stdClass Object
(
[id] => 477664
[title] => Zombiji napadaju na mirnom dalmatinskom otočiću: padaju glave golišavih ljepotica, članovi klape ostali bez grkljana...
[alias] => zombiji-napadaju-na-mirnom-dalmatinskom-otocicu-padaju-glave-golisavih-ljepotica-clanovi-klape-ostali-bez-grkljana
[catid] => 256
[published] => 1
[introtext] =>
[fulltext] =>
Ljetni odmor iz snova za mlade turiste iz Amerike i Engleske pokazat će se zombijevskom noćnom morom u mladenačkoj horor komediji “HoliDead“ koju u ulogama redatelja, odnosno scenarista i producenta potpisuju Dario Lonjak i Velimir Grgić.
Lonjak i Grgić upravo su pokrenuli “crowdfunding“ kampanju “HoliDead“ kako bi za dovršili pretprodukciju, privukli investitore i zatvorili budžet, te počeli snimati film. Uz veći budžet “HoliDead“ bi imao atraktivniju produkcijsku glazuru, bolje specijalne efekte, maske i još neka poznata glumačka imena u ekipi u kojoj se zasad nalazi Tihana Lazović, zvijezda “Zvizdana“.
- “Očekivanja su izvor svih nezadovoljstava“, kaže stara stoička pa se svakako ne nadamo ničemu i ne očekujemo ništa. Krenuli smo u crowdfunding zato što smo mogli, imali smo dobru priliku i valjalo je pokušati, jer nas ne košta ništa osim malo vremena, a FundThis ima tu prednost da vodi projekt umjesto nas, na tržištu koje nam je najvažnije – američkom.
Naravno, bilo bi lijepo da dobijemo traženih 100.000 od ciljanih 500.000. Mi smo, kao pravi Hrvati, u startu mislili da je to nemoguće, ali američki partneri nas uvjeravaju da jest, stoga želimo vjerovati njima. Vidjet ćemo što će biti – kaže nam Grgić.
Jeste li pokušali skupiti sredstva preko domaćih filmskih kanala ili tipujete isključivo prema vani s filmom?
- Posljednje dvije godine “HoliDead“ se razvija isključivo kroz suradnju, kontakte, ponude, pregovore i dogovore s potencijalnim britanskim, američkim i azijskim partnerima, u Cannesu, Berlinu… Kao komercijalni film na engleskom jeziku, “HoliDead“ može živjeti samo na globalnom filmskom tržištu – tražiti novac za njega u Hrvatskoj, gdje ne postoji novac za tržišne žanrovske projekte ovakvog tipa, bilo bi potpuno gubljenje vremena.
Hrvatska je prepoznata kao idealna destinacija za odmor, mislite li da bi to moglo biti presudno u skupljanju novca?
- Dvije su vrste reakcije koju dobivamo u stranoj filmskoj industriji, redom oduševljenje samom idejom, spajanjem “spring break“ estetike sa zombijima, a zatim i uzvik: “Bili smo u Hrvatskoj!“ Gotovo svi s kojima sam razgovarao o “HoliDead“ bili su na hrvatskoj obali i žele se opet vratiti, mogu si odmah vizualizirati što to znači kada kažemo da je “hrvatsko more jedan od glavnih likova“. Oni koji nisu bili, žele doći. Računamo da bi nam novce mogao dati netko tko se želi okupati s ljepoticama i zombijima, mora biti takvih… (smijeh)
Bi li film mogao načiniti Hrvatsku turistički još popularnijom s obzirom da planirate maksimalno iskoristiti mediteranske lokacije, od plaža nadalje?
- Kao što rekoh, ideja je da Hrvatska bude jedan od glavnih likova filma. No, budimo realni, Hrvatska nije jeftina zemlja, a naša obala nije Tajland. Mnogi su nas već zvali da snimamo u Kanadi, Walesu, Indiji… gdjegod, samo ne tu. Odbili smo ponude i iskreno se nadamo da ćemo film snimiti u Hrvatskoj.
Film je utemeljen na sudaru lokalne tradicije i modernog stila života, kako ćete to pomiriti?
- Za sada je sve u scenariju, ali morat ćete pričekati da scenarij postane film pa – vidjeti! (smijeh)
Sličan sudar viđamo svakog ljeta, primjerice na fotografijama neke bakice kako se čudi polugolim partijanerima u mamurnoj horizontali. Kako bi bakice mogle reagirati na zombije?
- Mislite, kako će bakice reagirati za zombi virus? Pa kao i svaki homo sapiens, osim ako nisu imune… postat će zombiji.
Hoće li “Holidead“ s konceptom “sunce, more, alkohol i polugole djevojke“ biti na određeni način Zrće sa zombijima, nešto što je za američki Spring Break bila “Pirana“?
- Ne, jer je radnja filma smještena na mirnom i tihom, pitoreksnom otoku, daleko od Zrća. Naši junaci sami rade tulum na malim plažama u sredini koja je navikla na češke i ruske kampere. Sve dok im tulum ne pokvare zombiji, naravno.
Možete li nam otkriti koju scenu? Ima li nešto sočno što uključuje prepoznatljive vedute ili dalmatinsku tradiciju?
- Ima svega, hehe… Evo jedne kratke scene – klape. Zombiji nisu poštedili ni klapske pjevače koji su usred izvedbe tradicionalne uspješnice “Ju te san se zajubio“ ostali bez glavnog radnog alata – grkljana.
Koliko će invazija živih mrtvaca u ovom filmu biti slična onoj u vašoj zombi knjizi “Kriza“, a koliko različita?
Ljetni odmor iz snova za mlade turiste iz Amerike i Engleske pokazat će se zombijevskom noćnom morom u mladenačkoj horor komediji “HoliDead“ koju u ulogama redatelja, odnosno scenarista i producenta potpisuju Dario Lonjak i Velimir Grgić.
Lonjak i Grgić upravo su pokrenuli “crowdfunding“ kampanju “HoliDead“ kako bi za dovršili pretprodukciju, privukli investitore i zatvorili budžet, te počeli snimati film. Uz veći budžet “HoliDead“ bi imao atraktivniju produkcijsku glazuru, bolje specijalne efekte, maske i još neka poznata glumačka imena u ekipi u kojoj se zasad nalazi Tihana Lazović, zvijezda “Zvizdana“.
- “Očekivanja su izvor svih nezadovoljstava“, kaže stara stoička pa se svakako ne nadamo ničemu i ne očekujemo ništa. Krenuli smo u crowdfunding zato što smo mogli, imali smo dobru priliku i valjalo je pokušati, jer nas ne košta ništa osim malo vremena, a FundThis ima tu prednost da vodi projekt umjesto nas, na tržištu koje nam je najvažnije – američkom.
Naravno, bilo bi lijepo da dobijemo traženih 100.000 od ciljanih 500.000. Mi smo, kao pravi Hrvati, u startu mislili da je to nemoguće, ali američki partneri nas uvjeravaju da jest, stoga želimo vjerovati njima. Vidjet ćemo što će biti – kaže nam Grgić.
Jeste li pokušali skupiti sredstva preko domaćih filmskih kanala ili tipujete isključivo prema vani s filmom?
- Posljednje dvije godine “HoliDead“ se razvija isključivo kroz suradnju, kontakte, ponude, pregovore i dogovore s potencijalnim britanskim, američkim i azijskim partnerima, u Cannesu, Berlinu… Kao komercijalni film na engleskom jeziku, “HoliDead“ može živjeti samo na globalnom filmskom tržištu – tražiti novac za njega u Hrvatskoj, gdje ne postoji novac za tržišne žanrovske projekte ovakvog tipa, bilo bi potpuno gubljenje vremena.
Hrvatska je prepoznata kao idealna destinacija za odmor, mislite li da bi to moglo biti presudno u skupljanju novca?
- Dvije su vrste reakcije koju dobivamo u stranoj filmskoj industriji, redom oduševljenje samom idejom, spajanjem “spring break“ estetike sa zombijima, a zatim i uzvik: “Bili smo u Hrvatskoj!“ Gotovo svi s kojima sam razgovarao o “HoliDead“ bili su na hrvatskoj obali i žele se opet vratiti, mogu si odmah vizualizirati što to znači kada kažemo da je “hrvatsko more jedan od glavnih likova“. Oni koji nisu bili, žele doći. Računamo da bi nam novce mogao dati netko tko se želi okupati s ljepoticama i zombijima, mora biti takvih… (smijeh)
Bi li film mogao načiniti Hrvatsku turistički još popularnijom s obzirom da planirate maksimalno iskoristiti mediteranske lokacije, od plaža nadalje?
- Kao što rekoh, ideja je da Hrvatska bude jedan od glavnih likova filma. No, budimo realni, Hrvatska nije jeftina zemlja, a naša obala nije Tajland. Mnogi su nas već zvali da snimamo u Kanadi, Walesu, Indiji… gdjegod, samo ne tu. Odbili smo ponude i iskreno se nadamo da ćemo film snimiti u Hrvatskoj.
Film je utemeljen na sudaru lokalne tradicije i modernog stila života, kako ćete to pomiriti?
- Za sada je sve u scenariju, ali morat ćete pričekati da scenarij postane film pa – vidjeti! (smijeh)
Sličan sudar viđamo svakog ljeta, primjerice na fotografijama neke bakice kako se čudi polugolim partijanerima u mamurnoj horizontali. Kako bi bakice mogle reagirati na zombije?
- Mislite, kako će bakice reagirati za zombi virus? Pa kao i svaki homo sapiens, osim ako nisu imune… postat će zombiji.
Hoće li “Holidead“ s konceptom “sunce, more, alkohol i polugole djevojke“ biti na određeni način Zrće sa zombijima, nešto što je za američki Spring Break bila “Pirana“?
- Ne, jer je radnja filma smještena na mirnom i tihom, pitoreksnom otoku, daleko od Zrća. Naši junaci sami rade tulum na malim plažama u sredini koja je navikla na češke i ruske kampere. Sve dok im tulum ne pokvare zombiji, naravno.
Možete li nam otkriti koju scenu? Ima li nešto sočno što uključuje prepoznatljive vedute ili dalmatinsku tradiciju?
- Ima svega, hehe… Evo jedne kratke scene – klape. Zombiji nisu poštedili ni klapske pjevače koji su usred izvedbe tradicionalne uspješnice “Ju te san se zajubio“ ostali bez glavnog radnog alata – grkljana.
Koliko će invazija živih mrtvaca u ovom filmu biti slična onoj u vašoj zombi knjizi “Kriza“, a koliko različita?
Ljetni odmor iz snova za mlade turiste iz Amerike i Engleske pokazat će se zombijevskom noćnom morom u mladenačkoj horor komediji “HoliDead“ koju u ulogama redatelja, odnosno scenarista i producenta potpisuju Dario Lonjak i Velimir Grgić.
Lonjak i Grgić upravo su pokrenuli “crowdfunding“ kampanju “HoliDead“ kako bi za dovršili pretprodukciju, privukli investitore i zatvorili budžet, te počeli snimati film. Uz veći budžet “HoliDead“ bi imao atraktivniju produkcijsku glazuru, bolje specijalne efekte, maske i još neka poznata glumačka imena u ekipi u kojoj se zasad nalazi Tihana Lazović, zvijezda “Zvizdana“.
- “Očekivanja su izvor svih nezadovoljstava“, kaže stara stoička pa se svakako ne nadamo ničemu i ne očekujemo ništa. Krenuli smo u crowdfunding zato što smo mogli, imali sm...