StoryEditorOCM
Dalmacijaigrane

Najveća ovogodišnja hotelska investicija u srednjoj Dalmaciji: samo odrasli mogu u ‘plivajuće sobe’

Piše PSD.
9. svibnja 2015. - 20:50
Samo osam mjeseci nakon početka radova na kompletnoj rekonstrukciji i obnovi nekadašnjega hotela “Punta” u Igranima, završena je jedna od najvećih ovogodišnjih hotelskih investicija u srednjoj Dalmaciji te je novouređeni hotel koji nosi ime “Sensimar Makarska”, a posluje u sklopu grupacije “Karisma Hoteli Adriatic”, u petak primio prvih 180 gostiju.

Sa svoje četiri i pol zvjezdice i uređenjem u koje je uloženo sedam milijuna eura zajedničkih sredstava TUI-ja, “Agrokora” i meksičke grupacije “Karisma Hoteli”, Makarska rivijera dobila je jedan od najluksuznijih hotela i prvi koji je namijenjen samo odraslima.

Naime, “Sensimar Makarska” u Igranima na tržištu se obraća samo parovima starijima od 18 godina, kojima je prilagođena i sva ponuda na odmoru. Hotel sa 179 modernih soba i luksuznih “suite” smještaja opremljen je s dva restorana, dva otvorena bazena s barovima, fitness-dvoranom, spa-prostorom za opuštanje, gimnastičkom dvoranom i cijelom paletom ponude za aktivni odmor.

Sve to trebalo bi jamčiti vrhunski odmor parovima odraslih koji sve češće traže hotele u kojima će imati željeni mir, pa im turoperatori oblikuju i ponudu te vrste. TUI u svijetu ima i obiteljske resorte koji su jednako popularni, ali su podložni školskim praznicima pa imaju drukčiji način punjenja. “Sensimar Makarska” namijenjen je tržišnoj niši odraslih parova koji putuju cijele godine.

– Hotel je tržišno orijentiran prvenstveno na britansko i skandinavsko tržište, iako ima puno rezervacija i iz drugih zemalja. Arhitektonski dio radila je tvrtka “Projektum” iz Splita i odlično ga je prilagodila ambijentu i okolišu.

“Sensimar Makarska” prvi je hotel u Hrvatskoj s “plivajućim” sobama. Riječ je o “swim up” sobama s balkonima s kojih se izravno ulazi u privatne bazene. Jedanaest takvih soba s privatnim bazenima rasprodano je do kraja sezone čim su stavljene na tržište – kazao nam je Bernard Zenzerović, voditelj Ureda uprave i investicija “Karisma Hotels Adriatic”.

Kolika je bila potreba za takvim visokokvalitetnim hotelskim smještajem u Igranima, pokazuje i podatak da će već idućeg tjedna hotel biti gotovo 100 posto popunjen, o čemu brigu vodi TUI kao turoperator koji je ušao u zajednički posao “Karisma Hotela Adriatic”.

Njihova druga velika investicija u obližnjem Živogošću, gdje se kraju privode radovi na obnovi nekadašnjeg hotela “Nimfa”, trebala bi kao hotel “Adriatic Beach” s četiri plus zvjezdice otvoriti vrata gostima u lipnju.

U potpuno renoviranje tog hotela s 266 soba utrošeno je 13 milijuna eura, pa je “Karisma Hoteli Adriatic”, s uloženih ukupno 20 milijuna eura u hotele u Igranima i Živogošću, za ovu sezonu u Splitsko-dalmatinskoj županiji na samom vrhu ulaganja u hotelijerstvo.

Ružica Mikačić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 07:34