Uoči ulaska Hrvatske u EU međudržavnim je ugovorom između BiH i Hrvatske utvrđeno 48 graničnih prijelaza između tih dviju država. Svrstani su u šest kategorija, a samo su dva granična prijelaza, Stara Gradiška – Gradiška i Nova Sela − Bijača u prvoj kategoriji, što znači da se preko njih, uz ostalo, može prevoziti i stoka te roba organskog podrijetla.
Zašto među njima nema Kamenskog, do ulaska Hrvatske u EU glavnog graničnog prijelaza, posebno važnog za srednju Dalmaciju i područje Tomislav Grada i Livna? I zašto je Kamensko spalo u treću kategoriju prijelaza preko kojega se ne može prevoziti ni voće, povrće, građa, nafta..., premda je EU prije osam godina izgradio sve sadržaje s bosanskohercegovačke strane i u to uložio 3,5 milijuna eura? To se pitaju ne samo Splićan...
Zašto među njima nema Kamenskog, do ulaska Hrvatske u EU glavnog graničnog prijelaza, posebno važnog za srednju Dalmaciju i područje Tomislav Grada i Livna? I zašto je Kamensko spalo u treću kategoriju prijelaza preko kojega se ne može prevoziti ni voće, povrće, građa, nafta..., premda je EU prije osam godina izgradio sve sadržaje s bosanskohercegovačke strane i u to uložio 3,5 milijuna eura? To se pitaju ne samo Splićan...