StoryEditorOCM
DubrovnikApel s Elafita

Zbog novih pravila čekalo se na kartu: ‘Da posada Postire nije tolerantna i pričekala da se svi ukrcaju, barem četiri, pet otočana ne bi jutros stiglo na ‘prugu‘!‘

Piše Kristina Filičić
12. travnja 2024. - 14:51

- 21. stoljeće, suvremene tehnologije, najava letećih taksija, modernizacija i digitalizacija svih usluga, a Jadrolinija ukida kupnju putnih karata za otočane i vlasnike prepaid kartica pri ulazu na brod kako je bilo do prije dva dana. Sad je potrebno sa svojom otočnom karticom kupit papirnatu putnu kartu u Jadrolinijinom uredu prije ukrcaja. Ali imamo i pogodnost, možemo odmah kupit i povratnu kartu, ne moramo dvaput na dan čekat red. Koja pogodnost!!! - objavila je na svom FB profilu stanovnica Lopuda Tilda Bogdanović negodujući zbog ‘novih pravila‘ koja je nacionalni brodar Jadrolinija uveo za otočane.

Kako ističe u svojoj objavi jutros u 6 sati, iako su samo otočani putovali za grad s Elafita, stvorio se red na izdavanju karata pa se zapitala kako će to izgledati kada krene sezona:

- Jutros 12. travnja u 6 ura su samo otočani putovali za grad s Elafita, čeko se red, gospođa Vlasta je na Lopudu izdavala karte najvećom brzinom koju sustav omogućava. da nije posada Postire tolerantna i pričekala da se svi ukrcaju, barem 4-5 otočana ne bi stiglo na “prugu”. Zamislite što će bit kad ljeto stvarno počne ili vas nije briga?! Gospodo iz Jadrolinije, prestanite nas omalovažavati! U vrijeme kad se hvalimo plaćanjem autobusne karte kreditnom karticom u Libertasovim autobusima, otoke se vraća u davnu prošlost! - poručila je Tilda Bogdanović.

Pitali smo Jadroliniju da pojasni novonastalu situaciju te da odgovori zbog čega je ovaj novi sustav izdavanja karata dobar u njihovom procesu rada:

- Linija Dubrovnik – Koločep – Lopud – Suđurađ (Šipan) od 11. travnja postala je linija s rezervacijom, što znači da se na njoj vrši prodaja karata za određeni sat polaska. Važno je svakako napomenuti da je ova inovacija uvedena uz suglasnost mjesnih odbora Elafita koji su bili suglasni s prijedlogom imajući upravo otočane u vidu – kažu u Jadroliniji te dodaju:

- Do sada je kupljena karta vrijedila za bilo koji polazak na datum otisnut na karti, no isto tako ona nije bila garancija mjesta na brodu i polaska u željeno vrijeme. Na ovaj način, smanjuju se gužve u lukama te se putnicima omogućava lakše planiranje svojeg putovanja. Ova opcija također pomaže otočanima, budući da se u tijeku visoke sezone nerijetko događalo da su zbog nedostatka mjesta upravo otočani morali koristiti trajektnu liniju, što produžuje vrijeme putovanja.

Napomenuli su i kako je prodaja karata na brodu i dalje moguća, ali samo prije polaska ukoliko na brodu ima još dovoljno slobodnog kapaciteta.

- Zbog toga je naša preporuka da se karta kupi unaprijed. Putnici karte mogu kupiti putem naše mobilne aplikacije mJadrolinija, putem naše web stranice ili kao i do sada na prodajnom mjestu Jadrolinije – poručuje nacionalni brodar.

28. travanj 2024 22:14