Stil Zdravlje

SAVJETI KOJI VAM MOGU SPASITI ŽIVOT

Zbog visokih temperatura prijeti nam dehidracija; evo kada je vodu dobro popiti, a kada to baš nije najpametnije

SAVJETI KOJI VAM MOGU SPASITI ŽIVOT

Pijete vodu za ručkom, a ne pijete je odmah nakon buđenja? Pa ako već možete birati radije okrenite raspored. Znanost je pokazala kako na konzumaciji vode ne treba štedjeti, dapače, pijte je dosta, posebice pri ovim visokim ljetnim temperaturama koje prijete tjelesnoj dehidraciji, padu tlaka, srčanim smetnjama, kolabiranjima. No poslušajte i riječi znanosti koja daje naputke kada vodu uistinu trebate popiti, i u kolikim preporučljivim količinama.

1.Čim ustanete popijte dvije čaše mlake vode kako bi aktivirali metabolizam, i na rad potaknuli unutrašnje organe
2.Pola sata prije ručka ili večere popijte dvije čaše vode kako bi pospješili probavljanje hrane
3.Prije tuširanja popijte čašu vode kako bi izbjegli nagle promjene u tlaku
4.Čašu vode svakako popijte prije odlaska na spavanje jer time, kaže znanost, tijelu pomažete u spriječavanju srčanog ili moždanog udara.

 


Znanost ima naputaka i kada vodu nije poželjno piti, primjerice neposredno prije, tijekom ili poslije jela. I to ne zbog punjenja želuca, stvaranja brzog osjećaja sitosti, time i potrebe za unosom manje količine hrane. Ne, voda unesena u tim trenucima, kažu neki znanstvenici, razblažuje želučane sokove, usporavajući proces razgradnje i apsorpciju hrane. A s tim procesima u paketu se mogu javiti i probavni problemi, nadutost, plinovi i osjećaj kiseline. Pa kada slijedeći puta osjetite ove probleme, zapitajte se je li možda voda tome bila okidač.

 

Naslovnica Zdravlje