Goleme pramčane sekcije budućeg megakruzera koje su zauzele cjelokupnu površinu malog mula “Brodosplitove” obale zaplovile su prema talijanskome Monfalconeu gdje se nalazi jedno od brodogradilišta grupacije “Fincantieri”.
Četiri izgrađena bloka ukrcana su na veliku teglenicu, a sada slijedi tegljenje prema sjeveru Jadrana dugo više od 400 kilometara. Kada sekcije sigurno doplove do škvera u Monfalconeu, uslijedit će njihovo spajanje s prekooceanskim krstašem koji se gradi u suhom doku.
Ukupno 2000 tona čelika naši su škverani opremili cjevarskim i bravarskim komponentama, kao i elektrotrasama. Riječ je o vrlo zahtjevnom dijelu brodskog trupa, tzv. bulbu, dijelu pramca u kojem su sadržana i tri bočna vijka koji olakšavaju “manovre” golemom “plovećem hotelu”, dugom 320 met...
Četiri izgrađena bloka ukrcana su na veliku teglenicu, a sada slijedi tegljenje prema sjeveru Jadrana dugo više od 400 kilometara. Kada sekcije sigurno doplove do škvera u Monfalconeu, uslijedit će njihovo spajanje s prekooceanskim krstašem koji se gradi u suhom doku.
Ukupno 2000 tona čelika naši su škverani opremili cjevarskim i bravarskim komponentama, kao i elektrotrasama. Riječ je o vrlo zahtjevnom dijelu brodskog trupa, tzv. bulbu, dijelu pramca u kojem su sadržana i tri bočna vijka koji olakšavaju “manovre” golemom “plovećem hotelu”, dugom 320 met...