StoryEditorOCM
ŽivotVOLIMO KULINARSKE SHOWOVE

'Tri, dva, jedan-kuhaj!': finalnu epizodu pratilo preko pola milijuna gledatelja

Piše PSD.
6. svibnja 2015. - 10:45
Finalnu epizodu druge sezone showa "Tri, dva, jedan-kuhaj!“ pratilo je preko pola milijuna gledatelja, njih čak 530.385. To je ujedno bila i najgledanija epizoda sezone, s udjelom gledanosti od 31,8 posto u ukupnoj populaciji. Proglašenje pobjednika, odnosno posljednje minute epizode, je pratilo čak 575.279 gledatelja što je činilo udio gledanosti od 40,6 posto.

Dobra prođa RTL Direkta

To pokazuje da Hrvati vole kulinarske showove, budući da i Masterchef na Novoj TV bilježi dobru gledanost i medijsku praćenost.

RTL Televizija može biti zadovoljna i prođom novog formata, "late night news magazina" RTL Direkt, kojim kormilari Zoran Šprajc, koji je u istom danu kad i "tri, dva, jedan kuhaj!" ostvario gledanost od 13 posto, odnosno pratilo ga je čak 529.635 gledatelja u ukupnoj popu...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 05:14