Vidljive su konture lukobrana u akvatoriju makarske luke, gdje kamen iz Ravče dnevno dovozi 10 do 11 kamiona.
− U 22 radna dana u listopadu nasuto je 21.000 kubičnih metara materijala. Pregovaramo sa “Skladgradnjom” da se dnevna količina poveća na 1500 tona kako bismo završili s nasipavanjem 15. veljače. Vjerujem da ćemo uspjeti − kazao nam je Domagoj Maroević, ravnatelj županijske Lučke uprave, investitora izgradnje lukobrana na poluotoku Osejava.
Naime, od 15. veljače nastavljaju se radovi na biokovskom tunelu “Stupica” na cesti Makarska − Vrgorac radi njegova završetka, pa će ta prometnica do ljeta biti zatvorena za sva vozila.
Ako se prijevoz kamena s Ravče za potrebe lukobrana ne bi završio, tada bi kamionima trebalo u svakoj turi prevaljivati preko Zagvozda više od 50 kilometara, umjesto sadašnjih 38, što bi svakako povećalo troškove investicije.
Do 15. travnja završila bi prva faza izgradnje lukobrana, kad bi nasip u dužini od 240 metara dobio svoj konačni oblik. Na jesen bi se provela voda i struja te postavila završna kamena obloga. Parapetni zid s vanjske strane bit će visok 1,5 metara iznad razine mora, a sa sjeverne strane prema gradu pratit će visinu rive. Šetnica preko lukobrana bit će široka osam metara.