Bacivši brojke na papir, ispada da gotovo svi umirovljenici s područja općine Šestanovac nemaju načina da pridignu svoju mirovinu. To očito ne zabrinjava Hrvatsku poštu, a još manje francusku Splitsku banku koja kao razloge zatvaranja navodi utjecaj novih tehnologija na kanale prodaje prvenstveno razvoja IT sustava.
U pisanom odgovoru, na upit potpisnika ovih redaka, Silvija Bareša iz Splitske banke tek nam je priopćila kako bankomat banke i dalje ostaje u centru Šestanovca kako bi i dalje stanovnicima omogućio jednostavan i neposredan pristup gotovini, a svi klijenti, po njihovim tvrdnjama mogu se obratiti u poslovnicu banke u Cisti Provo, Omišu i Imotskom ili u bilo koju drugu poslovnicu po njihovom izboru.
Dotični se ne pitaju je li možda poslovnica Splitske banke u Šestanovcu upravo ona po izboru komitenata, ali malo tko još za to i haje. Nema sumnje, i u ovom slučaju profit je iznad nekih drugih interesa.
E, da ne zaboravimo, iz banke još obavještavaju kako u njihovoj ponudi financijskih usluga za građane imaju pakete usluga koji među ostalim sadrže telefonsko i internet bankarstvo, što klijentima omogućuje obavljanje velikog broja transakcija bez dolaska u poslovnicu.
Takve odluke najvjerojatnije su donijeli nakon procjene kako većina šestanovačkih umirovljenika koristi telefonsko i internet bankarstvo.
Što reći nakon ovakvih odgovora. Jednostavno, pametnome dosta.
MLADEN NEJAŠMIĆ