Sada kad je posve jasno da s MiG-ovima, koji su u Ukrajini remontirani kako su remontirani, nećemo dobiti potpuno operativne zrakoplove, možemo zaključiti da danas Hrvatsko ratno zrakoplovstvo raspolaže borbenim avionima čiji je svaki let eksperimentalne naravi i kao takav za pilota doslovno let u – nepoznato.
Kad je budućnost HRZ-a u pitanju, uvijek je mnogo želja, malo novca, a glavno pitanje već godinama je isto: kakav nam borbeni zrakoplov uopće treba?
Posljednjih mjeseci svašta se moglo čuti u javnosti. Čak i to da će stručnjaci MORH-a po svijetu tražiti jeftine borbene zrakoplove. Neformalni izvori takvih najava, mahom po inerciji, kako se koji naš general vrati s “tour de Pentagon”, uporno ističu američki F-16.
No, znaju li mudraci u Glavnom stožeru i u Uredu...
Kad je budućnost HRZ-a u pitanju, uvijek je mnogo želja, malo novca, a glavno pitanje već godinama je isto: kakav nam borbeni zrakoplov uopće treba?
Posljednjih mjeseci svašta se moglo čuti u javnosti. Čak i to da će stručnjaci MORH-a po svijetu tražiti jeftine borbene zrakoplove. Neformalni izvori takvih najava, mahom po inerciji, kako se koji naš general vrati s “tour de Pentagon”, uporno ističu američki F-16.
No, znaju li mudraci u Glavnom stožeru i u Uredu...