Sa svoje četiri i pol zvjezdice i uređenjem u koje je uloženo sedam milijuna eura zajedničkih sredstava TUI-ja, “Agrokora” i meksičke grupacije “Karisma Hoteli”, Makarska rivijera dobila je jedan od najluksuznijih hotela i prvi koji je namijenjen samo odraslima.
Naime, “Sensimar Makarska” u Igranima na tržištu se obraća samo parovima starijima od 18 godina, kojima je prilagođena i sva ponuda na odmoru. Hotel sa 179 modernih soba i luksuznih “suite” smještaja opremljen je s dva restorana, dva otvorena bazena s barovima, fitness-dvoranom, spa-prostorom za opuštanje, gimnastičkom dvoranom i cijelom paletom ponude za aktivni odmor.
Sve to trebalo bi jamčiti vrhunski odmor parovima odraslih koji sve češće traže hotele u kojima će imati željeni mir, pa im turoperatori oblikuju i ponudu te vrste. TUI u svijetu ima i obiteljske resorte koji su jednako popularni, ali su podložni školskim praznicima pa imaju drukčiji način punjenja. “Sensimar Makarska” namijenjen je tržišnoj niši odraslih parova koji putuju cijele godine.
– Hotel je tržišno orijentiran prvenstveno na britansko i skandinavsko tržište, iako ima puno rezervacija i iz drugih zemalja. Arhitektonski dio radila je tvrtka “Projektum” iz Splita i odlično ga je prilagodila ambijentu i okolišu.
“Sensimar Makarska” prvi je hotel u Hrvatskoj s “plivajućim” sobama. Riječ je o “swim up” sobama s balkonima s kojih se izravno ulazi u privatne bazene. Jedanaest takvih soba s privatnim bazenima rasprodano je do kraja sezone čim su stavljene na tržište – kazao nam je Bernard Zenzerović, voditelj Ureda uprave i investicija “Karisma Hotels Adriatic”.
Kolika je bila potreba za takvim visokokvalitetnim hotelskim smještajem u Igranima, pokazuje i podatak da će već idućeg tjedna hotel biti gotovo 100 posto popunjen, o čemu brigu vodi TUI kao turoperator koji je ušao u zajednički posao “Karisma Hotela Adriatic”.
Njihova druga velika investicija u obližnjem Živogošću, gdje se kraju privode radovi na obnovi nekadašnjeg hotela “Nimfa”, trebala bi kao hotel “Adriatic Beach” s četiri plus zvjezdice otvoriti vrata gostima u lipnju.
U potpuno renoviranje tog hotela s 266 soba utrošeno je 13 milijuna eura, pa je “Karisma Hoteli Adriatic”, s uloženih ukupno 20 milijuna eura u hotele u Igranima i Živogošću, za ovu sezonu u Splitsko-dalmatinskoj županiji na samom vrhu ulaganja u hotelijerstvo.