stdClass Object ( [id] => 140469 [title] => Helena Šopar: Na modnim snimanjima sve se vrti oko mene, želim to postići i u glumi [alias] => helena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi [catid] => 262 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>
Dok se bavite manekenstvom, postanete svjesni kako izgledate u svakom trenutku pred kamerama, dok u glumi to nije poželjno, morate u potpunosti izgubiti sebe i svijest o sebi, maknuti sve svoje stavove, principe, osjećaje, ego i postati netko drugi. I sve to me privlači i izaziva.

Svjesna sam kako mi to što sam uspjela u manekenstvu ništa ne znači za film, u tom području krećem ispočetka. To i nije baš lagano jer ipak sam navikla na određeni tretman u manekenstvu, gdje se na snimanjima sve vrti oko mene. Ali ja gledam na to kao na novi izazov, koji volim i uživam u njemu, uostalom, i kad sam počinjala s manekenstvom, nisu me nigdje dočekali med i mlijeko, nego sam svojim radom, strpljivošću i upornošću sve uspjela, samopouzdano nam objašnjava manekenka Helena Šopar, djevojka koja je iz Novalje na Pagu išetala na svjetske modne piste i, prema vlastitom receptu, prirodno došla do samog vrha.

Odatle nam je rekla što za nju znači ulazak u filmski svijet, a uoči projekcije filma “Mind Games” na “Noćima Noirea” u sklopu zadarskog Ponton festivala (20. i 21 kolovoza).

“Mind Games” je kratki filmski eksperiment od kojega je možda zanimljivije to što u njemu glumi i Brian Geraghty, glumac inače poznat po ulogama marinaca u filmovima “Gušteri”, Sama Mendesa i oskarovskom naslovu “Narednik James” Kathryn Bigelow. A sigurno je zanimljivije to što mu je nasuprot naša lijepa Helena. Evo što ona o tome misli.

Šestminutni film u kojemu glumite s Brianom Geraghtyjem zapravo je stilizirana minijatura koja bi savršeno funkcionirala i kao reklama za žesticu ili cigarete. Što se vama čini?

- Ako mislite da bi film mogao proći kao reklama - jer ima komercijalan karakter zbog cigarete ili martinija, ne bih se s vama potpuno složila. U pet godina manekenske karijere snimila sam dosta reklama, a naglasak “Mind Gamesa” je isključivo na umjetničkoj viziji redatelja! Po meni je Gavin uspio na vrlo sofisticiran način – neovisno o komercijalnim detaljima - ispričati našu ljubavnu priču, koja se temelji na Brianovim i mojim pogledima i pokretima tijela. A sve ostalo su samo detalji, koji su se estetski vrlo dobro uklopili u cijelu priču.


Kratki sažeci po novinama navode kako tumačite shizofreničarku koja šahom zavodi uštogljenog tipa. Ovo sa zavođenjem je prilično očito, ali nisam uočio ovaj dio sa shizofrenijom. Istinabog, ima jedna središnja ekstravagancija, ali to bi mogla biti i “autorova shizofrenija”... Kako vam je Bond rastumačio uloge?

- Shizofrenija na filmu isprve većinu gledatelja asocira na sjajnu dramu Betty Blue, koju je odlično odigrala Beatrice Dalle. No, njezino progresivno ludilo razlikuje se od moje uloge shizofreničarke: Gavin je htio da moje ludilo bude zavodljivo i ženstveno, nimalo agresivno, te da se energičnost vidi u sviranju čela, ali i u pogledu, jer je rekao da su oči moj glavni adut.

Surfajući kroz Bondov portal i portfolio, otkriva se dosta širok i šaren vizualni repertoar, uglavnom s ikonama glazbe i filma. Meni je najzanimljivija serija portreta Eda Harrisa. Što se vama sviđa u njegovu radu?

- Obožavam njegove fotografije jer iz osobe koju fotografira izvuče neki karakter, svaka slika ima svoju priču. Kad Gavina upoznate uživo, toliko je energičan, humorističan, pozitivan, kao malo razigrano dijete, a opet eksplozivan i temperamentan, i mislim da baš tu svoju osobnost prenosi na svoje fotografije.

Ono što ga odvaja od većine današnjih fotografa jest to što ne gleda žensko tijelo kao neku vješalicu koja više podsjeća na dečkića, nego baš voli isticati žensku ljepotu, obline, seksepilnost. Voli tip “james bond” djevojaka, seksi softisticirane, ali opet ne vulgarne. Kada gledate njegove fotografije, imate osjećaj da gledate isječke iz filma, žive su, pričaju priču, zato i mislim da će ostvariti velik uspjeh i u filmskom svijetu.

Pročitao sam kako savjetujete curama da za dobar izgled pred kamerama sačuvaju prirodnost. Kako se prirodnost prepozna u modnom svijetu? Što kad je netko prirodno neprirodan? Recimo, Linda Evangelista. Izgleda dobro, odavno je uspjela, ali nije nešto prirodna... Ili mi je promaklo?

- Kao prirodnost aludirala sam na to da mi je najgore na fotografiji kada je netko ukočen, bez ekspresije lica, bez priče i osjećaja. Meni se osobno više sviđa kada gledam u fotografiju i vidim nešto na njoj, neku vibru, kada mogu sama interpretirati događaj u toj stotinki sekunde koju je fotograf uhvatio, a to se jedino može ako je osoba na fotografiji prirodna, čak i prirodno neprirodna, to je opet neka njezina prirodnost. Svatko od nas ima drugačiju prirodu.

Evo spomenuli ste Lindu, ja mislim da je ona baš prava glumica, da možda jest malo “bitchy”, ali to je njezin zaštitni znak, ona je diva, i kad gledate nju kako pozira, kako se miče pred kamerama, ostanete bez daha, ona nije samo model, ona je poput glumice, lagano se transformira, vidi se da uživa u svom poslu, i moramo priznati da joj to i te kako dobro ide. Možda ponekad ako ste loše volje nije lagano glumiti sreću pred kamerama, ali to je taj dio glume, kada morate odvojiti ovaj svijet i osjećaje i sebe i jednostavno pred kamerama postati netko drugi... na prirodan način.

Zašto vam je, kao što ste rekli, film “viši izazov” od modellinga?

- Prvi i najvažniji razlog je taj što je film moj prvi san. Manekenstvo nikada nije bilo nešto o čemu sam sanjala kao djevojčica. Oduvijek sam se htjela baviti glumom, još od malena sam znala u kupaonici pred ogledalom glumiti razne likove iz serija i to na engleskom jeziku (ha-ha). A gluma mi je viši izazov jer je sama po sebi kompleksnija, nisu dovoljni samo dobar izgled, upornost i karizma, ipak moram izbrusiti taj talent, ispraviti akcent. Na fotografiji je bitno da fotograf uhvati jedan stotinjak sekunde koji je savršen, dok je na filmu svaka stotinka sekunde bitna, kamera sve čita i ni sekunde ne smijem izići iz lika kojega glumim.

Tko je kriv za tekst - Spominju se i privatni satovi glume kod Tima Philipsa, a tamo, pak, radni termin - “Sherlock Holmesing” teksta. Što to znači u praksi? Otkriti tko je kriv u tekstu ili tko je kriv za tekst?

- Nije bitno tko je kriv ili nije u tekstu, bitno je da vi kao glumac u potpunosti shvatite svoj lik, da cijeli scenarij rastavite na komadiće i razumijete sve reakcije, rečenice vaše uloge. Kao što sam prije spomenula, kad čitate scenarij, morate sve svoje predrasude i ocjenjivanje maknuti iz glave, nije bitno tko je kriv u romanu, tko je krivo reagirao i da ga se osuđuje zbog toga, bitno je razumjeti sve likove, shvatiti zašto su reagirali tako kako su reagirali, ući dublje u priču i proživjeti je te razumjeti, da bi se poslije moglo postati jedan od tih likova.

Na prvom satu Tim Phillips dao mi je scenarij “Closer” Patricka Marbera u ruke i rekao da ga puno puta pročitam, a onda krenem u analizu rečenicu po rečenicu. Prvi korak su imena u romanu, nevjerojatno koliko toga nam pisac može reći o svojim likovima, počevši samo od imena koje je upotrijebio. Je li ime kratko, dugačko, strano... pisac kad piše roman, stvara te likove i čak i imena su dio njihove osobnosti i mogu nam puno otkriti o njima. Zatim grad u kojem se radnja odvija, godine likova, godina radnje, i onda radnja i povezanost likova. Znači totalna analiza teksta. Kad primite scenarij u ruke, nije bitno da tekst naučite napamet.

Sjećam se da nam je kao zadatak Tim dao da pogledamo film Roberta Redforda i rekao nam je da ugasimo zvuk i pogledamo film i da ćemo biti iznenađeni kako ćemo shvatiti o čemu se radi i bez zvuka. I da je to prava gluma, jer gluma nije tekst, gluma je reakcija, ekpresija, iskrenost pred kamerom, gluma ti pruža da proživiš tisuću života, ali ne samo to, pruža ti da shvatiš ljude, da shvatiš različite osobnosti, da se poistovjećuješ s različitim likovima, a i na taj način upoznaješ i razotkrivaš samog sebe. To je “sherlock holmesing teksta”, postaješ detektiv i otkrivaš zapravo ono što nije rečeno u tekstu da bi što više mogao razumjeti i poistovjetiti se sa svojom ulogom.

Pročitao sam kako ste se prilično uznemirili oko scene poljupca, čak i popričali sami sa sobom u ogledalu. Međutim, film zna biti i puno zahtjevniji. Pada mi na pamet Sigourney Weaver, koja je u zadnjem “Alienu” morala poljubiti svog famoznog antagonista. Mislim, bit će još poljubaca na filmu. Hoće li ogledalo biti dovoljno?

- Možda mi je to ostalo odmalena, da u kupaonici pričam sama sa sobom (ha-ha). Mislim da je moje ‘ogledalo’ više nešto kao ogledalo ohrabrenja, nešto što mi je ostalo iz djetinjstva kao mjesto gdje odlazim u svijet mašte, a ujedno i mjesto gdje spašavam tremu. Samo se nadam da će uvijek biti ogledala u blizini prije neke velike uloge ili u tom trenutku meni strašne uloge ... A iz vaših usta u božje uši ako ću jednog dana imati priliku raditi s redateljem kao što je Ridley Scott i biti upola dobra glumica kao Sigourney Weaver.

jakov kosanović

Preobrazbe - najveći čar glume

Pa ne postoji određeni tip žena koje bih htjela glumiti, nikada nisam razmišljala na taj način. Na glumu gledam kao na igru, htjela bih glumiti žene sa zanimljivim životima, a na redatelju i producentima je da odluče u kakvim me ulogama vide. Što su raznovrsnije uloge, to će mi biti veći izazov, ne bih htjela glumiti samo određeni tip žena. U tome i je čar glume, da se mogu transformirati u više toga.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => [{"id":"2","value":"na no\u0107ima noirea u zadru, u filmu \u2018mind games\u2019 ve\u0107u ulogu tuma\u010di i na\u0161a svjetski priznata manekenka"},{"id":"1","value":"\u2018Gledam na \u00a0to kao na novi izazov, koji volim i u\u017eivam u njemu, uostalom, i kad sam po\u010dinjala s manekenstvom, nisu me nigdje do\u010dekali med i mlijeko, nego sam svojim radom, strpljivo\u0161\u0107u i uporno\u0161\u0107u sve uspjela, samopouzdano nam obja\u0161njava manekenka"},{"id":"68","value":"2"}] [extra_fields_search] => * [created] => 2011-08-17 12:20:30 [created_by] => 33 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2011-08-17 13:38:57 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2011-08-17 12:35:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 4113 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 262 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti iz svijeta showbiznisa. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [obituaries_portal] => 0 [page_title] => Showbiz [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 0 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 0 [itemRelatedLimit] => 5 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 0 [itemRelatedImageSize] => 0 [itemRelatedIntrotext] => 1 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 0 [itemRelatedImageGallery] => 0 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2011/08/17/Panorama/9936FULL-HELENA-SOPAR_thumb.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "433x303" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 262 [name] => Showbiz [alias] => showbiz [description] => [parent] => 477 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 1 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 15517697 Threads: 1 Questions: 3205625412 Slow queries: 7223029 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 236079937 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 31 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front06 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /scena/showbiz ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /scena/showbiz/helena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi-140469 [printLink] => /scena/showbiz/helena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi-140469?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 201550 [name] => helenašopar [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => helenasopar [link] => /tag/helenasopar ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Helena Šopar: Na modnim snimanjima sve se vrti oko mene, želim to postići i u glumi [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-18-23-39-13-33 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/08/17/Panorama/9936FULL-HELENA-SOPAR_thumb.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/08/17/Panorama/9936FULL-HELENA-SOPAR_thumb.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}
Dok se bavite manekenstvom, postanete svjesni kako izgledate u svakom trenutku pred kamerama, dok u glumi to nije poželjno, morate u potpunosti izgubiti sebe i svijest o sebi, maknuti sve svoje stavove, principe, osjećaje, ego i postati netko drugi. I sve to me privlači i izaziva.

Svjesna sam kako mi to što sam uspjela u manekenstvu ništa ne znači za film, u tom području krećem ispočetka. To i nije baš lagano jer ipak sam navikla na određeni tretman u manekenstvu, gdje se na snimanjima sve vrti oko mene. Ali ja gledam na to kao na novi izazov, koji volim i uživam u njemu, uostalom, i kad sam počinjala s manekenstvom, nisu me nigdje dočekali med i mlijeko, nego sam svojim radom, strpljivošću i upornošću sve uspjela, samopouzdano nam objašnjava manekenka Helena Šopar, djevojka koja je iz Novalje na Pagu išetala na svjetske modne piste i, prema vlastitom receptu, prirodno došla do samog vrha.

Odatle nam je rekla što za nju znači ulazak u filmski svijet, a uoči projekcije filma “Mind Games” na “Noćima Noirea” u sklopu zadarskog Ponton festivala (20. i 21 kolovoza).

“Mind Games” je kratki filmski eksperiment od kojega je možda zanimljivije to što u njemu glumi i Brian Geraghty, glumac inače poznat po ulogama marinaca u filmovima “Gušteri”, Sama Mendesa i oskarovskom naslovu “Narednik James” Kathryn Bigelow. A sigurno je zanimljivije to što mu je nasuprot naša lijepa Helena. Evo što ona o tome misli.

Šestminutni film u kojemu glumite s Brianom Geraghtyjem zapravo je stilizirana minijatura koja bi savršeno funkcionirala i kao reklama za žesticu ili cigarete. Što se vama čini?

- Ako mislite da bi film mogao proći kao reklama - jer ima komercijalan karakter zbog cigarete ili martinija, ne bih se s vama potpuno složila. U pet godina manekenske karijere snimila sam dosta reklama, a naglasak “Mind Gamesa” je isključivo na umjetničkoj viziji redatelja! Po meni je Gavin uspio na vrlo sofisticiran način – neovisno o komercijalnim detaljima - ispričati našu ljubavnu priču, koja se temelji na Brianovim i mojim pogledima i pokretima tijela. A sve ostalo su samo detalji, koji su se estetski vrlo dobro uklopili u cijelu priču.


Kratki sažeci po novinama navode kako tumačite shizofreničarku koja šahom zavodi uštogljenog tipa. Ovo sa zavođenjem je prilično očito, ali nisam uočio ovaj dio sa shizofrenijom. Istinabog, ima jedna središnja ekstravagancija, ali to bi mogla biti i “autorova shizofrenija”... Kako vam je Bond rastumačio uloge?

- Shizofrenija na filmu isprve većinu gledatelja asocira na sjajnu dramu Betty Blue, koju je odlično odigrala Beatrice Dalle. No, njezino progresivno ludilo razlikuje se od moje uloge shizofreničarke: Gavin je htio da moje ludilo bude zavodljivo i ženstveno, nimalo agresivno, te da se energičnost vidi u sviranju čela, ali i u pogledu, jer je rekao da su oči moj glavni adut.

Surfajući kroz Bondov portal i portfolio, otkriva se dosta širok i šaren vizualni repertoar, uglavnom s ikonama glazbe i filma. Meni je najzanimljivija serija portreta Eda Harrisa. Što se vama sviđa u njegovu radu?

- Obožavam njegove fotografije jer iz osobe koju fotografira izvuče neki karakter, svaka slika ima svoju priču. Kad Gavina upoznate uživo, toliko je energičan, humorističan, pozitivan, kao malo razigrano dijete, a opet eksplozivan i temperamentan, i mislim da baš tu svoju osobnost prenosi na svoje fotografije.

Ono što ga odvaja od većine današnjih fotografa jest to što ne gleda žensko tijelo kao neku vješalicu koja više podsjeća na dečkića, nego baš voli isticati žensku ljepotu, obline, seksepilnost. Voli tip “james bond” djevojaka, seksi softisticirane, ali opet ne vulgarne. Kada gledate njegove fotografije, imate osjećaj da gledate isječke iz filma, žive su, pričaju priču, zato i mislim da će ostvariti velik uspjeh i u filmskom svijetu.

Pročitao sam kako savjetujete curama da za dobar izgled pred kamerama sačuvaju prirodnost. Kako se prirodnost prepozna u modnom svijetu? Što kad je netko prirodno neprirodan? Recimo, Linda Evangelista. Izgleda dobro, odavno je uspjela, ali nije nešto prirodna... Ili mi je promaklo?

- Kao prirodnost aludirala sam na to da mi je najgore na fotografiji kada je netko ukočen, bez ekspresije lica, bez priče i osjećaja. Meni se osobno više sviđa kada gledam u fotografiju i vidim nešto na njoj, neku vibru, kada mogu sama interpretirati događaj u toj stotinki sekunde koju je fotograf uhvatio, a to se jedino može ako je osoba na fotografiji prirodna, čak i prirodno neprirodna, to je opet neka njezina prirodnost. Svatko od nas ima drugačiju prirodu.

Evo spomenuli ste Lindu, ja mislim da je ona baš prava glumica, da možda jest malo “bitchy”, ali to je njezin zaštitni znak, ona je diva, i kad gledate nju kako pozira, kako se miče pred kamerama, ostanete bez daha, ona nije samo model, ona je poput glumice, lagano se transformira, vidi se da uživa u svom poslu, i moramo priznati da joj to i te kako dobro ide. Možda ponekad ako ste loše volje nije lagano glumiti sreću pred kamerama, ali to je taj dio glume, kada morate odvojiti ovaj svijet i osjećaje i sebe i jednostavno pred kamerama postati netko drugi... na prirodan način.

Zašto vam je, kao što ste rekli, film “viši izazov” od modellinga?

- Prvi i najvažniji razlog je taj što je film moj prvi san. Manekenstvo nikada nije bilo nešto o čemu sam sanjala kao djevojčica. Oduvijek sam se htjela baviti glumom, još od malena sam znala u kupaonici pred ogledalom glumiti razne likove iz serija i to na engleskom jeziku (ha-ha). A gluma mi je viši izazov jer je sama po sebi kompleksnija, nisu dovoljni samo dobar izgled, upornost i karizma, ipak moram izbrusiti taj talent, ispraviti akcent. Na fotografiji je bitno da fotograf uhvati jedan stotinjak sekunde koji je savršen, dok je na filmu svaka stotinka sekunde bitna, kamera sve čita i ni sekunde ne smijem izići iz lika kojega glumim.

Tko je kriv za tekst - Spominju se i privatni satovi glume kod Tima Philipsa, a tamo, pak, radni termin - “Sherlock Holmesing” teksta. Što to znači u praksi? Otkriti tko je kriv u tekstu ili tko je kriv za tekst?

- Nije bitno tko je kriv ili nije u tekstu, bitno je da vi kao glumac u potpunosti shvatite svoj lik, da cijeli scenarij rastavite na komadiće i razumijete sve reakcije, rečenice vaše uloge. Kao što sam prije spomenula, kad čitate scenarij, morate sve svoje predrasude i ocjenjivanje maknuti iz glave, nije bitno tko je kriv u romanu, tko je krivo reagirao i da ga se osuđuje zbog toga, bitno je razumjeti sve likove, shvatiti zašto su reagirali tako kako su reagirali, ući dublje u priču i proživjeti je te razumjeti, da bi se poslije moglo postati jedan od tih likova.

Na prvom satu Tim Phillips dao mi je scenarij “Closer” Patricka Marbera u ruke i rekao da ga puno puta pročitam, a onda krenem u analizu rečenicu po rečenicu. Prvi korak su imena u romanu, nevjerojatno koliko toga nam pisac može reći o svojim likovima, počevši samo od imena koje je upotrijebio. Je li ime kratko, dugačko, strano... pisac kad piše roman, stvara te likove i čak i imena su dio njihove osobnosti i mogu nam puno otkriti o njima. Zatim grad u kojem se radnja odvija, godine likova, godina radnje, i onda radnja i povezanost likova. Znači totalna analiza teksta. Kad primite scenarij u ruke, nije bitno da tekst naučite napamet.

Sjećam se da nam je kao zadatak Tim dao da pogledamo film Roberta Redforda i rekao nam je da ugasimo zvuk i pogledamo film i da ćemo biti iznenađeni kako ćemo shvatiti o čemu se radi i bez zvuka. I da je to prava gluma, jer gluma nije tekst, gluma je reakcija, ekpresija, iskrenost pred kamerom, gluma ti pruža da proživiš tisuću života, ali ne samo to, pruža ti da shvatiš ljude, da shvatiš različite osobnosti, da se poistovjećuješ s različitim likovima, a i na taj način upoznaješ i razotkrivaš samog sebe. To je “sherlock holmesing teksta”, postaješ detektiv i otkrivaš zapravo ono što nije rečeno u tekstu da bi što više mogao razumjeti i poistovjetiti se sa svojom ulogom.

Pročitao sam kako ste se prilično uznemirili oko scene poljupca, čak i popričali sami sa sobom u ogledalu. Međutim, film zna biti i puno zahtjevniji. Pada mi na pamet Sigourney Weaver, koja je u zadnjem “Alienu” morala poljubiti svog famoznog antagonista. Mislim, bit će još poljubaca na filmu. Hoće li ogledalo biti dovoljno?

- Možda mi je to ostalo odmalena, da u kupaonici pričam sama sa sobom (ha-ha). Mislim da je moje ‘ogledalo’ više nešto kao ogledalo ohrabrenja, nešto što mi je ostalo iz djetinjstva kao mjesto gdje odlazim u svijet mašte, a ujedno i mjesto gdje spašavam tremu. Samo se nadam da će uvijek biti ogledala u blizini prije neke velike uloge ili u tom trenutku meni strašne uloge ... A iz vaših usta u božje uši ako ću jednog dana imati priliku raditi s redateljem kao što je Ridley Scott i biti upola dobra glumica kao Sigourney Weaver.

jakov kosanović

Preobrazbe - najveći čar glume

Pa ne postoji određeni tip žena koje bih htjela glumiti, nikada nisam razmišljala na taj način. Na glumu gledam kao na igru, htjela bih glumiti žene sa zanimljivim životima, a na redatelju i producentima je da odluče u kakvim me ulogama vide. Što su raznovrsnije uloge, to će mi biti veći izazov, ne bih htjela glumiti samo određeni tip žena. U tome i je čar glume, da se mogu transformirati u više toga.

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/scena/showbiz/helena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi-140469 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=b80ae367fe00e3218e0001b69612f0d031f78dc2 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Helena+%C5%A0opar%3A+Na+modnim+snimanjima+sve+se+vrti+oko+mene%2C+%C5%BEelim+to+posti%C4%87i+i+u+glumi&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fhelena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi-140469 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fhelena-sopar-na-modnim-snimanjima-sve-se-vrti-oko-mene-zelim-to-postici-i-u-glumi-140469 )
[{"id":"2","value":"na no\u0107ima noirea u zadru, u filmu \u2018mind games\u2019 ve\u0107u ulogu tuma\u010di i na\u0161a svjetski priznata manekenka"},{"id":"1","value":"\u2018Gledam na \u00a0to kao na novi izazov, koji volim i u\u017eivam u njemu, uostalom, i kad sam po\u010dinjala s manekenstvom, nisu me nigdje do\u010dekali med i mlijeko, nego sam svojim radom, strpljivo\u0161\u0107u i uporno\u0161\u0107u sve uspjela, samopouzdano nam obja\u0161njava manekenka"},{"id":"68","value":"2"}]
StoryEditorOCM
Showbizna noćima noirea u zadru, u filmu ‘mind games’ veću ulogu tumači i naša svjetski priznata manekenka

Helena Šopar: Na modnim snimanjima sve se vrti oko mene, želim to postići i u glumi

Piše PSD.
17. kolovoza 2011. - 14:35
Dok se bavite manekenstvom, postanete svjesni kako izgledate u svakom trenutku pred kamerama, dok u glumi to nije poželjno, morate u potpunosti izgubiti sebe i svijest o sebi, maknuti sve svoje stavove, principe, osjećaje, ego i postati netko drugi. I sve to me privlači i izaziva.

Svjesna sam kako mi to što sam uspjela u manekenstvu ništa ne znači za film, u tom području krećem ispočetka. To i nije baš lagano jer ipak sam navikla na određeni tretman u manekenstvu, gdje se na snimanjima sve vrti oko mene. Ali ja gledam na to kao na novi izazov, koji volim i uživam u njemu, uostalom, i kad sam počinjala s manekenstvom, nisu me nigdje dočekali med i mlijeko, nego sam svojim radom, strpljivošću i upornošću sve uspjela, samopouzdano nam objašnjava mane...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. svibanj 2024 01:39