Finalnu epizodu druge sezone showa "Tri, dva, jedan-kuhaj!“ pratilo je preko pola milijuna gledatelja, njih čak 530.385. To je ujedno bila i najgledanija epizoda sezone, s udjelom gledanosti od 31,8 posto u ukupnoj populaciji. Proglašenje pobjednika, odnosno posljednje minute epizode, je pratilo čak 575.279 gledatelja što je činilo udio gledanosti od 40,6 posto.
RTL Televizija može biti zadovoljna i prođom novog formata, "late night news magazina" RTL Direkt, kojim kormilari Zoran Šprajc, koji je u istom danu kad i "tri, dva, jedan kuhaj!" ostvario gledanost od 13 posto, odnosno pratilo ga je čak 529.635 gledatelja u ukupnoj popu...
Dobra prođa RTL Direkta
To pokazuje da Hrvati vole kulinarske showove, budući da i Masterchef na Novoj TV bilježi dobru gledanost i medijsku praćenost.RTL Televizija može biti zadovoljna i prođom novog formata, "late night news magazina" RTL Direkt, kojim kormilari Zoran Šprajc, koji je u istom danu kad i "tri, dva, jedan kuhaj!" ostvario gledanost od 13 posto, odnosno pratilo ga je čak 529.635 gledatelja u ukupnoj popu...