Scena Mozaik

KONKURENTSKA EMISIJA UGROZILA SREDIŠNJI INFORMATIVNI PROGRAM DRŽAVNE DALEKOVIDNICE

Dnevnik Nove TV sustigao HTV-ov

KONKURENTSKA EMISIJA UGROZILA SREDIŠNJI INFORMATIVNI PROGRAM DRŽAVNE DALEKOVIDNICE

Dnevnik NoveTV  u prošlu nedjelju je prvi put u udarnih 15 minuta ostavio iza sebe HTV-ov Dnevnik

Dnevnik NoveTV  u prošlu nedjelju je prvi put u udarnih 15 minuta ostavio iza sebe HTV-ov Dnevnik

Rečenica popularnog urednika HTV-a Zorana Šprajca na početku Dnevnika “gledate najgledanijih 30 minuta u zemlji”, ima u sebi sve manje istine. Od protekle nedjelje, naime, HTV-ov Dnevnik više nema desetljećima držan primat u TV eteru ako se gleda prvih udarnih petnaest minuta gledanosti.

Dnevnik konkurentske Nove TV prvi put je u nedjelju daleko iza sebe ostavio HTV-ovce u prvih petnaest minuta emisije. U tom dijelu Dnevnika i jedna i druga emisija emitiraju vijesti koje su obilježile prethodni dan, pa je više nego očito da bi Dnevnik Nove TV, ako se trend nastavi, mogao postati najutjecajnija i najgledanija emisija u zemlji.

Nered i rasulo, te svađe preko medija, koje proteklih tjedana vladaju na HRT-u, su se, čini se, odrazile i na gledanost te televizije.

 Sve popularniji: Dnevnik Nove TV

Šprajc: Žurni rezovi

Na HTV-u dio urednika priznaje da ih je Nova TV u nedjelju prestigla u prvih “zlatnih” petnaest minuta, ali i dalje, napominju, ako se gleda ukupnih cijelih 30 minuta, dakle s vremenskom prognozom i sportom, njihov Dnevnik je najgledanija emisija.

No, i tu im Dnevnik Nove TV, koji traje 55 minuta, dahće za vratom, iako je gledateljima teže održati koncentraciju na dvostruko dužoj emisiji. Sve su to rezultati agencija koje prate gledanost televizija, a njihove podatke koriste sve tri nacionalne TV kuće, te oko 100 vodećih tvrtki koje se oglašavaju na televizijama.

- Dnevnik Nove TV u nedjelju 14. rujna ostvario je svoj rekord, u komercijalnoj populaciji bio je najgledanija emisija u Hrvatskoj, a osobito nas veseli da je prvih petnaest minuta našeg Dnevnika i u gledanosti i u udjelu gledatelja pobijedilo prvih petnaest minuta takozvanog nedodirljivog Dnevnika HTV-a po svim kriterijima! Na ukupnoj populaciju Dnevnik Nove TV vodi s 45 posto udjela u odnosu na 39 posto HTV-ovih; na komercijalnoj populaciji Dnevnik Nove TV vodi s 39 posto udjela u odnosu na 31 posto. Tome bih dodala da je Dnevnik Nove TV od srpnju 2006. do danas ostvario porast gledanosti od čak 71 posto - pohvalila se Dijana Tušek, glasnogovornica Nove TV, a rezultatima je zadovoljna i njihova direktorica informativnog programa Iva Gačić.

Na HRT-u je od vodećih urednika malo tko bio voljan za komentare, ali smo nekoliko rečenica uspjeli izvući iz Zorana Šprajca, jednog od urednika Dnevnika.

- Hitno se trebaju napraviti profesionalne i druge izmjene u programu jer je jasno da nešto ne štima. O konkretnim nedostacima koji su nas doveli do ovoga ne bih govorio, to moramo rješavati unutar kuće, a ne preko novina. Jasno je da se mi ne možemo boriti s komercijalnim televizijama u segmentu izbora sadržaja, jer oni idu za gledanosti, a mi za važnosti, ali zato HTV-ov Dnevnik nikad ne smije izgubiti oštrinu, te društvenu i političku relevatnost - kaže Zoran Šprajc.

Glasnogovornik HTV-a: Ma, kakvo rasulo!?

Voditelj odnosa za javnost Hrvatske radiotelevizije Janos Roemer tvrdi da je Dnevnik i dalje, usprkos podacima o “15 zlatnih minuta”, najgledanija emisija, dodajući da su oni u drugim danima imali veću gledanost ako se gleda početak emisije. Glasnogovornika Roemera upitali smo jesu li se svađe i prepucavanja na HTV-u tijekom posljednjih nekoliko mjeseci pogubno odrazili i na program. 

- Činjenica je da se proteklih dana kroz medije provlače kojekakve teze o HRT-u, utemeljene uglavnom na kuloarskim naklapanjima i većinom “umjetno napumpane” na razinu senzacionalizma. Možda čitate o “svađama” nekoliko novinara, a da se pritom zaboravlja da program u kojem rade broji nekoliko stotina novinara. Ne znam na što konkretno mislite kad spominjete “rasulo” na HTV-u - kaže Roemer.

‘Tupa oštrica zbog zaštite moćnika’

Dio urednika na Hrvatskoj televiziji ipak je bio voljan nešto više reći, ali da im se ne spominje ime, jer već imaju opomene i novčane penale. 

- Nemojte dirati ovoga ili onoga, ne budite kritični, udovoljite ovome ili onome, ma iz koje stranke dolazio, ili kojim gospodarskim lobijima pripadao. Sve je to otupljivanje oštrice Dnevnika i onda ovaj porazan rezultat ne treba čuditi. Već znam da će se na HRT-u braniti da kako je Dnevnik i dalje najgledaniji - rekao nam je jedan HTV-ovac iz informativnog programa.

Naslovnica Mozaik
Page 1 of 2FirstPrevious[1]2Last