StoryEditorOCM
Arhivaluksuzna jurilica

Stiže novi Bugatti: Veyronov potomak Chiron imat će 1500 ‘konja’

Piše PSD.
16. srpnja 2015. - 17:22
Prema najavama iz Bugattija, u 2017. godini mogao bi stići nasljednik legendarnog Bugatti Veyrona. Kako se špekulira, drugi Bugattijev automobil koji će ući u serijsku proizvodnju otkako je ova marka u vlasništvu Volkswagen grupe nosit će ime po još jednom trkaču koji je nastupao za Bugattijev tim tijekom predratnih „grand prixa“. Ovom prilikom Bugatti će ukazati čast baronu od Monaka Louisu Chironu. Iako ovo nije prvi put da se njegovo ime koristi, sjetit ćemo se prototipa Bugatti 18/3 Chiron iz 1999. godine koji je bio dizajniran od strane Italdesign studija i kao pogonsku jedinicu koristio je motor od čak 18 cilindara.

Veyronov nasljednik zadržat će osnovni DNA svog prethodnika, što znači da će se temeljiti na postojećoj strukturi od ugljičnih vlakana, koja će ovom prilikom biti unaprijeđena i olakšana. Što se tiče interijera, cilj je da se poboljša njegova ergonomija i da se poveća preglednost većim brojem staklenih površina. Na renderima staklena kupola Bugatti Chirona izgleda kao hibrid između Koenigsegg Agere RS i lovačkog aviona Fighting Falcon F-16.



Motor novog Bugatti Chirona bit će suvremenija verzija dobro poznate pogonske jedinice koju je koristio njegov prethodnik, „monstruozni“ Veyron. Osnova je ista, svim automobilski entuzijastima dobro poznat motor zapremine 8000 kubika, sa 16 cilindara u dvostrukoj V konfiguraciji (W-16). Motor će biti opremljen novim sustavom direktnog ubrizgavanja, povećanim pritiskom u turbinama, od kojih će bar dvije od ukupno četiri turbine biti pogonjene električnom energijom.

Izlazna snaga će porasti s trenutnih 1200 na 1500 „konja“, dok će masivni okretni moment od 1500 Nm biti dostupniji u još nižim okretajima. Mjenjačka kutija kojom će raspolagati ovaj automobil je nova verzija automatskog mjenjača sa sedam stupnjeva i dvostrukom spojkom, prijenos snage na podlogu i dalje će se obavljati preko sva četiri kotača, samo ovaj put sa sustavom vektoriranja okretnog momenta.



Veyron je bio poznat po svojim ekstremnim ubrzanjima i krajnjoj brzini, tako da njegova nasljednika ne očekuje nimalo lagan zadatak. Maksimalna brzina Veyrona u njegovoj najsnažnijoj izvedbi Super Sport iznosila je 431 km/h, prema očekivanjima Bugatijevih inženjera nasljednik Chiron trebalo bi dostići brzine od preko 460 km/h. Titulu kralja superautomobila koju je Veyron uzeo 2005. godine neće biti lako vratiti. Chiron očekuje žestoka konkurencija koja je postavila nove standarde i uvela nove termine: „hiperautomobil“, „megaautomobil“, što ih još više izdvaja od „običnih“ automobila visokih performansi.

Novog izazivača očekuju imena poput La Ferrarija, McLarena P1, Porschea 918 Spider, Koenigsegga (Agera RS, One:1, Trevita), Pagani Huayre...



Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 06:06