Nakon pune tri godine od lansiranja četvrte generacije Astre, čija je verzija s pet vrata 2009. godine predstavljena javnosti, gama njemačkog kompakta s logom munje zaokružena je ovih dana promocijom limuzinske izvedbe u Frankfurtu.
Naime, poslije hatchback verzije, godinu dana kasnije stigao je karavan (Sports Tourer), a zatim i GTC coupe s troja vrata, te prije dva mjeseca najsnažnija sportska Astra oznake OPC. Astra OPC opremljena 2.0-litrenim turbobenzincem ne samo da je najsnažnija Astra svih vremena (280 KS i 400 Nm okretnog momenta), nego je i najbrža s obzirom da od 0 do 100 km/h ubrzava za šest sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Naime, poslije hatchback verzije, godinu dana kasnije stigao je karavan (Sports Tourer), a zatim i GTC coupe s troja vrata, te prije dva mjeseca najsnažnija sportska Astra oznake OPC. Astra OPC opremljena 2.0-litrenim turbobenzincem ne samo da je najsnažnija Astra svih vremena (280 KS i 400 Nm okretnog momenta), nego je i najbrža s obzirom da od 0 do 100 km/h ubrzava za šest sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.