Međunarodno popularni DJ-i, umjetnici i producenti ove godine predstavljaju kampanju H&M loves Music koncepta Divided. Pod geslom "The Summer Party" (Ljetna zabava), kolekcija u Boho stilu i surferskom izgledu moći će se od 22. svibnja 2014. nabaviti u H&M prodavaonicama.
DJ-evi, umjetnici i producenti iz cijelog svijeta igraju glavnu ulogu u ovoj kampanji: Japanska DJ-ica Mademoiselle Yulia, DJ Dream Koala, dizajnerica i DJ Éclair Fifi te DJ, model i fotografkinja Cate Underwood mogli su se vidjeti već početkom travnja u prvom dijelu kampanje.
Drugi dio kolekcije H&M loves Music nosi geslo "The Summer Party" (Ljetna zabava) i moći će se nabaviti od 22. svibnja 2014. u prodavaonicama i preko Interneta.
Kilo Kish (pjevačica/kantautorica te vizualna umjetnica iz Brooklyna), Chela ...
DJ-evi, umjetnici i producenti iz cijelog svijeta igraju glavnu ulogu u ovoj kampanji: Japanska DJ-ica Mademoiselle Yulia, DJ Dream Koala, dizajnerica i DJ Éclair Fifi te DJ, model i fotografkinja Cate Underwood mogli su se vidjeti već početkom travnja u prvom dijelu kampanje.
Drugi dio kolekcije H&M loves Music nosi geslo "The Summer Party" (Ljetna zabava) i moći će se nabaviti od 22. svibnja 2014. u prodavaonicama i preko Interneta.
Kilo Kish (pjevačica/kantautorica te vizualna umjetnica iz Brooklyna), Chela ...