Nesreća u prosincu prošle godine u kojoj se zrakoplov Air Asije srušio u Javansko more u Indoneziji, pri čemu su poginule 162 osobe, u najvećoj je mjeri posljedica tehničkog kvara na upravljačkom sustavu Airbusa A320-200, rekli su u utorak indonezijski istražitelji u završnom izvješću.
Zbog višekratnih problema s upravljačkim sustavom piloti su, u veoma lošim vremenskim prilikama, isključili automatski pilot kako bi otklonili problem, nakon čega su izgubili nadzor nad letjelicom, izvijestio je Nacionalni odbor za sigurnost u prometu.
Po završnom izvješću, automatski pilot je isključen zbog stalnog oglašavanja uzbune koje je nastalo zbog pukotine u varu na navigacijskom sustavu koji pomaže u kontroli pokreta upravljačke ručice.
Kada se signal za uzbunu glasio četvrti...
Zbog višekratnih problema s upravljačkim sustavom piloti su, u veoma lošim vremenskim prilikama, isključili automatski pilot kako bi otklonili problem, nakon čega su izgubili nadzor nad letjelicom, izvijestio je Nacionalni odbor za sigurnost u prometu.
Po završnom izvješću, automatski pilot je isključen zbog stalnog oglašavanja uzbune koje je nastalo zbog pukotine u varu na navigacijskom sustavu koji pomaže u kontroli pokreta upravljačke ručice.
Kada se signal za uzbunu glasio četvrti...