StoryEditorOCM
PanoramaU PODSTRANI

Peacefool Snyte ima svoj prvi spot, bili smo na snimanju: ‘Nadamo se pokazati naš izričaj i preko granica‘

Piše Lucija Vujnović
19. siječnja 2024. - 12:04

Kad nešto stvarno voliš, onda ti ništa nije problem pa tako ni ravno s posla na snimanje glazbenog spota do kasnih noćnih sati. To su napravili i članovi splitskog rock banda Peacefool Snyte okupivši se u "Underside Pubu" u Podstrani kako bi snimili svoj prvi spot. 

Stalni članovi benda su Gordan Bulić - vokal/gitara, Hrvoje Bandić - solo gitara, Željko Agnić - bas gitara, Teo Frana - bubnjevi/prateći vokal, a sasvim slučajno su pronašli idealnu lokaciju za snimanje spota.   

- Tili smo ode otić na piće, ušli smo u "Underside Pub", čovik nan je otvorija, a s nama je bija i redatelj koji je odma skužija da je ovo ludilo lokacija i to je bilo to - objasnio je Željko. 

"Peacefool Snyte" osnovan je u proljeće 2019. godine udruživanjem starih prijatelja i glazbenika koji su godinama svirali u različitim bendovima, a već su svirali u ovom pubu, no nikad dosad u ovoj postavi.  

image

Snimanje glazbenog spota grupe Peacefool Snyte u pubu ‘Underside‘ u sklopu hotela ‘Le Méridien Lav‘

Božidar Vukičević/Cropix

Božidar Vukičević/Cropix

- Ovo misto smo otkrili još ranije jer su neki od nas već svirali tu, pa nan je ostalo u glavi. Ostala je ideja da bi nan moglo jednog dana poslužit za nešto i onda kad smo pričali s redateljem, uletili smo u Hotel "Lav", nabasali na Tomislava Prančevića koji je hoda okolo s ključem od ovog puba i tako smo došli do ovog mista - dodaje Gordan.

-U pozadini projekta je puno ljudi. Imamo dobar marketing i web stranicu, a ovim spotom ćemo stvorit i vizualni moment. Imamo puno podršku ljudi, na puno ljubavi smo naletili slučajno - govore članovi benda i pokazuju na statiste, mnoštvo prijatelja koji su odlučili odvojiti vrijeme i uskočiti u kadar za njih. 

Redatelj spota Karlo Ljubica iz "Black Frame Studija" odabrao je pjesmu "Take Your Time". 

image

Božidar Vukičević/Cropix

Božidar Vukičević/Cropix

- Bija je đir kao "evo ti tri pisme i ti vidi šta ti se najviše uklapa". Dali smo šansu, uvažili sugestiju redatelja i rekli "ajmo ća". Ova pisma odma počinje u "grooveu", odma počinje "u glavu", nema zagrijavanja. U današnjem fast food društvu ljudi će rijetko dat‘ priliku pismi da se razvije, mora počet i zadržat‘ ih u mistu. Možda ova nije među prve tri, četiri šta se tiče slušanosti, ali je vizualno bila najprihvatljivija - objašnjavaju.

image

Božidar Vukičević/Cropix

Božidar Vukičević/Cropix
 

Njihove su pjesme socio-psihološkog karaktera diktirane raznim utjecajima bendova 70-tih i 90-tih godina prošlog stoljeća, prije svega bluesa i grungea.

Premda je članovima benda ovo hobi, ozbiljno pristupaju zajedničkim planovima, a ravnopravno sudjeluju uz svoje primarne poslove.

Mišljenja su kako njihova glazba podjednako odgovara stranom tržištu kao i domaćem. 

- Pjesme izvodimo na engleskom jeziku, te samim tim imamo prednost stranog terena, ali istovremeno angažman planiramo i na domaćem terenu. Tome u prilog nam ide i ovaj video spot vrhunske produkcije koji je po kvaliteti prikladan i za strano, novitetima prepuno tržište. Nadamo se prikazati naš izričaj van bliskih nam granica, a nećemo se ni buniti ako nas pozovu i na prekooceansko putovanje! - rekli su. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. svibanj 2024 12:40