StoryEditorOCM
Modadivided kampanja

H&M Loves Music: savršeno ljeto su sunce, more, moda i glazba

Piše PSD.
5. svibnja 2014. - 13:31
Međunarodno popularni DJ-i, umjetnici i producenti ove godine predstavljaju kampanju H&M loves Music koncepta Divided. Pod geslom "The Summer Party" (Ljetna zabava), kolekcija u Boho stilu i surferskom izgledu moći će se od 22. svibnja 2014. nabaviti u H&M prodavaonicama.

DJ-evi, umjetnici i producenti iz cijelog svijeta igraju glavnu ulogu u ovoj kampanji: Japanska DJ-ica Mademoiselle Yulia, DJ Dream Koala, dizajnerica i DJ Éclair Fifi te DJ, model i fotografkinja Cate Underwood mogli su se vidjeti već početkom travnja u prvom dijelu kampanje.



Drugi dio kolekcije H&M loves Music nosi geslo "The Summer Party" (Ljetna zabava) i moći će se nabaviti od 22. svibnja 2014. u prodavaonicama i preko Interneta.

Kilo Kish (pjevačica/kantautorica te vizualna umjetnica iz Brooklyna), Chela ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 02:19