnog glazbenog festivala Terraneo kod Šibenika, postalo je jasno da se projekt profilirao u jak brend i, sad već argumentirano možemo reći, prepoznatljiv turistički proizvod Hrvatske. Bilanca od čak 45 tisuća posjetitelja koji su slušali više od 120 stranih i domaćih glazbenih “altenativaca” premašila je lanjsku brojku za impresivnih trideset posto! I to u vremenu globalne recesije, u sezoni za koji mnogi “insideri” vele da je kudikamo lošija nego lanjska.

Dakako, mladi koji pohode Terraneo i spavaju u kampu kapaciteta 4000 mjesta nisu gosti koje se može svesti pod egidu “platno moćni”, ali su svakako pokazatelj dobrog trenda i – zašto ne? – turističke strategije koja je Šibenik, sad već u svjetskim okvirima, brendirala kao nešto...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. svibanj 2024 10:18