StoryEditorOCM
Stilnisu se nadali tolikom uspjehu

Renault u 13 godina pretvorio Daciju u ‘zlatnu koku’

Piše PSD.
15. siječnja 2013. - 12:40
Nitko, pa čak ni nekadašnji izvršni direktor Renaulta Louis Schweitzer, čija je bila ideja da se 1999. kupi Dacia, nisu ni pomišljali da će istočnoeuropski niskobudžetni brend imati toliko uspjeha. Rumunjski proizvođač kupljen je iste godine kad je Renault kupio udjel u Nissanu i nitko u to vrijeme nije ni spominjao posao s Dacijom.

Danas, nakon 13 godina, linija modela koja je počela s Loganom 2004. godine narasla je na paletu od pet modela koji se prodaju u 36 zemalja. Prodaja od tada nikada nije pala, dok su vozila nastala na MO ulaznoj platformi prodana u gotovo milijun primjeraka 2012. godine.

To nije slučaj samo sa zemljama u razvoju jer je Dacia uspjela popuniti 17 posto Renaultove ponude u Europi. Konstantno rastuća prodaja i povezanost s Renaultom pretvorili su nekada...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 07:01