Stil Zdravlje

Savjet nutricionista

Osjećate se umorno i bezvoljno? Evo što bi svaka žena trebala uvrstiti u jelovnik kako bi se osjećala bolje

Savjet nutricionista

Često osjećate umor, bezvoljnost, manjak energije… Drage žene, vrijeme je da se upitate koliko je raznovrsna vaša prehrana. Ona podrazumijeva unošenje svih potrebnih nutrijenata, posebno onih esencijalnih, kako bi naš organizam savršeno funkcionirao. Nutricionisti ženama savjetuju konzumiranje što više sirovih namirnica, uz raznovrsnu prehranu, kako bi nadoknadile nedostatak potrebnih nutrijenata.

- Sirova hrana ima najviše vitamina i minerala. Trebate kombinirati što više različitih namirnica kako biste dobile sve što je potrebno vašem tijelu. Treba jesti i fermentiranu hranu, što često zaboravljamo - za medije je poručila nutricionistica Katerina Schneider. Pobrinula se za sve pripadnice nježnijeg spola i sastavila listu nutrijenata koji ženama nedostaju.

Folati - smanjuju rizik od raka i potiču stvaranje novih stanica u tijelu. Folata ima u avokadu, kelju, slanutku i leći.

Magnezij - pomaže mišićima i živcima, regulira krvni tlak i razinu šećera u krvi. Ima ga u smeđoj riži, sezamu, avokadu, slanutku.

Vitamin B12 - podiže raspoloženje i energiju, pomaže kod probave, čuva zdravlje srca, kože i kose. Ima ga u morskim plodovima, jogurtu, žitaricama, no tijelo ga teško apsorbira iz hrane.

Vitamin D3 - pomaže apsorpciju kalcija i zdravlje kostiju te smanjuje rizik od gripe, dijabetesa i raka. Tijelo ga dobiva sunčanjem, a ima ga u nekim gljivama i iznutricama.

Vitamin E - vrlo snažan antioksidans. Balansira hormone, jača kosu, obnavlja kožu, ublažava PMS. Kao i vitamini B i D, gubi se kuhanjem namirnica. Najviše ga ima u orašastim plodovima, sjemenkama, ribljem ulju.

Vitamin K2 - vrlo važan za srce, mozak, kosti i oralno zdravlje. Ima ga u tvrdim sirevima, žumanjcima i lisnatom, zelenom povrću, prenose mediji.

Naslovnica Zdravlje