Model Carrera 911 GTS je srednja verzija između 911-ice S i trkaće verzije GT3. Oznaka GTS kod Porschea znači da je riječ o modelu koji je u sportskom smislu puno nastrojeniji u odnosu na ionako „sportski“ nabrijane verzije. Porsche je oznaku Gran Turismo Sport (GTS) uveo u prethodnoj, šestoj generaciji „elfera“.
Radi se o oznaci koja kod Porscheovih modela označava više snage, dorađeniji ovjes, više opreme i blažu doradu u izgledu, a cijena uz takav paket nije drastično viša. Kod manjih modela poput Boxstera i Caymana GTS verzija je vrh ponude, odnosno najjači model, dok kod „elfera“ to nije slučaj, nego predstavlja sredinu game.
Konkretno GTS u odnosu na Carreru S dolazi serijski sa sportskim ispušnim sustavom, aktivnim ovjesom i Sport Chrono paketom opreme. Prednost je i u cijeni, jer sve nabrojeno je doplata na osnovnu Carreru S koja bi bila znatno skuplja.
Model Carrera 911 GTS dolazi u četiri verzije, kao coupe, cabrio, te s pogonom na stražnje kotače (Carrera 2) i s pogonom na sve kotače (Carrera 4). Model GTS pokreće isti motor kao i „elfer“ Carreru S verziju, ali je ovdje 3.8-litreni V6 motor pojačan za 30 konjskih snaga, te ima ukupno 430 KS.
Do stotke u coupe verziji i automatskim PDK mjenjačem s dvije spojke sprinta za četiri sekunde, a kabrioletu s istim mjenjačem treba 2 stotinke više. S ručnim 7-stupanjskim mjenjačem od 0 do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde. Najveća brzina Porschea 911 GTS je 306 km/h.
Sve verzije imaju proširene stražnje blatobrane, širi trag kotača, standardne 20-inčne aluminijske naplatke u mat crnoj boji, drukčiji prednji branik, tamna kućišta prednjih svjetala i tamne kromirane ispušne cijevi. Sport Chrono paket između ostalog uključuje i PASM aktivni ovjes, zatamnjena bi-xenonska svjetla i kromirane ispušne cijevi.
Na njemačko tržište Porsche 911 GTS stiže tijekom studenog, a početna cijena bi mu u toj zemlji trebala biti oko 118.000 eura.
Više od pola desetljeća Porsche 911 proizvodi se od 1963. godine i najpoznatiji je model njemačkog proizvođača sportskih automobila i za mnoge jedini iskonski Porsche. Njegova osnovna forma u više od pet desetljeća zapravo se nije promijenila, što ga čini jednim od najprepoznatljivijih automobila na svijetu. |