StoryEditorOCM
HrvatskaPROJEKT ‘VELIKA IDEJA’

Pet tisuća stranaca iz osam zemalja biraju nam novi turistički slogan

Piše PSD.
21. siječnja 2015. - 22:49

Iako su najave iz Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice govorile kako bi potraga za novom “velikom idejom” hrvatskog turizma s novim sloganom i logom uskoro trebala biti završena, ipak će još cijela ova poslovna godina na svjetskim tržištima za Hrvatsku proći u znaku “Mediterana kakav je nekad bio”.

Naime, nakon što je između 13 ponuđača, koji su se javili na natječaj za izradu krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma, izabrano pet timova stručnjaka koji su svoje prijedloge i zamisli dostavili u Glavni ured HTZ-a, tih pet potencijalnih slogana hrvatskog turizma testira se na inozemnom tržištu kako bi se vidjelo prema kojemu od njih potencijalni gosti imaju najviše sklonosti.

Bitan je koncept

- U tijeku je testiranje pet prijedloga “Velike id...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 00:43