StoryEditorOCM
DalmacijaPUT PUTUJEM

Do ljeta 2016. bit će gotovo 5,5 kilometara brze ceste kroz Kaštela

Piše PSD.
21. listopada 2014. - 00:27
Za dvadesetak dana nastavit će se izgradnja kaštelanske brze ceste u dužini od 5,5 kilometara, a svi radovi bit će gotovi do kraja ljeta 2016. godine. Potvrdio nam je to Edo Kos, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, nakon razgovora s kaštelan skom gradskom vlašću.

- Sve su pravne nesuglasice riješene i sa zadovoljstvom mogu najaviti nastavak radova, a izvođači su “Strabag”, Poduzeće za ceste Split i splitski ‘Lavčević’. Državna komisija progasila je uloženu žalbu tvrtke “Dalekovod” neosnovanom jer ona kao nositelj tužbe nije platila zakonski predviđene troškove za rješavanje žalbe. Krajnji je rok završetka najavljenog projekta kraj ljeta 2016. godine. Taj rok izvođači moraju poštovati zbog obveza prema Europskoj uniji budući da se ova faza projekta financira iz europskih strukturnih fondova - navodi Kos.

Na ovoj trasi predviđena je rekonstrukcija postojećeg dijela južne strane ceste i dogradnja novoga dijela ceste sa sjeverne strane. Na poddionici državne ceste D8 Kaštel Gomilica - Kaštel Stari projektirana su dva križanja sa semaforima u istoj razini (čvor 4 u Kaštel Gomilici i čvor 6 u Kaštel Lukšiću), tri križanja izvan razine (nadvožnjaci os 13, os 16 i os 17) na dvije lokacije (čvor 5 u Kaštel Kambelovcu i čvor 7 u Kaštel Starom).

Razmatraju se ponude za most Trogir - Čiovo

Uz to, u projektu je i jedan novi vijadukt preko željezničke pruge u Kaštel Kambelovcu, jedan pješački nathodnik u Kaštel Kambelovcu i jedan pješački pothodnik u Kaštel Lukšiću. Na čitavoj trasi predviđeno je izgraditi zatvoreni sustav kolničke odvodnje s pripadajućim separatorima ulja i masti.

- Nova kaštelanska brza cesta bit će spojena i pristupnim cestama i taj dio projekta još se dorađuje u suradnji s gradskim vlastima - kaže Kos.

Dok se na ovoj važnoj dionici očekuju radnici, u Zagrebu će se odlučiti o izvođaču najvećeg projekta na ovom području, mosta Trogir - Čiovo, a budući da će ljetna sezona brzo doći, sve će zanimati hoće li se graditi i ljeti.

- Ponude se razmatraju i početkom studenoga objavit će se izvođač. Morat će se graditi i tijekom sezone kako bi se ispoštovali rokovi, to ćemo najaviti i trogirskoj vlasti, druge opcije nema - pojašnjava Kos, najavljujući i jednu od novina na mostu.

S lokalnom samoupravom trenutačno se razgovara o prometu preko starog mosta tako da postane siguran za pješake. Kada je o cestama važnima za Dalmaciju riječ, oči svih uprte su prema brzoj cesti Solin-Klis koja se gradi punih 25 godina.

- Obećali smo da će se radovi nastaviti i evo radnici su se vratili na gradilište, a sigurni smo da će se sve završiti do kraja godine - navodi Kos.

Kraj godine tako će donijeti kraj 25-godišnjih radova, a očekuje se kako slavlja s pompoznim otvaranjem neće biti.

OJDANA KOHAREVIĆ

Hvar prije roka

Hvar je jedna od svijetlih točaka u dalmatinskoj cestogradnji jer je tri mjeseca prije roka završena prva faza važne dionice Jelsa - Poljica, a prije roka završit će se i trenutačno aktivna druga faza projekta ukupne vrijednosti od oko 63 milijuna kuna. Isto tako, Hrvatske ceste pripremaju dokumentaciju za natječaj EU fondova za rekonstrukciju preostalog dijela državne ceste od Poljica do Sućurja.


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 16:38