StoryEditorOCM
Splitpomalo, od 1946.

Jedinstvena dalmatinska filozofija života: Dalmacijavino nakon 70 godina mijenja identitet, a ima i nove proizvode koje jedva čekamo probati!

Piše PSD
31. prosinca 2016. - 11:57
dalmacijavino

Nakon 70 godina postojanja, Dalmacijavino u novogodišnjoj noći na Splitskoj rivi predstavlja novi korporativni logotip, kao prvi korak u uvođenju novog vizualnog identiteta. Proizvodi s novim bocama i novim etiketama bit će predstavljeni na sajmu GAST koji se od 1. do 4. ožujka 2017. održava u Splitu.

 „Od preuzimanja Dalmacijavina cilj nam je vratiti kompaniji mjesto koje joj pripada na tržištu, a osuvremenjivanje vizualnog identiteta je važan korak na putu ostvarenja tog cilja. Želimo da Dalmacijavino ponovo bude prepoznato kao snažan brend koji kupcima svih generacija nudi kvalitetne proizvode uz prihvatljivu cijenu“, naglasio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina, dodajući kako tvrtka radi i na povećanju kvalitete postojećih proizvoda te razvoju novih. 

U ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 18:53