Scena Mozaik

citroen C4 Cactus

Najuočljivije su izmjene vanjskog dizajna, a kupcima će biti dostupne razne mogućnosti personalizacije

citroen C4 Cactus

Citroen je obnovio model C4 Cactus pri čemu se posebno poradilo na vanjskom izgledu, ali koji će ubuduće biti još udobniji i pristupačnijih tehnologija. 

Ovo je prvi Citroenov model u Europi koji će biti opremljen ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushion – PHC) čime se prigušuju neravnine na kolniku tako da se stječe dojam da se putuje na letećem tepihu.

PHC je svoj debi imao u Citroenu C5 Aircross koji se trenutno prodaje na kineskom tržištu, ali se njegov dolazak očekuje uskoro i na Stari kontinent. Svjetsku premijeru imat će sjedala Advanced Comfort koja pružaju jedinstvenu udobnost sjedenja i vožnje. U dorađenim sjedalima sada je gušća pjena koja omogućava bolje držanje tijela putnika.

Najuočljivije su svakako izmjene vanjskog dizajna koji će ubuduće biti prihvatljiviji i primamljiviji puno širem krugu potencijalnih kupaca. Glavnu novost čine smanjene i osjetno manje uočljive plastične zaštitne obloge, tzv. airbumps, a tu su i novi prednji i stražnji branici, nova svjetla...

Ukupno gledajući dizajn Cactusa je sada čišći, elegantniji i malo ozbiljniji pa s pravom možemo reći da ovaj model sada djeluje zrelije. Kupcima će biti dostupne i razne mogućnosti personalizacije, između ostalog tome će poslužiti i 31 kombinacija boja vanjštine te pet setova alu naplataka, a u putničkoj kabini nudit će se pet različitih kombinacija presvlaka i boja.

Oprema osvježenog modela bit će bogatija. Poseban akcent stavljen je na sigurnost jer će obnovljeni Cactus imati na raspolaganju 12 sustava pomoći u vožnji za svakodnevnu uporabu.

Obnovljeni C4 Cactus između ostalog bit će opremljen sustavom automatskog kočenja u nuždi (Active Safety Brake), sustavom prepoznavanja prometnih znakova i ograničenja brzine, prilagodljivim tempomatom, upozorenjem na vozilo u mrtvom kutu, sustavom Park Assist, kamerom za vožnju unatrag, sustavom pomoći pri kretanju na uzbrdici, upozorenjem na nenamjerni izlazak iz voznog traka...

Pojedine verzije C4 Cactusa raspolagat će i pogonom na sve kotače, tzv. Grip Controlom koji omogućava bolje prianjanje prednjih kotača ovisno o vrsti podloge. Novost kod infotainmenta čini novi 7-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir.

Redizajnirani C4 Cactus raspolagat će gamom benzinskih i dizelskih agregata s turbopunjačima. Tako će u ponudi biti tri verzije 3-cilindarskog 1.2-litrenog PureTech turbobenzinca snage 82 i 110 KS, dok će perjanica benzinske ponude biti agregat od 130 „konja“.

Najsnažniji benzinac bit će u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, dok će se kod slabijeg od 110 KS moći birati između ručnog ili automatskog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa.

Osnovni benzinac sa 82 KS bit će uparen s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, a svi će biti opremljeni sustavom Stop&Start. Dva turbodizelaša snage su 100, odnosno 120 KS i bit će dostupni s ručnim ili automatskim mjenjačima sa šest brzina.

Kompaktni C4 Cactus zadržao je dimenzije što znači da je dužine 417 centimetara uz međuosovinski razmak od 260 centimetara. Širok je 171, a visok 148 centimetara što mu u konačnici omogućava lakše manevriranje i okretanje u gradu.

Naslovnica Mozaik